Mä en kiihotu ikinä mistään enkä oo myöskään ikinä ihastunut keheenkään. Musta tuntuu että oon rikki. Sydän ei toimi. Ainoo asia mille mun sydän punppaa on viha. Vihaan ihmisiä syistä ja toisista en tiedä miks. Mutta en ole pussannut ketään :( Asiasta toiseen Mun paras ystävä vaikuttaa olevan ihastunu muhun. Se halaa aina kun mahdollista ja se yritti ns."pussata" muo. Ja se laittaa vällillä sen käden mun käden päälle..?😶
EN KIIHOTU
OlenIhmine
3
201
Vastaukset
- kaikkivoimuuttua
VÄHÄN samat oireet.Mutta ...
- tunteli
Jos ei pysty kiihottumaan, silloin on jotain vikaa tuntoaistissa.
- kisumimmi
Sä olet varmaan melko nuori. Mä olen ite täysin hetero ja rakastanut monia miehiä, ollut kerran naimisissakin. Nyt moneen vuoteen en ole tuntenut minkäänlaista kiinnostusta seksiin. Haluan elää yksin ja pitää huolta eläimistä. Monet miehet luulee, että minusta on tullut lesbo. Tai sit ne luulee, että suren edelleen kuollutta mieskaveriani. Mulle tämä elämäntyyli sopii tällähetkellä, koska en jaksaisi seurustelua. Olen nyt 41-vuotias.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062