onko enää söpöilystä yms pitäviä poikia?

läheisyyttä.kaipaava

haluan poikaystävän, haluan sellaisen enemmän kuin mitään muuta. haluan että makoilemme yhdessä sohvalla/sängyllä viettäen aikaa, suutelemme, suutelemme taas, pörrötämme toistemme hiuksia, kiusoittelemme, tuijotamme niin syvälle silmiin ja suutelemme jälleen, makoilemme välillä päällekkäin suudellen ja hieroen neniämme yhteen, välillä vastakkain kyljillä toisiamme silmiin tuijottaen ja sanoen "rakastan sinua"... ja joskus se johtaisi pidemmällekkin, mutta ei aina. onko tälläisiä poikia olemassakaan? kiinnostaako kaikkia nykyään pelkät videopelit? onko enää läheisyydestä nauttivia, söpöileviä, RAKASTAVIA, poikia...

29

3502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Girlove

      Haluan juuri tuollaisen poikaystävän❤️❤️❤️❤️ Rakastaisin häntä aina enkä voisi luopuu siitä❤️

      • Berealistic

        Hahahhaa luulet näköjään, että elämä on pelkkää ruusuilla tanssimista. Sitten, kun suhde jatkuu pitempään mies haluaa vain seksiä ja "söpöilyä" ja sinä laitat ruuat, hoidat kodin, lapset ja käyt vielä töissä.


    • Hengks

      Meillä pojilla on vähän tärkeämpää tekemistä kuin suudella päivät pitkät.

      • Joo. Nimittäin halailla päivät pitkät.


    • 4theTruth

      Totuushan on se että kaikki pojat tätä haluavat mutta ei vaan ole pokkaa myöntää.

      • Kfksnf

        Paskan vitut.


    • dotot

      Aika lailla mitä ylläoleva sano "kaikki pojat tätä haluavat mutta ei oo pokkaa myöntää"
      Kyllä niitä poikia on olemassa paljonkin. Ei muuta kuin valitset itsellesi sopivan.

    • Lapsellista...

      *Itkee yksin nurkassa*

    • Söpöilyätottaksijuu

      Ihana alottaja :3 kyl kelpais mul

    • 17.v.poika

      On täs yks mut liian vanha ja kuitenkin kiusaamisen takia välttelee ihmisseuraa.

    • 17v

      Kyllä haluaisin just tollaista, mutta seksiä en haluaisi, kun en oo valmis. :3

    • 5634563456

      Itse 18-vuotias poika ja tuo on juuri mitä suhteelta etsin. Kaikki tytöt taas joiden kanssa olen ollut haluavat joko vain seksiä tai sitten ei yhtään mitään.

    • 16v.poika

      Ite oon tollane mut kuitenkin aika lailla semmone että en tykkää olla isoissa porukoissa. Kaks hyvää ystävää/kaveria vaan.

    • eghertheryh

      minä pidän vain Pösöilystä https://www.google.fi/search?q=peugeot 504&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjs5oiwi7bSAhXLBiwKHWa7D_sQ_AUICCgB&biw=1894&bih=946

      • Jokujonne6467

        Tää oli hyvä


      • juuhhuhuhu
        Jokujonne6467 kirjoitti:

        Tää oli hyvä

        Repesin xd


    • Sebe--

      Oi kuulostat mun unelma tyttöseltä! Mistä päin olet ja minkä ikäinen?:)

    • söpöilinJuurikin

      On on, usko pois :)

    • vaaanha

      On niitä, täälläkin on yksi, mutta olen jo liian vanha löytämään enää tuollaista tyttöä...

    • Jotenkinerilailen

      On niitä! Täällä ainakin yksi :)

    • 13vpoikaaaa

      Täältä löytyisi riippuu vähän mistä olet kotoisin

    • Poika20v

      Itse olen tuollainen ja tyttöystävän kanssa on tuollaista, ennen olisin pitänyt tuollaista kliseenä, mutta sen oikean löydettyä vielä vuoden seurustelun jälkeen meidän yhteiset hetket on tuommoista! Aikaisemmissa suhteissa en olisi tuollaista jaksanut! Vaikka muuten vaikutan kuulemma ulospäin välinpitämättömältä ja "macholta", tyttöystävän kanssa olen täys pehmo 😅

      • Jfoebf

        Voisi kuvitella, että kaksikymppisellä on parempaa tekemistä.


      • Jfoebf kirjoitti:

        Voisi kuvitella, että kaksikymppisellä on parempaa tekemistä.

        Ei ole. Kyllä minä tiedän.


    • 16vpoikaa

      Kyllä täällä olisi juuri tuollainen jätkä kun ap kuvailee :3

      • homomomo

        Älä naurata. 16v jätkät on vain tupakoivii nuuskaavii ryyppäävii kiroilevii huonokäytöksisii ja mopoilla keulivii mulkkuja


      • Äläjaksaa
        homomomo kirjoitti:

        Älä naurata. 16v jätkät on vain tupakoivii nuuskaavii ryyppäävii kiroilevii huonokäytöksisii ja mopoilla keulivii mulkkuja

        Sori vaan mut kaikki ei oo semmosii:)


    • onhan näitä. täältä löytyy yks

    • Kylläniitäon

      On niitä. Oot vaan ettiny vääristä paikoista ku ei oo tullu vastaan. Täälläki yks🖐

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe