Kummituksia? Tarinoita

Oraakkeli.Enkeli

Olisin kiinnostunut kuulemaan teidän omakohtaisista kokemuksistanne kummitusten/paranormaalien ilmiöiden parissa. Myös kaikenlaiset itse keksityt tarinat kelpaavat. Myös esim: vanhojen talojen historiasta haluaisin kuulla. Jos vaikka Forssan läheltä löytyy vanha talo, ja tiedät sen historiasta jotakin, niin kerropa vain! Omia kokemuksia minulla ei niinkään ole, kummalisia koputuksia ja askeleita portaissa tuskin lasketaan...Niin, ja älkäähän nyt ruvetko valittamaan siitä että: "Tälläisiä palstojahan on jo aivan liikaa" ja "Mitä järkeä tässä enää on?" Kiitos.

8

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikattava.Kakkiainennain

      Siis oikeesti miten te ihmiset jaksatte enää tehdä tälläisiä typeriä kummituspalatoja.

      • jepjepjepjepjepjep1ep

        Ja sinä jaksat lukea niitä typeriä kummituspalstoja?


    • Dancingofthehamster

      no ku piti valita tämä palsta tai rasistipalsta

    • jupinaa.mutinaa
    • vastauksiaetsivä

      Olen itse peloissani/ peloissani.. Itse pelannut spiritismia joskus pienenä jasen jälkwwn tuntenut kuinka jokin paine painaa päästä alaspäin ja pitkän, ison ja kostea kielen tuntuinen asia valuu pitkin päänlakea ylönpäin.. silloin nuorena vielä nukuin sillein että pään yläpuolella ei ole kun tyhjää.. silloi olin ehkä joku 11v. tällähetkellä 25v. siitä hetkestä lähtien olen tunenut että jokin seurailee minua joka paikassa missä olen asunut.. 2012 synnytin pojan.. raskauden aikana kävin ennustajalla/parantajalla ja se sanoi samantien että mun on päästävä lapsen isästä eroon ja äkkiä.. koska hän on käärme.. ja tietysti.. hän on kiinalaiselta horoskoopilta käärme ja ihmisenä oli erittäin pelottava ja paha henkisesti.. mutta henkisesi erittäin herkkä ja apua tarvitseva.. mutta pahaa ihmistä ei enään muuta hyväksi.. mut parantajan sanat oli heti että jos jatkan hänen kanssaan niin hän vie minun hengen.. tapaamisen jälkeen mulle todettiin rintasyöpä.. onnekseni raskauden jäleen saatiin leikattua pois.. leikkauksen jälkeen pojan olleen n.6kk ikänen kuvasin poikaa mielenkiinnosta.. yhtäkkiä pojasta tuli valopallo kameraanpäin ja takaisin poikaan ja vasemmalle ja oikealle. ja takaisin poikaan.. sen kuvauksen aikana katsoin välillä puhelimesta poikaan että näenkö näkyjä.. en omin silmin nähnyt mitään mutta kun katsoin videon uudestaan puhelimesta niin se tapahtui. Ajattelin olevan ihan sekaisin ja väsynyt niin poistin videon.. mut onneksi sain yhden kuvan kun poika mahalleen lattialla yrittää ryömiä eteenpäin.. yhdessä kuvassa ei ole mitään muttayhdessä kuvassa on seleä valopallo mikä kulkee pojan yli.. mutta harmikseni sen on vanhassa puhelimessa ja en saa sitä kopioitua mihinkään ja kun tietäisi miten tähän tai muuhun paikkaan saisi sen laitettua?? ja miten se tehdään..?? en osaa laittaa nykyiseen puhelimeen.. :( tänäpäivänä.. 2016 asutaan pojan kanssa kahdestaan uudessa asunnossa.. laitoin pojan huoneeseen lähelle nurkkaa sängyn viereen minun lapsuuden peilin.. poika itki muutamat illat ettei uskalla mennä yksin omaan huoneeseen nukkumaan koska nurkassa on joku pelottava mies.. muutaman kerran yritin selittää että sielä ei ole ketään ja ei ole mitään hätää.. sen jälkeen aloin vähän jo miettiä että johtuuko se siitä mun vanhasta peilistä.. parin samallaisen kerran jälkeen piilotin peilin vaatekaappiin.. sielä se on vieläkin.. n. vuolvuottasitten poika kertoi että entä pelottaa vieläkin nukkua yksin omassa huoneessaan.. koska yks yö oli kuulemma kuullut keittiöstä ääntä ja mennyt keittiön ovensuulle katsomaan mikä ääni se oli.. oli kuulemma keittiöstä tullut joku tumma hahmo häntä kohti.. kysyin pojalta missä äiti oli.. poika vastas että äiti oli peiton alla nukkumassa.. näen siis omasta sängystä pojan huoneen oven ja eteisen pienen pätkän ja keittiön.. kuvaa laitan tiloista jos kiinnostaa. Mutta tää ei ole ainoita asioita mitä on tapahtunut.. Äitini oli poikaani katsomassa meillä.. itse olin jossain koko yön.. molemmat olivat nukkumassa.. Äiti kertoo aamulla kun olin tullut kotiin että oli kuullut että olisin joskus yöllä tullut kun keittiöstä kuului ääniä.. vaikka olin vasta aamulla tullut kotiin.. En tiedä mitä nämä merkitsee ja mitä seuraavaksi tapahtuu.. mutta kun saisi jonkun asiantuntian katsomaan mitä se yksi kuva merkitsee niin olisi iso asia. Ikinä ei tiedä mitä täällä maailmassa oikeesti tapahtuu.. ISO ?

