Suomen telecenter

hahahaahohoh

Ja varoitushomma? Ei taida ihan lain mukan mennä. Ainu firma missä ollyt töissä on tämä on tälläinem paine laitettu. Joka kuukausi päästävä ja mikäli et 3 kuukauteen pääse niin kenkää. Laki jutusta kyselin. No ei ole laillinen,kun myyjä ei itse voi vaikuttaa katteeseen eikä myytävän tuotteen hintaan. No kalliiksi tulee stc lle tämä peli.

8

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liitonedustaja

Ei laillinen.

• telecenter

Onko muilla kokemuksi?

• exmyyjä

Niin ollut tampereella. Henkinen paine kova. Hyvätkin vanhat myyjät irtisanomisen uhalla jatkuvasti. Joka kuukausi päästävä tavoitteeseen,mikäli et varoitud. Kolmannesta huonosta kuukaudesta potkut. Ei ihan lailliselta kuulosta. Kaverit riitauttaa kyllä mitkä nyt töissä mikäli potkut tulee. Piippuun vetävät myyjät,mutta uutta rekrytoidaan lisää. Itse et katteisiin etkä hintoihin mitä myyt voi vaikuttaa. Toimeksiantaja,kun vierailee ei näytetä mitä euroja. Vissiin kusetetaan myyjiä mitä oikeasti päämies maksaa. Mutta onneksi itse lähdin koe ajalla. Ei ikinä enää!

• mara31

Onko kellään tietoa???

• Arpamyyjä

Täysi huijari firma. Lupaavat kuut ja taivaat ja mitään ei saa vaikka myy parhaiten koko toimistossa. Luulen että toimiston päällikkö oli huumeissaan suurimman osan ajasta töissä.

• paskaputiikki

=D. Mikäs toi varoitushomma? Sehän valikoituu asiakkaat sattumanvaraisesti ja itse ovat katteensa sopineet mihin myyjä ei voi vaikuttaa. Pienentelevät niitä ja myyntiä pitäisi tuplata sitten. Listoja mitä soitetaan nekin sattumaa kenelle sattuu tulemaan joku joka kerkeää puhumaan tai ei lyö luuria korvaan. Helppoa kauppaa saa,mutta niitäkin tulee sillon tällön soitettavaksi. Ei myyjästä kiinni. Hinnatkin monesti millä myyjä myy on perseellään, ei siihenkään mitään vaikutus valtaa. Niin käsittääkseni laiton on. Ihme firma. Onni ett läksin pois.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tes-vetelykset. Kukaan oikea tuloksentekijä ei taulukkopalkoille halua. Kun kaikille maksetaan tesin mukainen, se syö provikkavaraa muilta. Hyvien myyjien tuloksista maksetaan vetelysten kiinteät palkat. Jos tavoitteena on 15 egen tuntipalkka, enintään puolet siitä saa olla kiinteää palkkaa.

Se ei ole elämisen kannalta ongelma jos saa tulosta. Jos ei saa, on vain muiden tuloksella loisiva ja ainoo keino saada lisää liksaa on lakkoilla. Muut tekee enemmän kauppaa ja kaikki voittaa.

Voi hitto mitä väkeä myyntiin hakee! Ei tajuta että sen kuuluukin olla tulos tai ulos -laji :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7637
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      90
      3660
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      66
      2509
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      72
      1589
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      375
      1513
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1406
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1393
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1101
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1040
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1038
    Aihe