Matka Suttgartiin

matkamies12

Mikä on helpoin tapa matkustaa Helsingistä Stuttgartiin?
Onko helpoin lentää frankfurtiin ja sieltä junalla stuttgartiin, vai ottaa lento vlilaskun kanssa suoraan stuttgartiin?

6

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LH2144

Teet lentohakua HEL-STR-STR ja valitset sieltä itsellesi parhaimman , sopivimman ja kokokaisedullisuutta ajatellen. Lentohaku ehdottaa ja näyttää myös junavaihtoehdot. Voit itse samalla miettiä, oletko menossa STR vai jatkamassa sieltä eteenpäin ja missä sun hotellit sijaitsee. Nopeimmillaan HEL-STR lentää neljään tuntiin via MUC tai TXL.

• Hintaratkaisee

Sama juttu jos menee junavaihtoehdolla ja sillä pääsee suoraan keskustaan sekä juna lähtee suoraan FRA lentokentän juna-asemalta.
        Stuttgartissa menee lentokentältä vajaa puolisen tuntia paikallisjunalla keskustaan.

Eli hinta ja aikataulu ratkaisee.
        Nopeissa junissa on lipuissa dynaaminen hinnoittelu, kuten lennoissakin, eli ajankohta, odotettu kysyntä ja ostoajankohta vaikuttaa voimakkaasti hintaan.
        FRA-Stuttgart rata ei ole kovin nopea.

• railfly

Lufthansa myy useampaankin Saksan kaupunkiin, mukaanlukien Stuttgartiin junamatkoja ikään kuin "jatkolentona". Lisäksi heillä on Rail&Fly tuote, jolla saa lentojen yhteyteen junamatkan minne tahansa Saksaan (ja toisin päin) hinnalla 29€ / suunta. Kannattaa tarkistaa nuo ennen kuin lähtee erikseen junalippuja ostamaan.

• Luftwaffe

Luffelta tuli tarjouskin nyt Stuttgarttiin, eikun tsekkaan onko parempi nyt.

• saksafani

Me lensimme Sas:lla Zürichin kautta Stuttgartiin, voi myös AirBerlinillä lentää Berliinin kautta.

• ABparempi

Sassilla ei ole 1 vaihdon taktiikalla kuin köpiksen kautta ja aikataulut näytti huonoille.
        AB on hyvä ja käsimatkatavaroilla voi ottaa nopealla vaihdolla Berliinissä, toimivaksi koettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4240
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3269
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1888
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1257
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      150
      1107
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      95
      834
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      745
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176