Laskettu aika

Vastentahtoa

Eli mitenkä se nyt sit lasketaan? Onko laskentatapa aina sama? En tarvitse nyt moralisointia, mutta olen tulossa isäksi vasten tahtoa. Tiedän tasan tarkkaan päivän jolloin harrastin seksiä ilman kumia. Kaduin tätä ja olisin halunnut, että kumppani olisi ottanut jälkiehkäisyn. Tämä totesi, että on varmat päivät ja että ei voi tulla raskaaksi. Sanoin, että varmoja päiviä ei ole, mutta hän ei silti halunnut ottaa. Sanoi vain, että onhan se abortti sit mahdollinen. Ihan vain tämän lasketun ajan suhteen rupesin miettimään, että miten hänen kiertonsa nyt sit meni. Ei vaikutusta mihinkään, mutta jos oon laskenu oikein niin -> Varmat päivät = hyvin varma ovulaatiopäivä.

Knoppitietona niin hyvin ristiriitaiset tunteet lapsen syntymisen suhteen. En ole valmis isäksi, mutta niin on nyt tapahtumassa.

Odotan asiallisia vastauksia. Kiitos etukäteen.

0

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
        Rovaniemi
        31
        2413
      2. Pidätkö kaivattuasi

Haluttavana? Miksi erityisesti?
        Ikävä
        70
        1153
      3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
        Ikävä
        43
        1125
      4. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
        Maailman menoa
        84
        1104
      5. Tiedätkö mikä mulle

On vaikeaa?
        Ikävä
        44
        896
      6. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
        Ikävä
        92
        864
      7. Mitä antaisit nainen ensimmäiseksi?

Kaipaamallesi miehelle.
        Ikävä
        74
        861
      8. Helpottaisi paljon

jos saisin tietää miten sulla menee.
        Ikävä
        54
        841
      9. Koirahyökkäys filpuntiellä.

Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu
        Pori
        86
        771
      10. Paavi on kuollut

Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill
        70 plus
        115
        749
      Aihe