Moi!
Täällä nelikymppinen mies etsii juttuseuraa mökkilomalle joka suuntautuu etelä pohjanmaalle. Mökillä mm ulkoporeamme jossa rentoutua voi. Shoppailu sijoittuisi tuonne keskisen kaupalle jossa varmaan saa aikaa kulumaan. Olen nuorekas mies ehkäpä enempi rock henkinen joten en niin humpasta innostu... Ajatuksena huhtikuun loppupuolella lähteä 4 vuorokauden mini lomalle lataamaan akkuja. Eli haen seurakseni mukavaa juttu seuraa ja shoppailu seuraa. Kysymällä saa lisää tietoo joten rohkeesti vaan yhteyttä ottamaan...
Löhölomaa ja shoppailua
Francine_73_
3
139
Vastaukset
- Tuurista
Moi! Mistä sinut tavoittaa? @?
- Francine_73_
Ajelen kuopiosta joko äänekosken kautta tai tarvittaessa jyväskylän kautta... Eli kyytikin tarvittaessa tarjolla kumpaankin suuntaan ja mökkihän on jo kuitattu joten siitäkään ei kustannuksia sinulle tule...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653