itse pidän sitä hienona rotuna kautta aikojen yhdessä schäferin ohella
kuka tykkää nöffistä
13
788
Vastaukset
- Riikka-Liisa
Yksi ilmoittautuu.
- blackmagictiger
ITSE OIS HIENOA OMISTAA JOSKUS KAKS NÖFFIÄ..
- piitu
Mä tykkään ainakin. Ei se mikään mun lempirotu ole (johtuen ilmeisesti siitä, että meidän oma nöffi on oikea kiusankappale) mutta hieno roty kummiskin.=)
- man-legally
AINAKIN MUSTAT NÖFFIT ON OLLU SUOSIKKEJANI IÄT JA AJAT SAMOIN RUSKEET
- miiting
TÄÄLÄKIN ON YKSI NÖFFI FANI ETSIN AIKUISTA NÖFFI UROSTA SEURAKSI MUTTA,EN HALUA VÄRIVIKAISTA VAIKKA KAUNIS SEKIN ON JA RAKAS.
- man-legally
olisi ihanaa omistaa 2 urosta ja 2 narttua joskus sekä 2 mustaa ja 2 ruskeaa nöffiä urokset ja nartut
- Molemmat
Mullakin on kaksi nöffiä ja kaksi sakemannia. Maailman parhaat rodut!!!
- Paimenkoira.jude
Haluaisin nöffin, ja pystysin (siis tarkotan HALUISIN) antaa kodin myös esim. värivirheelliselle tai vähä sekarotuiselle nöffille, mutta en luonnevikaselle.. :)
- man-legally
Paimenkoira.jude kirjoitti:
Haluaisin nöffin, ja pystysin (siis tarkotan HALUISIN) antaa kodin myös esim. värivirheelliselle tai vähä sekarotuiselle nöffille, mutta en luonnevikaselle.. :)
sama tällä.rakastan itsekin niitä.
- tuossa...
nurkissa näyttää pyörivän pari kuolaturpaa.Ruskea uros ja musta narttu.Suloisia veitikoita;)
- man-legally
SAMA TÄÄLLÄ MÄKIN TYKKÄÄN KYSEISESTÄ RODUSTA
- man-legally
man-legally kirjoitti:
SAMA TÄÄLLÄ MÄKIN TYKKÄÄN KYSEISESTÄ RODUSTA
ne on munki sydäntäni lähellä
- :)
Paras rotu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826