kuka rikkoi 24postin

nytsuatana

onko suomi sähköposti taas kuollu ku ei vaa toimi..?

4

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirimatol

Sitä minäkin ihmettelen! Vähän väliä kaikenlaisia hankaluuksia. Kun pyytää apua ylläpidosta, vastataan melkein aina, että vika on omassa koneessa. Mutta kuinka toinen posti toimii moitteetta??
      Huvitti oikein, kun kerran sanottiin, että olen lähettänyt LIIKAA roskaposteja!!!!!!!! Piti käyttää konetta atk-huollossa ja sehän maksaa ja vaihtaa salasana. Ei voi kuin hymyillä vaikka mieli tekisi sanoa vaikka mitä. Ainoa hyvä puoli on se, että posti on helppokäyttöinen.

• sähköpostitin

Hyvin on aina toiminut.

• eilen-oli

Synkronointi ei eilen toiminut Suomi 24:n ja Windows 10:n sähköposti sovelluksen välillä. Käytän tuota tehtäväpalkista. Tänä aamuna alkoi taas toimimaan. Kirjautuminen selaimesta sen sijaan onnistui myös eilen, joten sain luettua uudet postit.

• Kysympähän.vaan

Ei ole ainoa mistä ei selvitystä.Viimeksi kun piti kirjautua ulos oikealla olevasta kohdasta jätti postin auki.Vain omasta nimikohdasta pääsi ulos kirjautuun.Samoin ei poistunut kaikki lähetetyt postit,vaan avatessa oli aina "keskeneräiset" maininta kohdassa.Vaikka poistettiin moneen kertaaan.Nämä päivitys "parannukset" on menneet alamäkeä koko ajan kun niitä on räpelletty.Jos tämä suomi24 postin jatkuva huononnus ja sekoilu jatkuu tarvitsee siirtyä Luukun puolelle vakituisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      206
      3858
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2446
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2306
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2223
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      71
      1175
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe