Täs ois

tuikitarpeellinen linkki niille joilla on kärsimyksiä kehonsa ja kaiken muun suhteen. Ne jotka on käyny kattomassa, ni älkää spoilatko, sillä eihän mikään ole helpottavaa jos sen kuulee ennen omaa katselua. Katsojat voivat antaa oman mielipiteensä tästä linkistä.
http://mbnet.fi/zorgy/wanha/LahjaYstavalta.htm

15

1796

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djbdbx

Joo kannattaa kokeilla. Ei mene viittä minuuttia kauempaa... hehehe

• dfd

No vähän outo. Mutta saahan tuon pois helpomminkin, kuin klikkaamalla kokoajan.

• Frankie goes to Turku

Miten tollasen javascript pop-upin saa tapettua muuten kuin sulkemalla koko helvetin selaimen?

• Rowen82
        Frankie goes to Turku kirjoitti:

Miten tollasen javascript pop-upin saa tapettua muuten kuin sulkemalla koko helvetin selaimen?

Käyttää sellaista selainta, jossa on pop up -blokkaus (kuten Opera tai Mozilla Firefox jota itse suosittelisin käyttämään, ja Internet Explorerissakin se on ainakin Windows XP:ssä Service Pack 2:n asennuksen jälkeen) ja pistää sen päälle, ja ottaa vielä javascriptit pois käytöstä. Kun javascript ei toimi ja ponnahdusikkunoiden esto on päällä, ei niiden kanssa pitäisi olla ongelmia.

• Minä
        Rowen82 kirjoitti:

Käyttää sellaista selainta, jossa on pop up -blokkaus (kuten Opera tai Mozilla Firefox jota itse suosittelisin käyttämään, ja Internet Explorerissakin se on ainakin Windows XP:ssä Service Pack 2:n asennuksen jälkeen) ja pistää sen päälle, ja ottaa vielä javascriptit pois käytöstä. Kun javascript ei toimi ja ponnahdusikkunoiden esto on päällä, ei niiden kanssa pitäisi olla ongelmia.

Pop-up killerit ei tapa tollasia java-ikkunoita (ainakaan mun firebird ei tappanu). Ja yleensä javascripti on ihan kiva pitää päällä kun sitä tarvii kuitenkin esim. pankissa, netmailissa jne. Saaks tollasen ikkunan hengiltä sen jälkeen kun se on jo ponnahtanut esiin?

• Mirka

Nauroin ton kanssa.Toi kyllä piristi tätä päivää kummasti :)

• tendo
    • hömppäpömppä

heh.. tuo on näköjään levinnyt mukavasti.. joku viskas kerran chatissa tuon.. ja sitte minä viskelin sitä vahän kaikille jne.. jne..
      vahinko kiertää... kjeh.. (:

täs on muuten kans yks.. tuutte takuulla yllättymään varsinkin te joilla meni hermo tuohon alkuperäiseen..
      ja nauran jo nyt etukäteen.. HAHAHAA.. (:

tsekkaa vaan koska olet niin utelias että katsot sen kuitenkin.. (höhlä..)

www.riemurasia.net/jylppy/kuvat/txt/arsyttava.htm

• hömppäpömppä

• minä vaan

• hömppäpömppä
        minä vaan kirjoitti:

voi idiootti kun et yhtä osotetta osannut vieläkään kirjoittaa!!
        tyhymä!!

http://www.riemurasia.net/jylppy/kuvat/txt/arsyttava.htm

eiku kyllä mä sen kirjotin oikein mut tonne tulee aina tuo väli tollee "ht m" vaikka sen kuinka korjaa!!!!

ei ollu mun vika....

• nimimerkki
        hömppäpömppä kirjoitti:

eiku kyllä mä sen kirjotin oikein mut tonne tulee aina tuo väli tollee "ht m" vaikka sen kuinka korjaa!!!!

ei ollu mun vika....

toi oli sama ko eka

• OSSAA??!?!?!

• samakuylempi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7073
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      111
      6188
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5248
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4605
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe