Täs ois

tuikitarpeellinen linkki niille joilla on kärsimyksiä kehonsa ja kaiken muun suhteen. Ne jotka on käyny kattomassa, ni älkää spoilatko, sillä eihän mikään ole helpottavaa jos sen kuulee ennen omaa katselua. Katsojat voivat antaa oman mielipiteensä tästä linkistä.
http://mbnet.fi/zorgy/wanha/LahjaYstavalta.htm

15

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djbdbx

      Joo kannattaa kokeilla. Ei mene viittä minuuttia kauempaa... hehehe

    • dfd

      No vähän outo. Mutta saahan tuon pois helpomminkin, kuin klikkaamalla kokoajan.

      • Frankie goes to Turku

        Miten tollasen javascript pop-upin saa tapettua muuten kuin sulkemalla koko helvetin selaimen?


      • Rowen82
        Frankie goes to Turku kirjoitti:

        Miten tollasen javascript pop-upin saa tapettua muuten kuin sulkemalla koko helvetin selaimen?

        Käyttää sellaista selainta, jossa on pop up -blokkaus (kuten Opera tai Mozilla Firefox jota itse suosittelisin käyttämään, ja Internet Explorerissakin se on ainakin Windows XP:ssä Service Pack 2:n asennuksen jälkeen) ja pistää sen päälle, ja ottaa vielä javascriptit pois käytöstä. Kun javascript ei toimi ja ponnahdusikkunoiden esto on päällä, ei niiden kanssa pitäisi olla ongelmia.


      • Minä
        Rowen82 kirjoitti:

        Käyttää sellaista selainta, jossa on pop up -blokkaus (kuten Opera tai Mozilla Firefox jota itse suosittelisin käyttämään, ja Internet Explorerissakin se on ainakin Windows XP:ssä Service Pack 2:n asennuksen jälkeen) ja pistää sen päälle, ja ottaa vielä javascriptit pois käytöstä. Kun javascript ei toimi ja ponnahdusikkunoiden esto on päällä, ei niiden kanssa pitäisi olla ongelmia.

        Pop-up killerit ei tapa tollasia java-ikkunoita (ainakaan mun firebird ei tappanu). Ja yleensä javascripti on ihan kiva pitää päällä kun sitä tarvii kuitenkin esim. pankissa, netmailissa jne. Saaks tollasen ikkunan hengiltä sen jälkeen kun se on jo ponnahtanut esiin?


    • Mirka

      Nauroin ton kanssa.Toi kyllä piristi tätä päivää kummasti :)

    • tendo
    • hömppäpömppä

      heh.. tuo on näköjään levinnyt mukavasti.. joku viskas kerran chatissa tuon.. ja sitte minä viskelin sitä vahän kaikille jne.. jne..
      vahinko kiertää... kjeh.. (:

      täs on muuten kans yks.. tuutte takuulla yllättymään varsinkin te joilla meni hermo tuohon alkuperäiseen..
      ja nauran jo nyt etukäteen.. HAHAHAA.. (:

      tsekkaa vaan koska olet niin utelias että katsot sen kuitenkin.. (höhlä..)

      www.riemurasia.net/jylppy/kuvat/txt/arsyttava.htm

      • hömppäpömppä

      • minä vaan

      • hömppäpömppä
        minä vaan kirjoitti:

        voi idiootti kun et yhtä osotetta osannut vieläkään kirjoittaa!!
        tyhymä!!

        http://www.riemurasia.net/jylppy/kuvat/txt/arsyttava.htm

        eiku kyllä mä sen kirjotin oikein mut tonne tulee aina tuo väli tollee "ht m" vaikka sen kuinka korjaa!!!!

        ei ollu mun vika....


      • nimimerkki
        hömppäpömppä kirjoitti:

        eiku kyllä mä sen kirjotin oikein mut tonne tulee aina tuo väli tollee "ht m" vaikka sen kuinka korjaa!!!!

        ei ollu mun vika....

        toi oli sama ko eka


      • OSSAA??!?!?!

      • samakuylempi
        OSSAA??!?!?! kirjoitti:

        vittu ootte tyhmii..

        http://www.riemurasia.net/jylppy/kuvat/txt/arsyttava.ht m

        mitä vittuu :o miksei se toimi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      318
      3236
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2647
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2459
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1975
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1967
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      19
      1471
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1376
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1238
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      235
      1176
    Aihe