E 36 sisätilan lämpösäätö ei toimi?

JASKA

Eli ihan sama missä asennossa säätö on, ei puhalla kun viileetä Koneen lämmöt ihan kohallaan Säätövipu ja hana näyttäis olevan sähkökäyttöiset Onks kellään käyny samoin? Missä vika

12

1946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomannut

      niin kai olet huomannut vääntää vaakasuorassa olevaa rullaa joka on niiden keskimmäisten suulakkeiden alapuolella kojelaudassa, muistan vaan kun yks tuttu ihmetteli samaa mutta se rulla oli sinisellä vaikka sieltä paljastuu punanenkin kun vääntää...

      • JASKA

        Kyllä on käännetty 0-asentoon Muuten puhaltaa siitä keskeltä raitista Nyt on vika jossain vesihanassa tai säätönupikassa käsittääkseni.


    • alspe

      vesiventtiilit jumissa?

      • JASKA

        Voiko sen putsata,ja onko noita useampi kuin yksi,vai onko se ne parempi uusia.
        Tuli tossa mieleen et vaihdoin tossa pari viikkoo sit uudet jäähdytin nesteet, voisko sillä olla osuutta asiaan?


      • illu
        JASKA kirjoitti:

        Voiko sen putsata,ja onko noita useampi kuin yksi,vai onko se ne parempi uusia.
        Tuli tossa mieleen et vaihdoin tossa pari viikkoo sit uudet jäähdytin nesteet, voisko sillä olla osuutta asiaan?

        Olisiko mahdollisesti tehnyt jonkun ilmalukon lämmityskennoon tai sitten nestettä vaan on liian vähän. Kopase lämpeneekö lämmityslaitteelle menevät letkut ollenkaan.


      • jaska jokunen
        illu kirjoitti:

        Olisiko mahdollisesti tehnyt jonkun ilmalukon lämmityskennoon tai sitten nestettä vaan on liian vähän. Kopase lämpeneekö lämmityslaitteelle menevät letkut ollenkaan.

        Kokeile seuraavaa konstia myöskin. Koputtele sitä sähköistä vesiventtiiliä auton käydessä. Tietenkin varovasti siinä mielessä että et riko. Voi olla jumissa, niinkuin omassanikin oli syksyllä, pari kopautusta riitti ja on toiminut moitteetta sen jälkeen. Vesiventtiili sijaitsee E36-mallissa konehuoneessa rintapellissä moottorin vas. puolella imusarjan alapuolella. On vähän hankalassa paikassa ainakin 6 syl. malleissa.


      • JASKA
        jaska jokunen kirjoitti:

        Kokeile seuraavaa konstia myöskin. Koputtele sitä sähköistä vesiventtiiliä auton käydessä. Tietenkin varovasti siinä mielessä että et riko. Voi olla jumissa, niinkuin omassanikin oli syksyllä, pari kopautusta riitti ja on toiminut moitteetta sen jälkeen. Vesiventtiili sijaitsee E36-mallissa konehuoneessa rintapellissä moottorin vas. puolella imusarjan alapuolella. On vähän hankalassa paikassa ainakin 6 syl. malleissa.

        On tosi pahassa paikassa niin auto on 320
        kopautin jatkovarrella muutamankerran mut ei auttanut.
        nesteiden vaihdosta ilmasin mielestäni niin kun kuuluu.ja toimi pari viikkoo hyvin.
        Kiitos hyvistä neuvoista täytyy vielä kokeilla koputella ja tarkistaa neste pinnat


      • jaska jokunen
        JASKA kirjoitti:

        On tosi pahassa paikassa niin auto on 320
        kopautin jatkovarrella muutamankerran mut ei auttanut.
        nesteiden vaihdosta ilmasin mielestäni niin kun kuuluu.ja toimi pari viikkoo hyvin.
        Kiitos hyvistä neuvoista täytyy vielä kokeilla koputella ja tarkistaa neste pinnat

        Nii, voihan se olla sökö koko venttiili. Viitais siihen toi vika.


    • JASKA

      en ollu uskoa silmiäni ku kurkkasin syyläriin pinta jossain puolivälissä lisäsin noin 3l nestettä ja taas lämpee

      • illu

        Sama vika oli taannoin rahikaisella. Alkoi bemu hukkaamaan nesteitä ihan urakalla. Letkut oli kovana kun k***ä. Kansipahvi oli kärähtänyt. Ei ollut halpaa hupia. En halua pelotella mutta kannattaa seurailla.


      • illu kirjoitti:

        Sama vika oli taannoin rahikaisella. Alkoi bemu hukkaamaan nesteitä ihan urakalla. Letkut oli kovana kun k***ä. Kansipahvi oli kärähtänyt. Ei ollut halpaa hupia. En halua pelotella mutta kannattaa seurailla.

        itellä taas hävitti nesteet ja letku kovia kuin k.... termari sökö hävitti nesteet letkuliitoksesta .


      • JASKA
        jansu22 kirjoitti:

        itellä taas hävitti nesteet ja letku kovia kuin k.... termari sökö hävitti nesteet letkuliitoksesta .

        jättäny letkunklemmarin löysälle tiputti hiljalleen nesteet pihalle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe