Suomen telecenter

hahahaahohoh

Ja varoitushomma? Ei taida ihan lain mukan mennä. Ainu firma missä ollyt töissä on tämä on tälläinem paine laitettu. Joka kuukausi päästävä ja mikäli et 3 kuukauteen pääse niin kenkää. Laki jutusta kyselin. No ei ole laillinen,kun myyjä ei itse voi vaikuttaa katteeseen eikä myytävän tuotteen hintaan. No kalliiksi tulee stc lle tämä peli.

8

1415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liitonedustaja

Ei laillinen.

• telecenter

Onko muilla kokemuksi?

• exmyyjä

Niin ollut tampereella. Henkinen paine kova. Hyvätkin vanhat myyjät irtisanomisen uhalla jatkuvasti. Joka kuukausi päästävä tavoitteeseen,mikäli et varoitud. Kolmannesta huonosta kuukaudesta potkut. Ei ihan lailliselta kuulosta. Kaverit riitauttaa kyllä mitkä nyt töissä mikäli potkut tulee. Piippuun vetävät myyjät,mutta uutta rekrytoidaan lisää. Itse et katteisiin etkä hintoihin mitä myyt voi vaikuttaa. Toimeksiantaja,kun vierailee ei näytetä mitä euroja. Vissiin kusetetaan myyjiä mitä oikeasti päämies maksaa. Mutta onneksi itse lähdin koe ajalla. Ei ikinä enää!

• mara31

Onko kellään tietoa???

• Arpamyyjä

Täysi huijari firma. Lupaavat kuut ja taivaat ja mitään ei saa vaikka myy parhaiten koko toimistossa. Luulen että toimiston päällikkö oli huumeissaan suurimman osan ajasta töissä.

• paskaputiikki

=D. Mikäs toi varoitushomma? Sehän valikoituu asiakkaat sattumanvaraisesti ja itse ovat katteensa sopineet mihin myyjä ei voi vaikuttaa. Pienentelevät niitä ja myyntiä pitäisi tuplata sitten. Listoja mitä soitetaan nekin sattumaa kenelle sattuu tulemaan joku joka kerkeää puhumaan tai ei lyö luuria korvaan. Helppoa kauppaa saa,mutta niitäkin tulee sillon tällön soitettavaksi. Ei myyjästä kiinni. Hinnatkin monesti millä myyjä myy on perseellään, ei siihenkään mitään vaikutus valtaa. Niin käsittääkseni laiton on. Ihme firma. Onni ett läksin pois.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tes-vetelykset. Kukaan oikea tuloksentekijä ei taulukkopalkoille halua. Kun kaikille maksetaan tesin mukainen, se syö provikkavaraa muilta. Hyvien myyjien tuloksista maksetaan vetelysten kiinteät palkat. Jos tavoitteena on 15 egen tuntipalkka, enintään puolet siitä saa olla kiinteää palkkaa.

Se ei ole elämisen kannalta ongelma jos saa tulosta. Jos ei saa, on vain muiden tuloksella loisiva ja ainoo keino saada lisää liksaa on lakkoilla. Muut tekee enemmän kauppaa ja kaikki voittaa.

Voi hitto mitä väkeä myyntiin hakee! Ei tajuta että sen kuuluukin olla tulos tai ulos -laji :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      156
      8345
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      433
      7428
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3831
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2998
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2567
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2016
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1530
    Aihe