Ongelma alkoi kun kyllästyin liikunnan aikana (harrastan paljon) paljon hikoilevaan alapäähäni. Nopean googlettelun jälkeen löysin useitakin keskusteluja, joissa neuvottiin käyttämään talkkia. No sitä sitten kokeilin muutamia kertoja ja niihin aikoihin alkoi myös tää ihottuma. Aivan häpyhuulten "juuressa", eli karvoituksen alapuolella on nyt sellaista pientä kutiavaa näppyä, joka kosketuksesta ärtyy helakan punaiseksi ja kirveleväksi. Valkovuoto on mun mielestä aika normia, mitä nyt liikunnan aikana lisääntyy reilusti. Tosin jotain kuivia kökköjä tuntuu olevan välillä siinä ihottuman päällä? Kokeiltu on bepanthenit, hydrocortisonit, ceridalit ja lopulta myös jotain pimafucort bakteeri-/sieni-infektiovoidetta, kun mietin et josko kuitenki olis hiivaa. Mikään noista ei kuitenkaan pysyvästi oo auttanu, pimafucortin käytön jälkeen ilmesty myös sellasia valkosia kohtia näppyihin... gynelle menoa oon miettinyt joo, mutta en vaan millään opiskelijana viittis maksaa sitä 100€ jostain "sulla on vaan limakalvot kuivat"- diagnoosista :(
Ihottuma häpyhuulissa
Kertokaamikämuavaivaa
1
371
Vastaukset
- gdgdgdsg
Käy opiskelijaterveydenhuollossa tai yleislääkärillä (terveyskeskus). Hekin osaavat gynekologian perusteet. En itsekään käy gynekologilla, olen minimituloinen. Tietysti voit hyödyntää sukupuolipoliklinikan ilmaiset palvelut. Tosin hekin voivat lähettää poliklinikkamaksun, jos käynti ei ole normaali sukupuolipoliklinikkakäynti. Jokin ihotauti tuo ilmeisesti on. Genitaalialueiden infektiot kannattaa hoitaa. Osa saa niiden seurauksena vulvodynian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781