Paskiaisia täännä koko pitäjä.
konnaveskinkö
7
417
Vastaukset
- ahdistaako
Helpottiko?
- itsetuntorikas
Ei kaikki sentään, kun minäkin olen täällä.
- Paskiainenoon
Ei pidä paikkansa. Minä olen nyt hiihtolomalla poissa paikkakunnalta ja toisekseenkin Konnevesi on harvaan asuttua aluetta. Mahtuisi enemmänkin...
- Olenpuhdistautunutpaskas
Yks siell toinen tääll, kolmaskin jo kaapin pääll. Kaapin takkaa kurkkaa neljäs, viides vinttiin vilahtaa, kakki kuppiin kilahtaa. Ken vaivojansa vaikertaa on vaivojensa vanki, ken omaan pesään paskantaa saa paskass kierii aina. Etsi kiireesti puhtaampia olosuhteita.
- Hehkuttaja
Ehei koko pitäjä,vain suuna päänä raakkuva pieni vähemmistö!
-Konnevesi on hieno ja avarakatseinen maalaiskunta. - Onsuurisunrantasautius
Sisältä ruma ihminen näkee kaikki muutkin samanlaisina. Kauneus on katsojan silmässä.
- Ollaaniloisiakodista
Kyllä meillä on suuri kunnia ja armo omistaa oma isänmaamme ja Konnevesi kotikuntana sen rajojen sisällä. Seuratkaapa valittajat enemmän uutisia ja miettikää mitä maailmalla tapahtuu. Käykää vähän kiertämässä eri maanosia ja maita, ja tulkaa sitten kertomaan siitä ihanuudesta siellä. On paljon epätoivoa, kodittomuutta, huonoja elinolosuhteita jne. mistä meillä ei ole puhettakaan.
Tietysti on myös muitakin hyviä paikkoja asua ja elää, mutta oma maamme kuuluu kärkipäähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439678Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.664587"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584294Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372796Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1232612Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1582394Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211780Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331517- 201517
Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72950