Ensimmäinen (ja viimeinen) Hua Hin matka takana

TulihanErehdyttyä

Eilen palasimme ja pettymys oli. Huono ranta, nähtävyydet vähissä, Lapselle ei paljoa tekemistä löytynyt. Tyttö baareja enemmän kuin Khao Lakissa ja Koh Changilla.
He jotka Hua Hinistä ovat huonoja puolia kertoneen, uskokaa heitä.

33

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuaHinMiniPattaya
      • JormaKovanaa

Kohdassa 2:37 tosi hyvän näköisiä vosuja. Tunteeksi kukaa?

• entunnetiedänkyllä
        JormaKovanaa kirjoitti:

Kohdassa 2:37 tosi hyvän näköisiä vosuja. Tunteeksi kukaa?

Ryssän mafian maksullisia, ovat silti oikeita naisia, toisin kuin videolla esiintyvät useimmat "thaineitoset", joilta ei löydykään sitä, mitä pitäisi jalkovälissä olla.

• SameSame

Tuo video todistaa Hua Hinissä olevan aivan samanlaista touhua kuin Pattayalla.

• TotuusEiPalaTulessa

Hua Hinissä on Thaimaan kolmanneksi eniten tyttöbaareja. Fakta. Huorakaupunki se on vaikka jotkut muuta väittävät.
      Koko Phuketin saarella vähemmän huoria kuin Hua Hinissä. Toinen fakta.

• ViimeTalvenKokemus

Hualaiset yrittävät lakaista omat huorakatujen ongelmat maton alle solvaamalla Pattayaa ja näin tekemällä vähättelevät Hua Hinissä esiintyvää ongelmallista ihmiskauppaa joka kasvaa kasvamistaan.
      Lasten kanssa ei yötorille kannata mennä suuri ilotyttö ja ladyboy alue aivan vieressä.
      Pari viikkoa ja Phuketin Katalle.

• 5henk15vrk

Miksi Aurinkomatkojen sivuilla EI kerrota Hua Hinin seksikaupasta! Syytä nimittäin olisi.Kirjoitimme palautelomakkeeseen kyseisestä virheestä joka pitäisi välittömästi korjata.

• TulihanErehdyttyä

Tein taas uuden(159.s) aloituksen vanhasta tutusta aiheesta. Vastasin itselleni 4 kertaa ja yritän pitää moittimis ketjua yllä. Mikä ihme tässä on vikana kun asia ei kiinnosta palstalaisia enempää. Aurinkomatkatkin viittaa kintaalla minun tekemääni valitukseen.

• 5henk15vrk

Palaute annettu 25.2 Niin tuskin AM vielä ehtinyt reagoida. Yksinkertainen olet.

• 12344321

Vain 9 vuotiaan tasolla oleva on niin lapsellinen käyttää toisen nimimerkkiä.

Taisi pinna palaa kun totuuksia Hua Hinistä kerrotaan.

• 12344321

Olen tosiaan 9 vuotiaan tasolla ja siksi minä kirjoittelen kaikkea mielikuvitukseni luomia juttuja Hua Hinista.

• seonlerppase
        12344321 kirjoitti:

Olen tosiaan 9 vuotiaan tasolla ja siksi minä kirjoittelen kaikkea mielikuvitukseni luomia juttuja Hua Hinista.

lerppa mielipuuhassaan, varastamassa toisten kirjoittajien nimimerkkejä, Hiekkaharjussa alkanut läpivuorokauden kirjoittelun, palstoja pilaten.

• seonlerppase
        seonlerppase kirjoitti:

lerppa mielipuuhassaan, varastamassa toisten kirjoittajien nimimerkkejä, Hiekkaharjussa alkanut läpivuorokauden kirjoittelun, palstoja pilaten.

Tämä on sitä normaalia lerpan elämääni. Olen pilannut elämäni aikana satoja ketjuja
        mielikuvitukseni tuotteilla. Tämä on minun normaalia mielipuuhaani kun en muuhun kykene.

• 656546456456

Mikäs ongelma noissa tyttö baaressa on, niitä on kolmella kadunpätkällä, ja muutamia satunnaisia siellä täällä, miksi ne häiritsevät hua hinissä mutta ei pattayalla jossa on 27000 maksullista tuhansia baareja, ja mikäs noissa leidareissa häiritsee hua hinissä kun niitäkin on pattayalla satakertainen määrä, etkö osaa pysyä pois noilta alueilta.

• HuaHinOnMiniPattaya

Outoa Pattayalla niistä on Lerpalle ongelmia, Hua Hinissä taas ei. Jos Hua Hinissä tehtäisiin samanlaisia ratsioita kuin Pattayalla, Hua Hinissä ei turisteja olisi edes sitä vähäistä määrää mitä siellä tänä talvena on käynyt.
        Seksimatkaajia Hua Hin on täynnä.

• 656546456456

Hua Hinissä ei ole 27000 maksullista, pattayalla on mitä sinne jää jos nämä häviävät.

• VanhaHuorakaupunkiHuaHin
        656546456456 kirjoitti:

Hua Hinissä ei ole 27000 maksullista, pattayalla on mitä sinne jää jos nämä häviävät.

Hua Hinissä ei ole asukkaita eikä turisteja eikä YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA. Kaikki turistit pyörivät iltaisin hua hinissä vain ainoastaan huorakaduilla, mitä se todistaa. Hua Hinissä käy seksimatkailijoita samoin kuin Pattayallakin.

Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukanaaa.
        Perskuta rallaa, minulla ei ole mitään mahiksia nauttia Hua Hinin riennoista.

• SeksiOnKivaamyösHuassa
        VanhaHuorakaupunkiHuaHin kirjoitti:

Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukanaaa.
        Perskuta rallaa, minulla ei ole mitään mahiksia nauttia Hua Hinin riennoista.

Menisit sitten töihin. Älykkyytesi ei vain riitä kuin toisten nimimerkkien kopiointiin. Pyydä isiltä rahaa niin pääset Hua Hiniin huoriin se voisi helpottaa oloasi.

Minun on vaikea pyytää isiltä rahaa, koska isäni mustalaismenne on tiellä titymättömillä. Äidiltäni, sika-Amalialta ei taas liikene kuin vähän kalja- ja mopoon bensarahaa.

• lerppaonlerppavaikka-
        VanhaHuorakaupunkiHuaHin kirjoitti:

Minun on vaikea pyytää isiltä rahaa, koska isäni mustalaismenne on tiellä titymättömillä. Äidiltäni, sika-Amalialta ei taas liikene kuin vähän kalja- ja mopoon bensarahaa.

lerpan aamupuhe...

• VaiKolmellaHahaHahHah

Opettele laskemaan numeromies.

• 656546456456

Sait sitten tallennettua Hua Hinin matkasi, tuloksena oli lippu lautalle ja tyhjennetty uima-allas jossa oli muutama apina tämäkö oli koko matkasi sisältö, kannattaisko valita hieman paremmin matka kohteensa... 5555555555

• LerppakoEiTrolli

Koska lerppa tallentaa niitä (muka)Pattayan matkoja muuten kuin U-tube provovideoilla?
        Ei ole yhtään näkynyt.

• 654767567657

Päätit sitten kuitenkin reppana julkaista kuvan tyhjennetystä uima-altaasta, jossa pari apinaa ja lautta lipusta, resuperse...

• eipattayalle

Näitkö tätä toisessa ketjussa mainitsemaasi jätelauttaa? Oliko paskat jo rannalla?

• EikäSiivotaheti

Hua Hinissä on hevosenpaskaa ja kulkukoirienpaskaa rannalla

• Eienääikinä

Omia silmiä täytyy uskoa ja totean vain,että Thaimaan turistirannat ovat out. Siellä on likaiset vedet ja palvelu todella huonontunut siitä mitä oli muutama vuosi sitten. Kyllä kaikesta näkee,että thaimaalaiset ovat kyllästyneet turistilaumoihin. Jos haluaa tuntea ystävällisyyttä täytyy valita viiden tähden hotelli,muuten huomaat pian,että et ole tervetullut sinne. Väkinäisiä ja teennäisiä hymyjä tulee,mutta se entinen ystävällisyys on pois. Hua hin on taantunut todella surkeaksi rysäksi ja veikkaan että siellä ei kohta ole kuin venäläiset ja ne suomalaiset,jotka ovat erehtyneet hankkimaan sieltä asunnon. Otan osaa.

• pysypoissa

Taasko tuo trolli yrittää mustamaalata Hua Hiniä. Olikohan tämä jo 95. kerta?
        Hyvä, että nuo ikuiset marisijat pysyvät poissa ihanasta Hua Hinistä. Turhaa odottaa ystävällisyyttä, jos itse on tuollainen hapankala.

• Thaimaansaasteisinranta

• 19TaikkuKaupunkiaKokenut
        pysypoissa kirjoitti:

Taasko tuo trolli yrittää mustamaalata Hua Hiniä. Olikohan tämä jo 95. kerta?
        Hyvä, että nuo ikuiset marisijat pysyvät poissa ihanasta Hua Hinistä. Turhaa odottaa ystävällisyyttä, jos itse on tuollainen hapankala.

Ihana hua hin....johan vitsin murjaisit. Jos hua hin olisi ihana, niin miksi sinne ei matkusta enemmän turisteja? Monille kun on riittänyt se yksi kerta. Moniin muihin kohteisiin turistit palaavat uudelleen ja uudelleen hua hiniin harvat, ja nekin ovat niitä jotka ovat asunnon sieltä erehtyneet ostamaan ja nyt heitä kaduttaa. Sitä katumusta yritetään poistaa solvaamalla muita Thaimaan kohteita.

• Hahhaahhhhaaaaaa

Huan hometaloja ei saa kaupaksi kukaan joka on erehtynyt sen hankkimaan. Onnea vaan hyvistä talokaupoista ja nauttikaa olostanne ihan rauhassa. Ei käy yhtään kateeksi. Tyhmyydestä sakotetaan.

• Hahhaahhhhaaaaaa

Valitettavasti minulla ei ole esittää yhtään virallista dokumenttia väittämistäni hometaloista. Kaikki on minun sairaan ja kateellisen mielikuvitukseni tuotetta. Kehittele kaikenlaisia terorioita, että voisin kaikin tavoin halveerata Hua Hiniä ja sen asukkaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe