Mikä on helpoin tapa matkustaa Helsingistä Stuttgartiin?
Onko helpoin lentää frankfurtiin ja sieltä junalla stuttgartiin, vai ottaa lento vlilaskun kanssa suoraan stuttgartiin?
Matka Suttgartiin
6
203
Vastaukset
- LH2144
Teet lentohakua HEL-STR-STR ja valitset sieltä itsellesi parhaimman , sopivimman ja kokokaisedullisuutta ajatellen. Lentohaku ehdottaa ja näyttää myös junavaihtoehdot. Voit itse samalla miettiä, oletko menossa STR vai jatkamassa sieltä eteenpäin ja missä sun hotellit sijaitsee. Nopeimmillaan HEL-STR lentää neljään tuntiin via MUC tai TXL.
- Hintaratkaisee
Sama juttu jos menee junavaihtoehdolla ja sillä pääsee suoraan keskustaan sekä juna lähtee suoraan FRA lentokentän juna-asemalta.
Stuttgartissa menee lentokentältä vajaa puolisen tuntia paikallisjunalla keskustaan.
Eli hinta ja aikataulu ratkaisee.
Nopeissa junissa on lipuissa dynaaminen hinnoittelu, kuten lennoissakin, eli ajankohta, odotettu kysyntä ja ostoajankohta vaikuttaa voimakkaasti hintaan.
FRA-Stuttgart rata ei ole kovin nopea. - railfly
Lufthansa myy useampaankin Saksan kaupunkiin, mukaanlukien Stuttgartiin junamatkoja ikään kuin "jatkolentona". Lisäksi heillä on Rail&Fly tuote, jolla saa lentojen yhteyteen junamatkan minne tahansa Saksaan (ja toisin päin) hinnalla 29€ / suunta. Kannattaa tarkistaa nuo ennen kuin lähtee erikseen junalippuja ostamaan.
- Luftwaffe
Luffelta tuli tarjouskin nyt Stuttgarttiin, eikun tsekkaan onko parempi nyt.
- saksafani
Me lensimme Sas:lla Zürichin kautta Stuttgartiin, voi myös AirBerlinillä lentää Berliinin kautta.
- ABparempi
Sassilla ei ole 1 vaihdon taktiikalla kuin köpiksen kautta ja aikataulut näytti huonoille.
AB on hyvä ja käsimatkatavaroilla voi ottaa nopealla vaihdolla Berliinissä, toimivaksi koettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184240Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223269Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611888Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51257Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1501107Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95834- 63745
- 176730
- 30717