haluan poikaystävän, haluan sellaisen enemmän kuin mitään muuta. haluan että makoilemme yhdessä sohvalla/sängyllä viettäen aikaa, suutelemme, suutelemme taas, pörrötämme toistemme hiuksia, kiusoittelemme, tuijotamme niin syvälle silmiin ja suutelemme jälleen, makoilemme välillä päällekkäin suudellen ja hieroen neniämme yhteen, välillä vastakkain kyljillä toisiamme silmiin tuijottaen ja sanoen "rakastan sinua"... ja joskus se johtaisi pidemmällekkin, mutta ei aina. onko tälläisiä poikia olemassakaan? kiinnostaako kaikkia nykyään pelkät videopelit? onko enää läheisyydestä nauttivia, söpöileviä, RAKASTAVIA, poikia...
onko enää söpöilystä yms pitäviä poikia?
29
3171
Vastaukset
- Girlove
Haluan juuri tuollaisen poikaystävän❤️❤️❤️❤️ Rakastaisin häntä aina enkä voisi luopuu siitä❤️
- Berealistic
Hahahhaa luulet näköjään, että elämä on pelkkää ruusuilla tanssimista. Sitten, kun suhde jatkuu pitempään mies haluaa vain seksiä ja "söpöilyä" ja sinä laitat ruuat, hoidat kodin, lapset ja käyt vielä töissä.
- Hengks
Meillä pojilla on vähän tärkeämpää tekemistä kuin suudella päivät pitkät.
- 4theTruth
Totuushan on se että kaikki pojat tätä haluavat mutta ei vaan ole pokkaa myöntää.
- Kfksnf
Paskan vitut.
- dotot
Aika lailla mitä ylläoleva sano "kaikki pojat tätä haluavat mutta ei oo pokkaa myöntää"
Kyllä niitä poikia on olemassa paljonkin. Ei muuta kuin valitset itsellesi sopivan. Lapsellista...
*Itkee yksin nurkassa*- Söpöilyätottaksijuu
Ihana alottaja :3 kyl kelpais mul
- 17.v.poika
On täs yks mut liian vanha ja kuitenkin kiusaamisen takia välttelee ihmisseuraa.
- 17v
Kyllä haluaisin just tollaista, mutta seksiä en haluaisi, kun en oo valmis. :3
- 5634563456
Itse 18-vuotias poika ja tuo on juuri mitä suhteelta etsin. Kaikki tytöt taas joiden kanssa olen ollut haluavat joko vain seksiä tai sitten ei yhtään mitään.
- 16v.poika
Ite oon tollane mut kuitenkin aika lailla semmone että en tykkää olla isoissa porukoissa. Kaks hyvää ystävää/kaveria vaan.
- eghertheryh
minä pidän vain Pösöilystä https://www.google.fi/search?q=peugeot 504&client=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjs5oiwi7bSAhXLBiwKHWa7D_sQ_AUICCgB&biw=1894&bih=946
- Jokujonne6467
Tää oli hyvä
- juuhhuhuhu
Jokujonne6467 kirjoitti:
Tää oli hyvä
Repesin xd
- Sebe--
Oi kuulostat mun unelma tyttöseltä! Mistä päin olet ja minkä ikäinen?:)
- söpöilinJuurikin
On on, usko pois :)
- vaaanha
On niitä, täälläkin on yksi, mutta olen jo liian vanha löytämään enää tuollaista tyttöä...
- Jotenkinerilailen
On niitä! Täällä ainakin yksi :)
- 13vpoikaaaa
Täältä löytyisi riippuu vähän mistä olet kotoisin
- Poika20v
Itse olen tuollainen ja tyttöystävän kanssa on tuollaista, ennen olisin pitänyt tuollaista kliseenä, mutta sen oikean löydettyä vielä vuoden seurustelun jälkeen meidän yhteiset hetket on tuommoista! Aikaisemmissa suhteissa en olisi tuollaista jaksanut! Vaikka muuten vaikutan kuulemma ulospäin välinpitämättömältä ja "macholta", tyttöystävän kanssa olen täys pehmo 😅
- Jfoebf
Voisi kuvitella, että kaksikymppisellä on parempaa tekemistä.
Jfoebf kirjoitti:
Voisi kuvitella, että kaksikymppisellä on parempaa tekemistä.
Ei ole. Kyllä minä tiedän.
- 16vpoikaa
Kyllä täällä olisi juuri tuollainen jätkä kun ap kuvailee :3
- homomomo
Älä naurata. 16v jätkät on vain tupakoivii nuuskaavii ryyppäävii kiroilevii huonokäytöksisii ja mopoilla keulivii mulkkuja
- Äläjaksaa
homomomo kirjoitti:
Älä naurata. 16v jätkät on vain tupakoivii nuuskaavii ryyppäävii kiroilevii huonokäytöksisii ja mopoilla keulivii mulkkuja
Sori vaan mut kaikki ei oo semmosii:)
onhan näitä. täältä löytyy yks
- Kylläniitäon
On niitä. Oot vaan ettiny vääristä paikoista ku ei oo tullu vastaan. Täälläki yks🖐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5612843T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373593Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo372228- 1532093
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3031555Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast231392Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011382- 851375
- 1021154
- 621146