Miten mahdollisimman hyvin saisi kikkailtua hyvän tarjouksen päästä Yhdysvaltoihin ja sieltä takaisin Suomeen. Kaupungilla johon lento päättyy Yhdysvalloissa ei sinänsä väliä. Tavoitelmissa mahdollisimman halpa matka. Ei tarvitse olla suora. Meno ja paluu yhteen olisi 200€ paikkeilla. Auttakaa, pyydän.
Vastaukset 5
- Veda_handuun
Vedä kätees. 100€ per suunta? Ha ha.
New Yorkissa hotelli maksaa vähintään $100 yö jos ei halua nukkua torakoiden kansz - siltsupen
Oletko koskaan käynyt Kouvolaa kauempana?
- marimatkustaja234
Tolla hinnalla et saa mitään mihinkään. Espanjaan tai lontooseen pääset. Mutta mun vinkki on, lennä ruotsin kautta. Laivalla yli ja Arlandaan. Niin me tehdään aina, ja säästöä syntyy 200-400 € per lippu. New yorkiin lennetty 225€ / nenä ja lento oli finnairin suora helsingistä. Lennettiin siis ensin Arlandasta Helsinkiin ja sieltä nykiin. Toinen esimerkki on Orlando, suomesta lennot olisi ollut 750€ nenä ja Ruotsin kautta 335€ nenä. Ja hytin saa 25€ kun ottaa risteilyn, ei yhteen suuntaan. Mutta toi 200 on kyllä tosi pieni summa lentoihin..
- sormula
Norwegian airlines on halvin. Marraskuussa on lennot halvimmillaan Eurooppa-NY.
- LH400
DY on halvin vain niille jotka lentää pelkillä käsimatkatavaroilla, eivät välitä siitä mille paikalle koneessa joutuvat ja haluavat paastota 2 8 tunnin lennot. Perinteiset yhtiöt , joiden valikoimiin kuuluvat nuo kaikki mitkä ovat lisämaksullisia DY:llä tarjoavat New Yorkin lentoja vähän väliä 300-450 euron hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525