Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tapahtumarikasta kultturia ja urheilua

Lorenaa

Viikonloppu oli ohjelmaa täynnä, viime yö meni katsellessa Oscar-gaalaa jok aoli "suuren maailman malliin upea." Sorry vain tulipahan sielläkin moka, jota on selvitelty miksi Elokuva La-la-laa julistettiin ensin voittajaksi, pääosaa näytteli Emma Stone sai ansansaitusti henkilökohtaisen Oscarin.
Sitten tapahtuikin kumma juttu Oscar gaala päättyikin, oli käynyt virhe, oikea Oscar palkinnon saaja olikin elokuva Moonight, joten sattuu niitä kömmähdyksiä paremmissakin gaala-juhlallisuuksissa.

Sitten tapaus Emil Iversen ohitus yritykseesä kurvasi Iivo NIskasen maihin, tätä juttua on mietitty oliko teko tahallinen vai ei. Voihan Emil Ivarsen aineenvaihdunta mennyt hapoille jolloin polla voi olla hiukan ulalla. Turha sitä on enää naljailla Emilille, tapahtui mitä tapahtui, anteeksipyyntö on norjalainen valmentaja pahoitellen sanonut.
Aina sitä vain on jaloilleen noustava tapahtui elämässä mitä tahansa.

Mutta onko Aikku= Aino K Saarinen jäänyt pois pitkän matkan kisasta??

Näinhän sitä käy, aina ei elämä mene käsikirjoituksen mukaan ja siihen on tyydyttävä.
Onko kaikkialla asioissa näin, kuten nyt on kuultu monesta suusta,"nuorissa on paljon potentiaalia, minä vanha osallistuva urheilija olen tehnyt sen havainnon." Kun myöntää olen vanha urheilija uudelleen kisoissa mukana, tarkoittaa se jo alkuasetelmissa pientä luovuttamisen mentaliteettia. Onko sanonta luovuttamisen tuskaa?

Paikkansa pitävä toteamus, huipulle pääseminen vaatii intoa, työtä ja tuskaa, on joku tavoite jota kohti ponnistelee kaikella tavalla, huipulla oleminen on niin makeaa, mutta sieltä alastulo on- hyvin vaikeaa -masentavaakin- lopua saavuttamastaan unelmasta, jota kohti on kauan ponnistellut!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        94
        2434
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2143
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        82
        1788
      4. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        44
        1581
      5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1556
      6. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        11
        1515
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        33
        1478
      8. 54
        1340
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        87
        1296
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        30
        1219
      Aihe