vakoilukamera

laitonkamera

asunnossani ilmeni erittäin outo tapahtuma jonkin aikaa. katon ja seinän viereen kattoon ilmestyi musta piste. piste rupesi liikkumaan täsmälleen samansuuntaisesti noin 50cm molempiin suuntiin. välillä nopeus lisääntyi. musta piste muutti välillä eri kuvioksi. välillä tuli päätyseinään valokuvia slid kuvia. näin kävi useamman kerran. miten tämä on mahdollista? joku imeisesti ylä kerrasta pystyi tämän jotenkin järjestämään. miten on mahdollista lattian läpi näyttää kuvia minun asuntoon! oletan kyseessä olevan jonkinlainen kamera! jos kuvia pystytään näyttämään olettaisin myös silloin pystyttävän näkemään ja kuvaamaan asuntoani! onko tällaisia kameroita olemassa? en tiedä ketä kyseisessä asunnossa oleskelee. puhe kuuluu sieltä erittäin hyvin. siitä voi päätellä jonkinlaisen kuvauksen olevan kyseessä. pääty seinään tuli myös lyhyitä pätkiä videoita muutaman kerran. ei ääntä. laitonta juttua. mikä neuvoksi?

12

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RöntgenPiste

      Neuvoksi kerron, että kyllä näin on.
      Seuraa tarkkaan että piste ei ole makuuhuoneessasi myös, se kuvaa myös pimeässä ja sillä on myös röntgenkuvaus.
      Mene yläkertaan pyytämään, että eivät lähetä sinusta röntgenvideoita edelleen muille naapureille.

    • lecggdrhj

      Itse ajattelin samoin 1980-luvun lopussa, kun sairastuin henkisesti. Luulin, että minua kuvataan 24/7. Yritä unohtaa asia, tai hanki keskusteluapua. Salakuvaaminen on laitonta, eikä sinua kukaan kuvaa. Huomaa myös, että on tavallista, että ihminen näkee, kuulee, haistaa, jne. sellaista, mitä todellisuudessa ei ole.

    • LintubongariKerho

      Hei,
      Täysin mahdollista että on vakoilukamera, luultavasti HGS241 mallinein kamera joka on NASAN käytössä. Tähän vakoilukamera malliin on törmätty vain kerran aikaisemmin Suomessa koska käytetään vain erittäin salaisissa tehtävissä. Viimeksi kuin tähän malliseen kameraan törmättiin niin epäiltiin ulkoavaruudesta tullut erittäin harvinainen GE kärpänen joka kuitenkin silloin todettiin vääräksi tiedoksi.

      Lisää tietoja Nasan kotisivuilta.

      www.nasa-space.com

    • En ole lääkäri mutta suosittelen tuon tarinan perusteella psykiatrin vastaanottoa. Ne ovat mukavia poikia ja tyttöjä valkoisessa takissaan ja hommaavat tarpeen niin vaatiessa sinut paikkaan jossa olet valvonnassa 24/7 toistaiseksi. Silloin tiedät eikä tarvitse arvella.

    • Musta-Lääkäri

      Jospa se piste on katsojan silmässä jonkun sairauden aiheuttamana.
      Onko pisteitä näkynyt muualla?

    • 234234

      Jep, psykiatrille aika, vaikuttaisi alkavalta psykoosilta.

    • SalainenAgentti007japuol

      Mä kävin ottaan pois sen kameran .Ei ollu tarpeeksi kiinnostavaa kuvata sinua.

      • Anonyymi

        5.3 Et sitten hakenut. Näkeekö sillä kameralla valkoisen muovin läpi?


    • Anonyymi

      Joku kirjoitti -80 luvulla lehden lääkäripalstaan että Telen miehet sitovat jalkoihin johtoja hänen nukkuessaan ja häipyvät ennen kuin herää. Sitten pistorasioista tulee kaasua. Vastauksen oli että ottakaa yhteyttä hoitavaan lääkäriinne.

    • Anonyymi

      Ammu sitä mustaa pilkkua kirkkaan vihreällä muoviluodilla, saat sen kaasuuntumaan.

    • Anonyymi

      Yläkerran meluaja, kuvaaja on ruotsinsuomalainen Peter Saxel, Peter saxelin, Peter Frangenstein, Peter Mulqwist.
      Sinun on hankittava 10 millimetrin pistooli, vaikkapa BERETTA M92 FS (FennoSika)
      10 millimetrin muoviluoteja on eri käyttötarkoituksiin. Paras on musta muoviluoti.
      10 millimetrin HIRTENBERGER MEN luoti on pätevä ajoneuvomaaliin. Ajoneuvo lakkaa parissa sekunnissa, olemasta, osuman saatuaan.
      11 verkon sähkösuoja teltta auttaa myös sinua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe