Jostakin syystä mielestäni asiallinen kysymykseni poistetiin, yritän uudelleen.
Miten saadaan numeronäppäimet esiin Lumia W10 ja Sony Andoid 6.0 järjestelmissä puhelun aikana?
Esim. paina numero 1 jos haluat tai numero 2 jos taas haluat ym..
mitennumeroita
8
1444
Vastaukset
- Luhmia-mies5
Olen vastannut jo kolme kertaa, suomi24-sheriffi poistanut niistä kaksi.
Outoa touhua, teko-äly-moderointia, pikemminkin teko-älyttömyyttä.
Tai sitten moderaattori-hemmot ovat humalassa ja tekevät mitä lystäävät.
Vanhemmassa Luhmiassa: Puhelun aikana puhelin pois korvalta, näytöllä "lopeta puhelu"-napin oikealla puolella piste-häkkyrä-näppäin, paina sitä niin numeronäppäimistö aukeaa. Tätä ei ole selitetty Luhmian 138-sivuisessa käyttöohjeessa. - Luhmia-mies6
Tässä aikaisempi vastaukseni jonka moderaattori-robotti lähetti bitti-avaruuteen:
Eräs vanhuspariskunta (70 ) kyseli näppäinkoodien antamista puhelun aikana.
Kirjoitin vastausta ongelmaan, mutta tuona aikana suoli24-moderaattori-robotti poisti kyselyviestin. Vai moderaattori toimii muka hyvin??
Tässä vastausta:
Vanhemmassa Lumiassa näppäimistön saa aktivoitua puhelun aikana painamallla
"end call"/"lopeta puhelu"-napin oikealla puolella olevaa
piste-häkkyrä-painiketta.
Tämä avaa näytölle näppäimistön, mistä voi syöttää numerokoodeja.
http://img.tapatalk.com/d/14/03/26/a9epydut.jpg
Vilkaisin Lumia W10 manuaalit(138 sivua) läpi, sieltä en löytänyt tuota ohjetta.
Micro$oft kuvittelee, että kaikki tuon tietävät.
Tana..kele, mitä salatiedettä!! - Luhmia-mies7
Selvisikö kysyjälle kuinka Luhmiassa annetaan numerokoodeja?
Taas robotti poisti viestini, jossa oli linkki Luhmian näyttökuvaan, josta selviää ko. näppäimen kuvake. Mikähän tuossa viestissä oli sääntöjen vastaista? - numero-nappi-123
Tässä kuva siitä napista, jolla numeronäppäimistön saa auki puhelun aikana:
http://aijaa.com/pLA8D2- iäkäskin
Kiitoksia vastauksista, kyllä homma alkaa selvitä, myös andoidin osalta.
Jotenkin tuntui vähintään omituiselta miksi lähettämäni ensimmäinen viesti poistettiin? Ymmärrykseni mukaan se oli asiallinen ja oikeassa paikassa.
Puhelimien mukana tulee "aloitusoppaat" eli ei juuri mitään. Netistä löytyy sitten ne monisatasivuiset suomennetut ohjekirja, joita sitten taas pitäisi osata/ymmärtää lukea, mikä sitten taas ei ihan itsestään ymmärrettävää ole näin sotien aikana syntyneelle, kun tiedotukset hoidettiin ämyreillä tai titaamalla ja tietysti kidekoneilla.
- Antti-auttaja123
Pikavilkaisin silloin kun ensimmäinen viestisi oli vielä näkyvissä yhden W10 Luhmian 138 sivuisen manuaalin läpi, sieltä en löytänyt mainintaa noista puhelun aikana käytettävistä toiminnoista. Puhelimen valmistajan mielestä kuuluu varmaan yleissivistykseen.
Moderhaattori-robohtti varmaan etsii vieraskielisiä sanoja ja linkkejä viesteistä. Jos liikaa, niin roskiin. Olisi mukava tietää mitkä ovat kiellettyjä sanoja. Keskustelu/viesti-säännöistä en löytänyt mainintaa noista.
Olikohan siinä ensimmäisessä viestissäsi liikaa Luhmia, Sohny, Ahndroid, Winhdohs, Mihcrohoft ym. vieraskielisiä sanoja. Lisäsin ylimääräisiä 'h'-kirjaimia robotin hämäämiseksi. - Aulis-Auli321
Toinen ,testiviesti jossa ei ylimääräisä 'h'-kirjaimia vaan Lumia ym. sanoja.
Pikavilkaisin silloin kun ensimmäinen viestisi oli vielä näkyvissä yhden W10 Lumian 138 sivuisen manuaalin läpi, sieltä en löytänyt mainintaa noista puhelun aikana käytettävistä toiminnoista. Puhelimen valmistajan mielestä kuuluu varmaan yleissivistykseen.
Moderaattori-robotti varmaan etsii vieraskielisiä sanoja ja linkkejä viesteistä. Jos liikaa niin roskiin. Olisi mukava tietää mitkä ovat kiellettyjä sanoja. Keskustelu/viesti-säännöistä en löytänyt mainintaa noista.
Olikohan siinä ensimmäisessä viestissäsi liikaa Lumia, Sony, Android, Windows, Microsoft ym. vieraskielisiä sanoja. - Auttava-Anu456
Tämä on testiviesti, salliiko moderaattori tämän kun kuvalinkki on poistettu.
Eräs vanhuspariskunta (70 ) kyseli näppäinkoodien antamista puhelun aikana.
Kirjoitin vastausta ongelmaan, mutta tuona aikana suoli24-moderaattori-robotti poisti kyselyviestin. Vai moderaattori toimii muka hyvin??
Tässä vastausta:
Vanhemmassa Lumiassa näppäimistön saa aktivoitua puhelun aikana painamallla
"end call"/"lopeta puhelu"-napin oikealla puolella olevaa
piste-häkkyrä-painiketta.
Tämä avaa näytölle näppäimistön, mistä voi syöttää numerokoodeja.
Kuvalinkki poistettu.
Vilkaisin Lumia W10 manuaalit(138 sivua) läpi, sieltä en löytänyt tuota ohjetta.
Micro$oft kuvittelee, että kaikki tuon tietävät.
Tana..kele, mitä salatiedettä!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592