    • Örjan_Sahlberg

      Nettikummitus (kuva)
      Jenna V
      3.5.2013 9:38
      JennaV.
      25.5.2011 21:01

      Sain linkin erään paranormaalisivuston postituslistan myötä kuvaan joka kummittelee. Kuvaa on tutkittu asiantuntijoidenkin toimesta mutta järjellistä selitystä ei ole kuvassa tapahtuville muutoksille pystytty antamaan.

      Kuva on tavallinen JPEG -pakattu kuva jonka ei pitäisi pystyä muuttumaan millään tavalla. Kuitenkin kuvassa tapahtuu silminhavaittavia muutoksia jotka eivät ole samanlaisia kaikille kuvaa katsoville. Monet kuvan koneelleen ladanneet henkilöt ovat huomanneet kuvassa tapahtuvia väri- muoto- ja muita muutoksia, samankaltaisia muutoksia voi havaita jos kuvaa katselee alkuperäiseltä nettisivulta jolla kuva on.

      Kaikkein kummallisinta tässä kuvassa on se, että printatutkin (tulostetut) kuvatkin alkavat muuttua. Yhtä kummallista on myöskin se että kuva palaa aina alkuperäiseen muotoonsa, alkaen muutosprosessin kuin alusta, kuitenkin niin ettei muutos tämän jälkeen ole samanlaista.

      Latasin kuvan epäuskoisena koneelleni ja tuijottelin sitä monta minuuttia, mitään muutoksia ei kuitenkaan tapahtunut. Jätin kuvan päätteelleni ja lähdin noin puoleksi tunniksi toiseen huoneeseen, palattuani takaisin oli näytönsäästäjä mennyt päälle ja kun liikautin hiirtä saadakseni näytönsäästäjän pois ja kuvan näkyviin säikähdin todella. Kuva oli poissa ollessani muuttunut.

      Kuvasta erottuivat selvästi nuorehkon naisen hunnutetut kasvot ja niiden ympärillä epämääräisiä kuvioita täysin symmetrisillä paikoilla, väri oli haalistunut alkuperäisestä huomattavasti.

      Tähän väliin on sanottava että kuvan muuttuminen järkytti ainakin minua pahasti, en todellakaan ollut uskonut että niin voisi käydä. Siis jos olet herkkä, en suosittele linkin avaamista ja kuvan katsomista.

      Tulostaa en ole vielä kuvaa uskaltanut, mutta täytyy sekin vielä kokeilla, kunhan uskallusta siihen on riittävästi.

      Tässä linkki kuvaan.

      http://seedmagazine.com/portfolio/img/portfolio/15_fractals-revisited/01_fractals-revisited_robert-hodgin.jpg

    • varoitanvakavasti

      Minäkin harrastin nuorena okkultismia ja sain siitä kokemuksia joita en toisille suositte ja helposti pahuuden mystinen maailma koukuttaa ja uteliaisuus herää vakka tietää pahan alkuperän.
      Tulin sitten uskoon ja löysin elämän ja yhteyden Jumalaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja en enää lähde etsimään tarkoitusta ja seikkailua pahuuden voimista jota paranormaalijutut ovat.
      Helposti okkultismi ja kummitusjutut vievät masennukseen, pelkotiloihin ja henkivaltojen painostuksen alle ja sieltä ei kyllä helpolla päästä vapauteen.
      Etsikää hyvät ihmiset Jumalaa ja Jeesuksen antamaa sielunrauhaa. Ei kannata alkaa vehkeilemään epämääräisen henkimaailman kanssa.

    • kummitusvainaa

      Mä hengailen paljon autiotaloissa, varsinkin asunnottomana ollessani.. okei. Maaseudun autiotaloissa sitä vasta onkin hauskaa yöllä, jos sinne sattuu aarteenetsijöitä. Siis varkaita viemään tavaraa.. itsehän käytän näitä vain majailuun, mitään en vie enkä tuhoa, päinvastoun korjaillut paikkoja omiin tarpeisiin..
      Okei sit asiaan. Se on hauska kummitella näile tulijoille, on meinaa tyypit, karskitkin kundit pötkiny pakoon haamua :D mulla on erilaisia kaiutin viritelmiä mihin kuiskailen ja esitinpä kerran ruumistakin :D

      Tää ei oo totta! En tuu tänne ennää ikinä! Äiti!

      Muhahaa ;)

      En tiiä oonko sitte häiriintyny ku itse oon tuolla yksin eikä pelota, kukaan ei ole ikinä tullu pimeellä ilman muita..
      Onks muita jotka liikkuu yksin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe