Tervetuloa julkaisemaan ja kirjoittelemaan aiheesta.
Kuntavaaliehdokkaat, sanokaamme ehdoton ei maahanmuuton ja islamin rasisteille,
sekä hyysärimafialle keskuudessamme.
Vaadi kuntavaaleissa: Ei rasismille.
Oikea tapa: Ei matuinvaasiota ja islamia = rasisteja Suomeen
Kuntavaalit
1
143
Vastaukset
- VAROITUS_KAIKILLE
Vitality Club, virolainen tilausANSA
Vitality Club, virolainen tilausANSA kertoo jostain tuotteesta, joka näyttää Glucosaminilta, eli nivellääkkeeltä, mutta se onkin joki laihdutuslääke.
Ystäväni, ihannepainoinen eläkeläisnainen , kertoi katsoneensa, mutta heti poistuneensa ja jättäneensä sen Facebook-jutun HUOMATTUAAN,
että sitä voisi tilata 1 euron hinnalla!
Miksi 1 € ? Siksi että he saisivat sinun pankkikorttisi numeron!
Joku on menettänyt satasia aivan ilman mitään, sillä hän oli palauttanut pienen postiluukusta pudotetun paketin .
Tuo firma on ANSA. Älkää avatko sietä tulevia "tarjouksia", jotka ovat varastus-yrityksiä sinun kortiltasi, jos siinä on jotain, mitä varastaa.
Kannattaa - jos on ilmoittanut numeron - heti kuolettaa kortti ja ottaa uusi kortti toisella numerolla.
* * *
Minä en ilmoittanut heille mitään nähtyäni tuon 1 euron hinnan.
Arvasin, että 1 € siksi, että he saisivat sinun pankkikorttisi numeron!
Pyyhin heti pois nimeni ja osoitteeni, silti sieltä tuli se pieni paketti,
joka on suunniteltu heti niin, että se mahtuu postilaatikon luukusta sisään.
Palautin sen täältä keskusteluista löytämälläni osoitteella, (kiitos siitä sen kirjottajalle!)
sillä palautus-osoitetta ei ollut konnien paketissa.
*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558