Olen 17v poika ja minulla on 16v sisko. Asumme vanhempien luona kohtuu pienessä asunnossa ja joudummekin jakamaan huoneen keskenään. Alkaa vaan päivä päivältä tuntua kiusallisemmalta jakaa huone hänen kanssaan. Onko muita samassa tilanteessa? Mitä minun pitäisi tehdä?
Huoneen jakaminen
12
1376
Vastaukset
Jos asumisjärjestelyjä ei voi muuttaa tilanpuutteen vuoksi, niin vaihtoehdot ovat vähissä: deal with it tai pyri muuttamaan pois.
Olen kuullut, että joskus vastaavassa tilanteessa olohuoneeseen on sermeillä tehty nukkumatilaa jollekin/joillekin.Hanki opiskelija-asunto.
Olen varmaankin kysynyt tätä aikaisemminkin, mutta katsotko anime tai luetko mangaa profiilikuvasi perusteella? Täällä myös toinen anime ja mangafani, mikä varmaankin näkyy profiilikuvastani!
WhiteDemon kirjoitti:
Olen varmaankin kysynyt tätä aikaisemminkin, mutta katsotko anime tai luetko mangaa profiilikuvasi perusteella? Täällä myös toinen anime ja mangafani, mikä varmaankin näkyy profiilikuvastani!
Mangaa en kovinkaan paljon lue, mutta animea tulee kyllä katsottua, yleensä täältä: http://ww1.gogoanime.io/
animehomo- kirjoitti:
Mangaa en kovinkaan paljon lue, mutta animea tulee kyllä katsottua, yleensä täältä: http://ww1.gogoanime.io/
Itse katson lähinnä Kiss Animesta.
Minäkin asun vanhempien luona!
- samatilanne
minäkin asun veljeni kanssa samassa huoneessa,mutta meillä on kirjahylly huoneen keskellä ja erottaa omat "puolet".
Suosittelen että puhut asiasta siskosi kanssa. Voi olla että voinen teistä muuttaa tai lähtee pois, niin en usko tilanteen olevan hirveän pitkään päällä.
- trdfhtf
Jonkinlainen hylly tai sermi keskelle huonetta?
Etkö pysty asumaan yksin. Vaikka perustsidot on mulla huonolla tasolla mutta sossu hoitaa mun hommat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191