ajoneuvot/metsästys/pannoitus

metsästäjä-erästäjä

Lakiin pitäisi saada asetus että laillisessa ja virkavallan valvomassa ns häirikkösuden metsästyksessä saisi käyttää myös apuna moottorikelkkaa.perustelen sillä että pyynnin tehokkuus paranisi ja kohdentuisi oikeisiin yksilöihin.Tämä ei aiheuta sen enempää stressiä sudelle kuin pannoituksessa käytetyt helikopterit.Korostan sanoja häirikkösusi ja viranomaisen valvoma metsästys.

17

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh, häirikköjä tässä ovat maaseutujen sutta pelkäävät apinat. Nuo paskamöykyt pitäisikin häätää metsistä taajamiin märisemästä ja häiritsemästä luonnon rauhaa. Kelkat pitäisi heti ensialkuun takavarikoida pois apinoitten käsistä, tyhjänpäiväiset lelut. Joutaisivat läsöperseet, kuten sinäkin palloposki, hiihteleen. Hehheh, mikä vajakki.

      • OK8Y

        Siellä taajamissahan niitä paskamöykkyjä tuntuu olevan ihan tarpeeksi jo...ja toisekseen en ole yhdelläkään apinalla nähnyt moottorikelkkaa vaikka viisaita ovatkin..ja tuollaset pullamössopojat joutaakin olla siellä betoni bunkkereissaan ja vetää naamaansa pizzaa ja hampurilaisia höystettynä vankeudessa kasvaneitten eläinten lihalla...me metsästäjät syömme vapaasti kasvanutta LUOMULIHAA. HEH HEH HEEE


      • Olen_noin

        neljäkymmentä vuotta joka syksy metsästänyt, mutta vielä en ole maaseudulla nähnyt yhtään apinaa. Yhdessä eteläsuomalaisessa kaupungissa kyllä useita.


    • metsästäjä-erästäjä

      Kiitoksia vain susianalyytikolle vaivannäöstä kun sai väsättyä näinkin viisaan kommentin.ps en omista kelkkaa ja jaksan kyllä hiihdellä ja liikkua luonnossa;)

      • tufguiyufr52iygo

        Susianalyytikon ainoassakaan kommentissa ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaan järjenhiventäkään!!!


      • tufguiyufr52iygo kirjoitti:

        Susianalyytikon ainoassakaan kommentissa ei ole koskaan ollut, eikä tule koskaan olemaan järjenhiventäkään!!!

        Jos järjestä puhutaan, niin minä olen yhtä ylivertainen sinuun verrattuna, kuin jos ajatellaan koko havaittavissa olevan maailmankaikkeuden olevan yhtä mustaa aukkoa ja tämän möhkäleen massaa verrattuna atomissa olevan kvarkin massaan. Yritäpä poju laskea tuota suhdetta, he he. Taitaa läskiperseellä jäädä haaveeksi, suttakin pelkää tyhmä apina.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Jos järjestä puhutaan, niin minä olen yhtä ylivertainen sinuun verrattuna, kuin jos ajatellaan koko havaittavissa olevan maailmankaikkeuden olevan yhtä mustaa aukkoa ja tämän möhkäleen massaa verrattuna atomissa olevan kvarkin massaan. Yritäpä poju laskea tuota suhdetta, he he. Taitaa läskiperseellä jäädä haaveeksi, suttakin pelkää tyhmä apina.

        Siihen tarvii matemaattista potenssioppia, mutta tuommosella vajakkisusipelkurilla taitaa miehiset potenssit olla aika vähissä, mitä nyt aisa seisoo sorsajahdissa poikien kesken metsästystamineet yllä, vaimolta piilossa, he he he hehe heh....


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Siihen tarvii matemaattista potenssioppia, mutta tuommosella vajakkisusipelkurilla taitaa miehiset potenssit olla aika vähissä, mitä nyt aisa seisoo sorsajahdissa poikien kesken metsästystamineet yllä, vaimolta piilossa, he he he hehe heh....

        röh röh röh, kylläpä sai taas apinat lämmintä kusta naamoillensa, niin tyhmiä nuo ovat, jotta oikein niille, he he...


      • Ja sinä apina ole otettu, kun kerran kiireiltäni jaksasin vastata viestiisi. Toisaalta tykkään nöyryttää tyhmää, mutta siltikin ihan hyvää hyvyyttäni teen tätä työtä. Tässä on järkeä, luonnon ystävän kannalta.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Ja sinä apina ole otettu, kun kerran kiireiltäni jaksasin vastata viestiisi. Toisaalta tykkään nöyryttää tyhmää, mutta siltikin ihan hyvää hyvyyttäni teen tätä työtä. Tässä on järkeä, luonnon ystävän kannalta.

        Nythän lähden hiihteleen kuin noin hyvä keli. Jos vaikka 30 km. Nälkähän siinä tulee ja jos vaikka saisi lukea lööpeistä, jotta jokin metsästäjärakki olisi joutunut susien suuhun niin sitten saisi ihan punaviinin ja parin terävän kanssa juhlistaa ateriaani. Aina kun sudet ovat saaneet mässäilläkseen, niin minunkin ruokahalua kiihottaa. Mutten kyllä syön porkkanoitakin, borts- ja seljankakeittokin on tosi hyviä. Mutta jos susi on saanut raadellaakseen, niin innostun, ja puoliraaka lammaskin käy. Eläydyn täysillä tilanteeseen.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Nythän lähden hiihteleen kuin noin hyvä keli. Jos vaikka 30 km. Nälkähän siinä tulee ja jos vaikka saisi lukea lööpeistä, jotta jokin metsästäjärakki olisi joutunut susien suuhun niin sitten saisi ihan punaviinin ja parin terävän kanssa juhlistaa ateriaani. Aina kun sudet ovat saaneet mässäilläkseen, niin minunkin ruokahalua kiihottaa. Mutten kyllä syön porkkanoitakin, borts- ja seljankakeittokin on tosi hyviä. Mutta jos susi on saanut raadellaakseen, niin innostun, ja puoliraaka lammaskin käy. Eläydyn täysillä tilanteeseen.

        Heh heh, minäkö se olin, joka näin rikasta ja raikasta tekstiä tänne suolsi? Apina tukki äänitorvensa tukkiessaan sinne hampurilaista, mitä lie paskaa katsookin telkkaristaan. Susi kyllä apinaa pelottaa.


      • Sateenkaaripoitsu
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, minäkö se olin, joka näin rikasta ja raikasta tekstiä tänne suolsi? Apina tukki äänitorvensa tukkiessaan sinne hampurilaista, mitä lie paskaa katsookin telkkaristaan. Susi kyllä apinaa pelottaa.

        Oon yrittänyt tuota suhdetta laskea, ainaki se on yli sata. Reino tuossa kaverina pähkäilee. Reinolla on nyt metsästystamineet yllänsä ja se näyttää niin söötille, tuossa se peilin edessä flirttailee. Apua, en jaksa odottaa sorsastuskauden alkuun, niin jo miehiset meiningit pusikossa kiihottaa minua, vaimoilta salaa poikien kanssa ja metsästystamineet on kaiken suola, voi kun itken kyynelissä onnesta kun katson Reinoa, maastokuvio on niin yes pakaroillansa, vielä tuo metsästäjälippis päässänsä.....nyt jo sekoan. Uuuhhhhh...kun tamineet kiihottaa. Voi meitä poikia kun me ollaan yhtenäistä veljessakkia keskenämme, puhutaan sitten hirvi- taikka sorsajahdista, poika kyllä pojan aistii ja Reino on mun paras jahtikaveri.


      • Sateenkaaripoitsu
        Sateenkaaripoitsu kirjoitti:

        Oon yrittänyt tuota suhdetta laskea, ainaki se on yli sata. Reino tuossa kaverina pähkäilee. Reinolla on nyt metsästystamineet yllänsä ja se näyttää niin söötille, tuossa se peilin edessä flirttailee. Apua, en jaksa odottaa sorsastuskauden alkuun, niin jo miehiset meiningit pusikossa kiihottaa minua, vaimoilta salaa poikien kanssa ja metsästystamineet on kaiken suola, voi kun itken kyynelissä onnesta kun katson Reinoa, maastokuvio on niin yes pakaroillansa, vielä tuo metsästäjälippis päässänsä.....nyt jo sekoan. Uuuhhhhh...kun tamineet kiihottaa. Voi meitä poikia kun me ollaan yhtenäistä veljessakkia keskenämme, puhutaan sitten hirvi- taikka sorsajahdista, poika kyllä pojan aistii ja Reino on mun paras jahtikaveri.

        Reino laski ja arveli jo että tuo suhdeluku on vähintäänkin tuhansia, jopa miljoonia. Voi helkkari kun on rajua. Montako nollaa on paljoonassa? Reinon kanssa tänään metsästellään. Ajokoira on ihku eläin ja me miehet tykätään siitä. Moottorikelkka on myös hyvä apuväline metsästyksessä näin talviaikaan. Reinolla on kyllä lämpimät vaatteet yllä ettei tarvi palella, mutta kyllä tuo aurinkokin jo lämmittää. Voi hitsi kun tuo Reino on namin näkönen nuo metsästäjätamineet yllänsä, me metsästäjäpojat tiedetään mikä on miehistä meininkiä, se on metsästys poikien kanssa, akkoja ei näihin hommiin tarvita, metsästyksen harrastaminen on valttia ja minulla niin kiihottaa tämä meininki, metsästystamineet.


      • kanttinaamio
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, minäkö se olin, joka näin rikasta ja raikasta tekstiä tänne suolsi? Apina tukki äänitorvensa tukkiessaan sinne hampurilaista, mitä lie paskaa katsookin telkkaristaan. Susi kyllä apinaa pelottaa.

        Nyttenhän melu-apinan äänitorvi taitaakin olla tukittu vieraan valtion keskusälytoimiston ja kansallisen turvatoimiston salaisin keinoin.
        Metsäterroristi-Suomi re-tuseerasi sivuilleen Rumpin naamavärkin ja tästäkös terroristin kanttinaamioleirin reissu alkoi?


    • Yökyäkyäk

      Metsästäjän aivotoiminta on jumittanut kuolleeseen asentoon ja vain liipasinsormi toimii refleksinä. Toisena mönkijän kaasupoljin. Ainoat elonmerkit. Yleismielentila sadistinen. Voisko toivoa että ne sudet ja karhut ja ahmat todella söisivät metsästäjät tyystin sukupuuttoon. Vaan eihän ne syöneet edes silloin kun ihmiset olivat täysin aseettomia.

      • yystava

        Niinä aikoina, kui ihminen oli !aseeton!, osa ihmisistä jo silloin koki petopelkoa jopa siinä määrin että jättivät asumuksensa ja rakensivat taajaan asuttuja yhteisöjä tunteakseen taajama-asumisella turvaa petoja vastaan. Tämä pelkuriryhmä perusti taajamat.

        Luonnon ystävät jatkoivat asumistaan erämaissa, kuten tänä päivänäkin.


    • ansaittuArvonimi

      Huvimetsästysneuvoshan, se, paljasteli taas puuhiaan, arvojaan ja fiiliksiään multinikkien säestämänä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5524
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2313
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2282
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1034
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      920
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      783
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      763
    Aihe