TUI vai ei?

TUIvaiei

Olisi täydellinen kohde ja majoitus Thaimaassa varattavissa. Mutta TUI epäilyttää vahvasti, niin paljon on ollut häikkää. Onko keskustelijoilla kokemuksia?

Totta kai voin varata majoituksen ja lennot itse netistä mutta kyllä se sesonkiaikaan on paljon kalliimpaa kuin pakettimatka. Ellei sitten halua mennä ruttuhotelliin ja lentää useilla välilaskuilla. Pitääkö taas turvautua Aurinkomatkoihin kun siellä on aina kaikki toiminut?

14

2490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnempääEnNeuvo

Väärää luuloa tuo ruttuhotelli väite. Etsivä löytää kun nettiä ja järkeä osaa käyttää. Lennot kun tilaa aikaisin saa edullisemmin. Ei kannata odottaa, vaan heti kun tietää loman ajankohdan eikun lentoja varaamaan, suoraan lentoyhtiön sivulta. Hotellitkin varaan suoraan hotellista, aina. Booking com väittää hotellin olevan täynnä koska heidän varaama kiintiö on myyty mutta tilaa löytynyt aina.

• TUIvaiei

Ok, kiitos. Mites toi potenssilääke, saako Thaimaasta ilman reseptiä?

• täntalvenmatkaaja

Kone oli myöhässä, eivät ilmoittaneet mitään, mutta kentälle oli pakko mennä paljon aikaisemmin kuin omatoimimatkaajana oltais menty. Kone oli vanha, kaikesta piti maksaa. Opaspalveluitahan ei sillä tavalla enää ole. Jos TUI-matka on selvästi halvempi, miksei. Mutta kannattaa ottaa huomioon, että varsinkaan matkaan kuuluva lento ei vastaa reittilentoa laadullisesti. Itse matkustan Thaimaahan seuraavaksi mieluummin vaikka Qatarin vaihdollisella lennolla.

• täntalvenmatkaaja

Ja ainakin meidän kohteessa TUIlla ei edes ollut niitä oikeasti hyviä hotelleja mistään hintaluokasta, kaikilla oli huonot arvosanat TripAdvisorissa yms. Eli jos haluaa hyvän hinta-laatusuhteen hotelliinsa, omatoimi on varmasti parempi.

• KarateMauri

Kokeilepa täntalvenmatkaaja joskus selvin päin ja palaa sitten asiaan.

• täntalvenmatkaaja

Mitä ihmettä? Yksi syy, miksei Thaimaa-keskusteluihin voi osallistua, ovat nämä typerät huutelijat. Masentavaa, että tulette tännekin.

• heppulantopi

TUI on euroopan suurimpia matkailuyhtymiä ja kilpailee hinnoilla.Ehkä halvin tällä hetkellä.Se käyttää useita lentoyhtiöitä samaan paikkaan.Jokaisella matkalla eri hinta.Teneriffan reissu viime syksynä ainakin minulla onnistui ihan hyvin.Ostin kuljetukset että pääsee mukavasti hotellille.Kaikki ruokailut järjestin muuten.Yksinkertaisesti kannattaa vaan katsoa kaikkien tarjousten laatu ja hinta etukäteen.Pettymyksiä voi tulla kaikille yhtiöille.Thaimaaseen saa edullisimmat matkat ostamalla matkat ja hotellit erikseen.Intiakeskus myös myy tosi halvalla.Siellä vaan pitäisi itse olla toimistossa kun tekevät tarjousta.

• Uitui

Nythän ihaan lähiaikoina thomson ei ole merkittävästi myöhästellyt suomen lennoilla aasiaan? Thaimaaseen thomson lentää kuitenkin uusilla b787 koneilla, eikä vanhoilla b767 raadoilla.

Erona tuin ja aurinkomatkojen thaimaan lentoihin sanoisin, että tuilla joutuu maksamaan ateriasta ja viihdejärjestelmästä erikseen.

• TUIvaiei

Näytetäänkö Thomsonin koneissa aikuisviihdettä?

• JosHaluatPettyä

En jalallani astu, jos ei ole pakko. Lentoemännät haukkuu asiakkaita muiden asiakkaiden kuullen. Ei anna luotettavaa kuvaa, jos kanamaiset naikkoset juoruilee kuin mitkäkin teinit. Ja vielä kaikkien muiden kuullen. Hätätilanteessa voisi olla suolaiset oltavat. Lisäksi heillä on puutteita ja epäkäytännöllisyyttä tax-free myynnin osalta. Emännät ei tajua hölökäsen pöläystä tilaustoiminnoista, ja pettymyksiä tulee. No, nyt tiedän syyn kun aikahan menee asikkaiden arvosteluun. En suosittele enää, päinvastoin. Näin ala-arvoinen suoritus lapsiperheiden kanssa työskenteleviltä aiheuttaa varmasti kadon muiden matkanjärjestäjien palveluihin. Yäk!

• Maltis

Riippuu niin paljon varmaan matkasta, minnepäin menossa, mutta minä en ole IKINÄ löytänyt Finnmatkoilta/TUiltakaan reissua halvemmalla kuin muualta. Aina on ollut kalliimpi, nytkin vertailin uutuutta Maltaa, joka tuli Tuille vasta myyntiin. Aurinkomatkat on myynyt lähestulkoon jo tuon kohteen syysloman osalta. Hinnan ero oli 1000 euroa, jos otti suorilla lennoilla, ja vastaavalla hotellilla tähtineen, mitä Aurinkomatkoilla... no juu Aurinkomatkojen hotelli oli sivussa, mutta omalla rannalla, Tuin hotelli oli keskustassa, mutta ranta puolen kilometrin päässä. Mutta onhan se aikamoinen ero, mutta tietysti jos haluaa olla keskustassa, niin se maksaa. Välilaskullinen lento olisi sekin maksanut Tuilla vielä parisataa enemmän kuin Aurinkomatkojen paketti suorilla lennoilla. Että oli aika helpotus, että olen matkan jo tilannut. Ja tietysti hintaan varmaan vaikuttaa se, että ollaan matkustettu paljon juuri syyslomilla ja ei koskaan kesällä, koska en halua kesällä etelään, kun Suomessa on niin lyhyt kesä.

• Pienipää

Matkusta Tjäreborgilla/ Thomas Cook

• maltis

No empä löytänyt Tjäreboriltakaan suoria lentoja kohteeseemme ollenkaan. Aina niin Finnairia haukutaan kalliiks ja nyt oli kuitenkin sellainen tilanne, että Finnairin suorilla Aurinkomatkoilta sai tonnin halvemmalla kuin Tuin Finnairin suorilla. Joskus ihmetyttää, että miten hinta voi olla noin eri vaikka sama lento kyseessä?! Ja kun hotellit kuitenkin samaa tasoa.

• Eroja_on

"Ja kun hotellit kuitenkin samaa tasoa. "

Tässä asiassa voi tulla yllätyksiä. Olen majoittunut sekä Finnmatkojen että Aurinkomatkojen matkoilla Baumanburi-nimiseen hotelliin Phuketissa. Finnmatka oli halvempi, mutta huonekin oli hotellin huonoimmassa osassa ja kuluneempi kuin Aurinkomatkojen huone samassa hotellissa.

Toinen yllätys odottaa saman kohteen hotellissa nimeltä Royal Paradise. Hotelli on hyvin korkea rakennus ja jo kaukaa kalliin ja näyttävän näköinen. Finnmatkalaiset majoitettiin kuitenkin sen matalaan siipirakennukseen, jossa läheisten homobaarien infernaalinen musiikki pakotti valvomaan kello kahteen joka yö. Ei enää koskaan TUIn matkoille.

Hotellin surkeimpiin huoneisiin alimmassa kerroksessa majoitetaan myös Mallorcan Palmanovassa hotelli Aqua Beachiin menevät TUIn matkalaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1863
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1766
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1547
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1208
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1205
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1144
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      1002
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50