Halusin vain sanoa tuohon ampumakokeen Suomessa että helppoa se nykyään on. Se vanha olisi paljon järkevämpi käyttää kun halutaan säästää riistaeläimet turhalta kärsimykseltä.tämä vanha koemuoto, on niinn eri ampua radalla kuin luonnossa. Pitäisi yrittää päästä niin lähelle todellista tilannetta kuin vain suinkin mahdollista.
Ja mitä karhukokeeseen tulee niin Ruotsissa pitää olla 4 osumaa 80 m , 4 osumaa 40 m ja 2 osumaa 4 sekunnin sisällä 15 metriin ,edestäpäin. Eräs karhunkaataja sanoi minulle että jos ammut karhua 30-40metriin ja osut huonosti niin se on kimpussa ennen kuin kerkiät saada uuden kutin piippuun jos se haluaa päälle tulla. En tiedä mutta jännää se on , koin sen viime syksynä. Eimuuta, vanhat systeemit taas käyttöön ja jos ei valtio niin ainakin seurat. JA koe pitää suorittaa aseella jolla aiot metsästää. Aseennumero. Ja vapaalla kädellä, ilman mitään tukia, ja hiekkapusseja.
kARHU JA HIVIKOE
7
311
Vastaukset
Heh heh, tuommonenko märisijä oikeasti ampuisi jotain, hi hi hi. Pissi ja kakuli on housussa jo minkä tahansa eläimen jäljet nähtyään. Raukka pelkää petojen vaanivan lähistöllä. Hanki pallinaama vaan pehmonalle jostain ja nallipyssy. Voit sitten illalla sängyssäsi leikkiä ja unelmoida, vaikka tumputtaa "hauleja" nallen suuhun, he he he. Mikä tollo.
- Älähän_sinä
sateenkaaripoitsu puutu asioihin, joista et mitään ymmärrä. Pukeudu vain niihin "metsästystamineisiisi" ja kuvittele vaikka sen nallesi kanssa.
Oikea pyssy pamahtaakin niin kauheasti, että siinä sinulta susirunkkarilta tulee tuhmat pöksyyn.
- oonrohkka
Mulla on puukko sitä varten jos se päälle tulee. Fileeraan sen moralla koska en ole pelkuripaskahousu
- muttakunsuomessa
Nyky kokeet on helppoja sitä en sano ja siksi kannatan itsekin vanhaa koetta sen vuoksi että siinä ammutaan myös liikkuvaa joten ennakotkin olisi hallittava. Mutta mitään ruotsin malleja en suosisi. Joskus voitaisiin elää täällä hyvällä suomalaisella itsetunnollakin eikä joka hiton asiassa ajatuksella "mutta kun ruotsissakin"
- hmmmmmmph
Vapaalta kädeltä-huiskiminen viittaa valitettavasti urheiluammuntaan. Maineikas tarkka-ampuja ja kouluttaja sen sijaan neuvoi:
Käytä tukea jos sitä on saatavilla.
Mene lähemmäs . - täh1
voiko karhu saada hiv,n? kuinka nopeasti menee aids vaiheeseen????
- uilhuiogh52köbh
Eiköhän siinä murehdittu susianalyytikon mahdollisia sairauksia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017