onko enää söpöilystä yms pitäviä poikia?

läheisyyttä.kaipaava

haluan poikaystävän, haluan sellaisen enemmän kuin mitään muuta. haluan että makoilemme yhdessä sohvalla/sängyllä viettäen aikaa, suutelemme, suutelemme taas, pörrötämme toistemme hiuksia, kiusoittelemme, tuijotamme niin syvälle silmiin ja suutelemme jälleen, makoilemme välillä päällekkäin suudellen ja hieroen neniämme yhteen, välillä vastakkain kyljillä toisiamme silmiin tuijottaen ja sanoen "rakastan sinua"... ja joskus se johtaisi pidemmällekkin, mutta ei aina. onko tälläisiä poikia olemassakaan? kiinnostaako kaikkia nykyään pelkät videopelit? onko enää läheisyydestä nauttivia, söpöileviä, RAKASTAVIA, poikia...

29

2857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girlove

      Haluan juuri tuollaisen poikaystävän❤️❤️❤️❤️ Rakastaisin häntä aina enkä voisi luopuu siitä❤️

      • Berealistic

        Hahahhaa luulet näköjään, että elämä on pelkkää ruusuilla tanssimista. Sitten, kun suhde jatkuu pitempään mies haluaa vain seksiä ja "söpöilyä" ja sinä laitat ruuat, hoidat kodin, lapset ja käyt vielä töissä.


    • Hengks

      Meillä pojilla on vähän tärkeämpää tekemistä kuin suudella päivät pitkät.

      • Joo. Nimittäin halailla päivät pitkät.


    • 4theTruth

      Totuushan on se että kaikki pojat tätä haluavat mutta ei vaan ole pokkaa myöntää.

      • Kfksnf

        Paskan vitut.


    • dotot

      Aika lailla mitä ylläoleva sano "kaikki pojat tätä haluavat mutta ei oo pokkaa myöntää"
      Kyllä niitä poikia on olemassa paljonkin. Ei muuta kuin valitset itsellesi sopivan.

    • Lapsellista...

      *Itkee yksin nurkassa*

    • Söpöilyätottaksijuu

      Ihana alottaja :3 kyl kelpais mul

    • 17.v.poika

      On täs yks mut liian vanha ja kuitenkin kiusaamisen takia välttelee ihmisseuraa.

    • 17v

      Kyllä haluaisin just tollaista, mutta seksiä en haluaisi, kun en oo valmis. :3

    • 5634563456

      Itse 18-vuotias poika ja tuo on juuri mitä suhteelta etsin. Kaikki tytöt taas joiden kanssa olen ollut haluavat joko vain seksiä tai sitten ei yhtään mitään.

    • 16v.poika

      Ite oon tollane mut kuitenkin aika lailla semmone että en tykkää olla isoissa porukoissa. Kaks hyvää ystävää/kaveria vaan.

      • Jokujonne6467

        Tää oli hyvä


      • juuhhuhuhu
        Jokujonne6467 kirjoitti:

        Tää oli hyvä

        Repesin xd


    • Sebe--

      Oi kuulostat mun unelma tyttöseltä! Mistä päin olet ja minkä ikäinen?:)

    • söpöilinJuurikin

      On on, usko pois :)

    • vaaanha

      On niitä, täälläkin on yksi, mutta olen jo liian vanha löytämään enää tuollaista tyttöä...

    • Jotenkinerilailen

      On niitä! Täällä ainakin yksi :)

    • 13vpoikaaaa

      Täältä löytyisi riippuu vähän mistä olet kotoisin

    • Poika20v

      Itse olen tuollainen ja tyttöystävän kanssa on tuollaista, ennen olisin pitänyt tuollaista kliseenä, mutta sen oikean löydettyä vielä vuoden seurustelun jälkeen meidän yhteiset hetket on tuommoista! Aikaisemmissa suhteissa en olisi tuollaista jaksanut! Vaikka muuten vaikutan kuulemma ulospäin välinpitämättömältä ja "macholta", tyttöystävän kanssa olen täys pehmo 😅

      • Jfoebf

        Voisi kuvitella, että kaksikymppisellä on parempaa tekemistä.


      • Jfoebf kirjoitti:

        Voisi kuvitella, että kaksikymppisellä on parempaa tekemistä.

        Ei ole. Kyllä minä tiedän.


    • 16vpoikaa

      Kyllä täällä olisi juuri tuollainen jätkä kun ap kuvailee :3

      • homomomo

        Älä naurata. 16v jätkät on vain tupakoivii nuuskaavii ryyppäävii kiroilevii huonokäytöksisii ja mopoilla keulivii mulkkuja


      • Äläjaksaa
        homomomo kirjoitti:

        Älä naurata. 16v jätkät on vain tupakoivii nuuskaavii ryyppäävii kiroilevii huonokäytöksisii ja mopoilla keulivii mulkkuja

        Sori vaan mut kaikki ei oo semmosii:)


    • onhan näitä. täältä löytyy yks

    • Kylläniitäon

      On niitä. Oot vaan ettiny vääristä paikoista ku ei oo tullu vastaan. Täälläki yks🖐

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe