Suomen telecenter

hahahaahohoh

Ja varoitushomma? Ei taida ihan lain mukan mennä. Ainu firma missä ollyt töissä on tämä on tälläinem paine laitettu. Joka kuukausi päästävä ja mikäli et 3 kuukauteen pääse niin kenkää. Laki jutusta kyselin. No ei ole laillinen,kun myyjä ei itse voi vaikuttaa katteeseen eikä myytävän tuotteen hintaan. No kalliiksi tulee stc lle tämä peli.

8

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liitonedustaja

Ei laillinen.

• telecenter

Onko muilla kokemuksi?

• exmyyjä

Niin ollut tampereella. Henkinen paine kova. Hyvätkin vanhat myyjät irtisanomisen uhalla jatkuvasti. Joka kuukausi päästävä tavoitteeseen,mikäli et varoitud. Kolmannesta huonosta kuukaudesta potkut. Ei ihan lailliselta kuulosta. Kaverit riitauttaa kyllä mitkä nyt töissä mikäli potkut tulee. Piippuun vetävät myyjät,mutta uutta rekrytoidaan lisää. Itse et katteisiin etkä hintoihin mitä myyt voi vaikuttaa. Toimeksiantaja,kun vierailee ei näytetä mitä euroja. Vissiin kusetetaan myyjiä mitä oikeasti päämies maksaa. Mutta onneksi itse lähdin koe ajalla. Ei ikinä enää!

• mara31

Onko kellään tietoa???

• Arpamyyjä

Täysi huijari firma. Lupaavat kuut ja taivaat ja mitään ei saa vaikka myy parhaiten koko toimistossa. Luulen että toimiston päällikkö oli huumeissaan suurimman osan ajasta töissä.

• paskaputiikki

=D. Mikäs toi varoitushomma? Sehän valikoituu asiakkaat sattumanvaraisesti ja itse ovat katteensa sopineet mihin myyjä ei voi vaikuttaa. Pienentelevät niitä ja myyntiä pitäisi tuplata sitten. Listoja mitä soitetaan nekin sattumaa kenelle sattuu tulemaan joku joka kerkeää puhumaan tai ei lyö luuria korvaan. Helppoa kauppaa saa,mutta niitäkin tulee sillon tällön soitettavaksi. Ei myyjästä kiinni. Hinnatkin monesti millä myyjä myy on perseellään, ei siihenkään mitään vaikutus valtaa. Niin käsittääkseni laiton on. Ihme firma. Onni ett läksin pois.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tes-vetelykset. Kukaan oikea tuloksentekijä ei taulukkopalkoille halua. Kun kaikille maksetaan tesin mukainen, se syö provikkavaraa muilta. Hyvien myyjien tuloksista maksetaan vetelysten kiinteät palkat. Jos tavoitteena on 15 egen tuntipalkka, enintään puolet siitä saa olla kiinteää palkkaa.

Se ei ole elämisen kannalta ongelma jos saa tulosta. Jos ei saa, on vain muiden tuloksella loisiva ja ainoo keino saada lisää liksaa on lakkoilla. Muut tekee enemmän kauppaa ja kaikki voittaa.

Voi hitto mitä väkeä myyntiin hakee! Ei tajuta että sen kuuluukin olla tulos tai ulos -laji :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe