Ongelmana se että windowsin aktivoinnin jälkeen pyytää windows langattoman verkon avainta jota ei ole. Voiko verkon asetuksien yli skipata jotta windowsin aktivoinnin saa paatokseen
Windows 10 aktivointi
14
212
Vastaukset
- urkkiva-windows
Windows on kovin urkkiva.
- winilannettiä
ei nettiä ei aktivointiakaan...mielestäni
- verkkopiuha
Eikö ole saatavilla modemia johon voit tukata koneen Ethernet-piuhalla, sillä verkossahan se aktivointi tapahtuu?
- telefoonilla
Helpoimmalla taitaa selvitä kun aktivoi puhelimitse.
Tuolta saat parhaan vastauksen jos ei homma (aktivoini) ala toimimaan https://urly.fi/JKY
Mutta jos saat netin toimimaan vaikka kaapelilla modeemista niin voisi helpottaan, nettitikut ovat varmaan eri asia- aslakkialatölviöstä
Hyvin ovat aktivoinnit toimineet langattomasti jo liki kymmenen vuotta.
- mummolle_monoa
Onko aktivointi-mummokin saanut kenkää mikrosoftilta?
- mummu.jees
mummolle_monoa kirjoitti:
Viimeksi jouduin soittamaan mummulle, kun siirsin Windows-kiintolevyn toiseen koneeseen. Oli tosin 8 tai 8.1. Mutta kyllä mummun ohjeilla aktivoitui. Tämä tapahtui muistaakseni joskus viime kesänä.
- Nyt.suljettu
mummolle_monoa kirjoitti:
Aukioloaika
Microsoft Answer Desk on tällä hetkellä suljettu. Yritä uudelleen:
ma-pe: 9.00-17.00
la-su: Suljettu
*Yllä on annettu omaa aikavyöhykettäsi vastaavat ajat. - kakkosnelosta.seiskaa
Nyt.suljettu kirjoitti:
Aukioloaika
Microsoft Answer Desk on tällä hetkellä suljettu. Yritä uudelleen:
ma-pe: 9.00-17.00
la-su: Suljettu
*Yllä on annettu omaa aikavyöhykettäsi vastaavat ajat.Robogrannyn luulisi pitävän seuraa virka-ajan ulkopuolella.
- vinukka
Ongelma on nyt ratkaistu.Pystyi skippaamaan toisella kertaa, kun kokeilin antoi mahdollisuuden en vain ollut huomannut aiemmin tätä vaihtoehtoa.Kiitokset kuitenkin.
- niinmutta
ongelman siirtäminen ei ole ratkaisu. sama ongelma tulee eteen myöhemmin.
resetoi langaton reititin/modeemi ja vaihda sen salasana.
- Vakoilua-vakoilua
Microsoft haluaa tietää sun vekokon salasana! se on osa vakoilua!
Pitsä siihen jotai tyhmää, kuin esin "wittubillyy" - seonhyväsalasana
Mun salasana on "vedäkäteenbill" ja mulle tuli meiliä että jos vaihdan salasanan niin saan Windows 10Pro käyttikseen lahjaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4943977Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483816Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303049Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902260- 1582068
- 1051760
- 1321624
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541460Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.421308Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71208