Huoneen jakaminen

Velii

Olen 17v poika ja minulla on 16v sisko. Asumme vanhempien luona kohtuu pienessä asunnossa ja joudummekin jakamaan huoneen keskenään. Alkaa vaan päivä päivältä tuntua kiusallisemmalta jakaa huone hänen kanssaan. Onko muita samassa tilanteessa? Mitä minun pitäisi tehdä?

12

1057

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos asumisjärjestelyjä ei voi muuttaa tilanpuutteen vuoksi, niin vaihtoehdot ovat vähissä: deal with it tai pyri muuttamaan pois.

      Olen kuullut, että joskus vastaavassa tilanteessa olohuoneeseen on sermeillä tehty nukkumatilaa jollekin/joillekin.

    • Hanki opiskelija-asunto.

      • Olen varmaankin kysynyt tätä aikaisemminkin, mutta katsotko anime tai luetko mangaa profiilikuvasi perusteella? Täällä myös toinen anime ja mangafani, mikä varmaankin näkyy profiilikuvastani!


      • WhiteDemon kirjoitti:

        Olen varmaankin kysynyt tätä aikaisemminkin, mutta katsotko anime tai luetko mangaa profiilikuvasi perusteella? Täällä myös toinen anime ja mangafani, mikä varmaankin näkyy profiilikuvastani!

        Mangaa en kovinkaan paljon lue, mutta animea tulee kyllä katsottua, yleensä täältä: http://ww1.gogoanime.io/


      • animehomo- kirjoitti:

        Mangaa en kovinkaan paljon lue, mutta animea tulee kyllä katsottua, yleensä täältä: http://ww1.gogoanime.io/

        Itse katson lähinnä Kiss Animesta.


    • Minäkin asun vanhempien luona!

      • Nice voinx tulla kylää


      • Onpa surullista.


    • samatilanne

      minäkin asun veljeni kanssa samassa huoneessa,mutta meillä on kirjahylly huoneen keskellä ja erottaa omat "puolet".

    • Suosittelen että puhut asiasta siskosi kanssa. Voi olla että voinen teistä muuttaa tai lähtee pois, niin en usko tilanteen olevan hirveän pitkään päällä.

    • trdfhtf

      Jonkinlainen hylly tai sermi keskelle huonetta?

    • Etkö pysty asumaan yksin. Vaikka perustsidot on mulla huonolla tasolla mutta sossu hoitaa mun hommat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe