Murtautuminen bexteriin

Tumpelo

Onnistuin kadottamaan autoni avaimet. Pääsekö bx:ään helposti sisään ja miten. Entäpä virtalukon tai rattilukon murtaminen. Autoon ei ole toisia avaimia..auto bx 14 -90

6

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EsaN

      Sovittaisko niin, että ei auteta amatöörejäkään murtohommissa.

    • Helpo homma

      Soitat vaan lukkosepälle.

    • ;-)

      naapurin bx? Soita ovikelloa ja pyydä päästä koeajolle.

      • BX-fies

        Viime syksynä pitkään monikerroshameeseen ja pitsiröyhelöpaitaan pukeutunut nainen meni BX:ääni ilmeisesti hyvinkin helposti, koska jälkiä ei ovessa ollut. Virtalukko oli jo valmiiksi rikki, että en tiedä kuinka voro sen olisi handlannut.
        Hieman jumittava automaatti ja takaa ajava poliisi ilmeisesti hermostutti varkaan niin, että ajoi seinään. Loistava maku, mutta auttamattoman surkea ajotaito, sanoisin.
        Mutta tämä taisi jo mennä off-topic...


      • BX-fies kirjoitti:

        Viime syksynä pitkään monikerroshameeseen ja pitsiröyhelöpaitaan pukeutunut nainen meni BX:ääni ilmeisesti hyvinkin helposti, koska jälkiä ei ovessa ollut. Virtalukko oli jo valmiiksi rikki, että en tiedä kuinka voro sen olisi handlannut.
        Hieman jumittava automaatti ja takaa ajava poliisi ilmeisesti hermostutti varkaan niin, että ajoi seinään. Loistava maku, mutta auttamattoman surkea ajotaito, sanoisin.
        Mutta tämä taisi jo mennä off-topic...

        Allekirjoittaneen pihalla makoilee viime syksynä pääkaupunkiseudultu ostettu, varkaan kolaroima automaattivaihteinen Bexi 19 TRS, jossa virtalukko roikkuu hauskasti johtojen päässä, puhutaankohan me nyt samasta autosta ;)

        http://groups.msn.com/sitruunapatonki/shakaalinmustaunelma.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=5085


      • miki
        shamr0ck kirjoitti:

        Allekirjoittaneen pihalla makoilee viime syksynä pääkaupunkiseudultu ostettu, varkaan kolaroima automaattivaihteinen Bexi 19 TRS, jossa virtalukko roikkuu hauskasti johtojen päässä, puhutaankohan me nyt samasta autosta ;)

        http://groups.msn.com/sitruunapatonki/shakaalinmustaunelma.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=5085

        No tuohan se on! Se virtalukko oli tosiaan melkoinen viritelmä ostaessani auton. En tosin ehtinyt sitä fiksata kun sen jo enemmänkin mersukuskeina tunnetun ryhmän naisedustaja talteen korjasi.
        Onko pohja kovin kolhuinen?
        Kävin tuttustumassa voron "ajoreittiin", ja voisin väittää melko lujaa ajetun. Autonlevyisiä mustia jälkiä oli suojatiekorotuksissa parin kilometrin matkalla. Ja joka suojatien edessä jarrutusjäljet. Oletan poliisin hieman säästelleen Fordiaan, kun taas beksi on saanut kunnon kyytiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe