Android-kännykkään tuli aamulla ilmoitus Tilitoimia tarvitaan. Kun sen klikkaa näkyviin, näytöllä lukee: "Google-tiliisi on tehty muutos. Kirjaudu uudelleen sisään turvallisuussyistä."
Sama ilmoitus tulee näkyviin, jos yrittää avata Play Kaupan. Google-haku toimii sellaisenaan. Samoin Gmail. Tietokoneeseen ei ilmoitusta ole tullut.
Uskaltaako ilmoituksen noudattaa ohjetta eli kirjaantua eli onko ilmoitus oikeasti Googllta vai onko kyseessä salasanojen kalastelu? Kaverille tuli sama ja kirjaantumisen jälkeen hänen kännykkänsä jumitteli.
GOOGLELTA OUTO KIRJAANTUMISPYYNTÖ KÄNNYKKÄÄN
3
390
Vastaukset
- Gabber
Jep, samaa mietin minä! Järkevää syytä sille ei löydy?
- Kuukkeli-Kalle
Kuukkeli sanoilla: google android phone login
ja hakuajaksi viimeinen 24 tuntia antaa vastauslinkkejä.
Tässä yksi vastaus:
security.stackexchange.com/questions/152252/google-account-verification-request - gisyhfuhco
Voi hyvät hyssykät! Tämähän on sitä muinaisen "kreivi Lindgrenin" toimintaa. Petkutti leskiltä ja ikääntyneiltä sinkkunaisilta tilitiedot lupauksilla mennä naimisiin. Nykyisin kaikki utelut ja kyselyt netin kautta ovat rikollisten kokeiluja löytää verkosta sinisilmäiset haaveilijat. Älkää missään nimessä vastatko mihinkään tuollaisiin viesteihin!
Ei tarvitse kuin seurata suomalaisten poliitikkojen toimintaa, niin huomaa, että tämän päivän motto on: minulla on oikeus varastaa ja hankkia etuoikeuksia itselleni keinoja kaihtamatta.
Suomi on banaanivaltio, jonka "ystävämme" Putin-apina haluaa pikimmiten vallata omaksi kasvihuoneekseen. Hän rakastaa banaalia ajanvietettä.
Kuvottava valtionpäämies...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994290Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743571076- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64826
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796