Virtsakivistä eutanasia

Kivistälopetukseen

Mitäs mieltä keski-iän ylittäneen perusterveen eutanasiasta?

Kuitenkin normaalilla huolenpidolla, lääkityksillä ja ruokavaliolla kivet ja iho kurissa.

4

315

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Möhköfantti11

Jos omistajalla ei ole varaa edes omiin lääkkeisiinsä ja ruokaansa, saati koiran vastaaviin kalleisiin erikoislääkkeisiin ja eläinlääkärin määräämiin huippukalleisiin raksuihin, niin mikäs siinä auttaa. Hyvä vaihtoehto tietysti on etsiä toinen koti sille, mutta kuka nyt sairaan koiran riesakseen ottais?

Rikkaammalle tuo kai ei mikään ongelma pitäisi oleman?

• Halinalle-85

Tulee kylläkin pari kuukautta myöhässä, mutta anyway. Siis onko koira lopetettu, kun sillä on kyseinen sairaus todettu? Jos on, niin se kenen koirasta on ollut kyse, EI saa hankkia enää yhtäkään elävää olentoa!

Itselläni leikkaamaton narttu koira. Tällä ollut kaksi kertaa virtsatientulehdus. Enkä ole koiraa lopettanut. Aina on ollut rahaa käyttää koira eläinlääkärissä jne.. Edellinen oli 2013 ja viimeisin kolme kuukautta sitten. Koira 9v.

• Alkup

Rip. Omistajahan saa tehdä lemmikkinsä päivien päättämiseen johtavan päätöksen, oli lemmikki terve tai sairas. Täydellisyys estää lemmikin edelleenluovuttamisen jollekin, joka siitä todella huolehtisi.
      Toivottavasti tuohon talouteen ei oteta koskaan mitään lemmikkiä.

• ihmeporukkaaa

Tunteettomia m***kuja. Onneksi on vielä eläinlääkäreitä jotka kieltäytyvät lopettamasta tervettä koiraa vain koska omistaja ei enää "diggaa" sitä. Toivottavasti tollaset "ihmiset" eivät koskaan hanki lapsiakaan. Niihinkin kun voi kyllästyä mutta piikille vienti hiukka vaikeampaa. Onneksi tulee se laki missä vaaditaan jotain ymmärrystä koirien pidosta. Hyi helvetti mitä porukkaa. JOs otat koiran niin hoida se sitten kanssa kunnialla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      457
      932
    2. 57
      598
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      524
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe