Android-kännykkään tuli aamulla ilmoitus Tilitoimia tarvitaan. Kun sen klikkaa näkyviin, näytöllä lukee: "Google-tiliisi on tehty muutos. Kirjaudu uudelleen sisään turvallisuussyistä."
Sama ilmoitus tulee näkyviin, jos yrittää avata Play Kaupan. Google-haku toimii sellaisenaan. Samoin Gmail. Tietokoneeseen ei ilmoitusta ole tullut.
Uskaltaako ilmoituksen noudattaa ohjetta eli kirjaantua eli onko ilmoitus oikeasti Googllta vai onko kyseessä salasanojen kalastelu? Kaverille tuli sama ja kirjaantumisen jälkeen hänen kännykkänsä jumitteli.
GOOGLELTA OUTO KIRJAANTUMISPYYNTÖ KÄNNYKKÄÄN
3
399
Vastaukset
- Gabber
Jep, samaa mietin minä! Järkevää syytä sille ei löydy?
- Kuukkeli-Kalle
Kuukkeli sanoilla: google android phone login
ja hakuajaksi viimeinen 24 tuntia antaa vastauslinkkejä.
Tässä yksi vastaus:
security.stackexchange.com/questions/152252/google-account-verification-request - gisyhfuhco
Voi hyvät hyssykät! Tämähän on sitä muinaisen "kreivi Lindgrenin" toimintaa. Petkutti leskiltä ja ikääntyneiltä sinkkunaisilta tilitiedot lupauksilla mennä naimisiin. Nykyisin kaikki utelut ja kyselyt netin kautta ovat rikollisten kokeiluja löytää verkosta sinisilmäiset haaveilijat. Älkää missään nimessä vastatko mihinkään tuollaisiin viesteihin!
Ei tarvitse kuin seurata suomalaisten poliitikkojen toimintaa, niin huomaa, että tämän päivän motto on: minulla on oikeus varastaa ja hankkia etuoikeuksia itselleni keinoja kaihtamatta.
Suomi on banaanivaltio, jonka "ystävämme" Putin-apina haluaa pikimmiten vallata omaksi kasvihuoneekseen. Hän rakastaa banaalia ajanvietettä.
Kuvottava valtionpäämies...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191