Mitäs mieltä keski-iän ylittäneen perusterveen eutanasiasta?
Kuitenkin normaalilla huolenpidolla, lääkityksillä ja ruokavaliolla kivet ja iho kurissa.
Virtsakivistä eutanasia
4
315
Vastaukset
- Möhköfantti11
Jos omistajalla ei ole varaa edes omiin lääkkeisiinsä ja ruokaansa, saati koiran vastaaviin kalleisiin erikoislääkkeisiin ja eläinlääkärin määräämiin huippukalleisiin raksuihin, niin mikäs siinä auttaa. Hyvä vaihtoehto tietysti on etsiä toinen koti sille, mutta kuka nyt sairaan koiran riesakseen ottais?
Rikkaammalle tuo kai ei mikään ongelma pitäisi oleman? - Halinalle-85
Tulee kylläkin pari kuukautta myöhässä, mutta anyway. Siis onko koira lopetettu, kun sillä on kyseinen sairaus todettu? Jos on, niin se kenen koirasta on ollut kyse, EI saa hankkia enää yhtäkään elävää olentoa!
Itselläni leikkaamaton narttu koira. Tällä ollut kaksi kertaa virtsatientulehdus. Enkä ole koiraa lopettanut. Aina on ollut rahaa käyttää koira eläinlääkärissä jne.. Edellinen oli 2013 ja viimeisin kolme kuukautta sitten. Koira 9v. - Alkup
Rip. Omistajahan saa tehdä lemmikkinsä päivien päättämiseen johtavan päätöksen, oli lemmikki terve tai sairas. Täydellisyys estää lemmikin edelleenluovuttamisen jollekin, joka siitä todella huolehtisi.
Toivottavasti tuohon talouteen ei oteta koskaan mitään lemmikkiä. - ihmeporukkaaa
Tunteettomia m***kuja. Onneksi on vielä eläinlääkäreitä jotka kieltäytyvät lopettamasta tervettä koiraa vain koska omistaja ei enää "diggaa" sitä. Toivottavasti tollaset "ihmiset" eivät koskaan hanki lapsiakaan. Niihinkin kun voi kyllästyä mutta piikille vienti hiukka vaikeampaa. Onneksi tulee se laki missä vaaditaan jotain ymmärrystä koirien pidosta. Hyi helvetti mitä porukkaa. JOs otat koiran niin hoida se sitten kanssa kunnialla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502