onko yleistä tälläinen. maanataina kahden aikaa koira otti ilmeisesti kettuajon. Ajo eteni tutkan äärirajoilla koko ajan ja täysin keskellä korpea. Noin kahdeksan aikaa illalla paikallistin koiran joka pysyi paikalla keskellä korpea noin 300 metri päässä eikä tullut käskystä luokse . Pussi pimeetä ja outo metsä ja koira ei käskystä tule. Jätin yöksi metsään . aamulla takaisin paikalle koira oli jatkanut syvemmälle korpeen. Jatkoin rämpimistä peltoaukeen keskällä oli metsäsaareke johon tutka näytti. Minä ja tytär kolusimme saarekkeen ja tutka näytti että koira on koko ajan ihan kymmenen metri säteel mut koiraa ei näy . siten kuulu pientä vikinää mut ei koiraa löydy.. Kunnes törmäsin tiheän kuusiko juurella hiippailevaan koiraani jonka piti kantaa autolle. tämä ei ole eka kerta kun tekee noin kerran oli lyönyt perseen penkkiin keskellä suurta peltoaukeaa ja silloinkin piti kantaa autolle. mitäpä jos en hakisikaan istuisko paikallaan niin kauan kun kuolema korjaa vai lähtiskö itse takasin päin vai osaaako mäykky edes suunnistaa takaisn niin kuin esim. suomenajokoira.. kertokaaas onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia... täytyyy vissiin hommata gps.. ku ei tottele ja ei tule kesken ajon pois vaikka näkisinkin koiran..
kkmäykky,toimii erikoisesti metsällä jää paikaleen
4
167
Vastaukset
- tfig52j
Sulla on aikaa ny paikantimia hommaalla. Elokuulla taas saa vasta irti päästää.
- Voitokiollatervekkin
Jokin,kipu tahi muu voi olla syynä tuollaseen käytökseen.
Koska kyseessä mäyris,niin voi olla selkävaivoja.
Eräs Norjanharmaa teki samoin ja Eläinlääkäri totesi selän ja lonkkien olevan pahoin rappeutuneita. - minelan
Mäyräkoiria jalostetaan sekä metsästykseen mutta myöskin seura-ja näyttelykoiraksi. minun kokemukseni mukaan on helpompi saada hyväksyttävä tulos esim. luolakokeista, kuin varteenotettavan palkinnon näyttelystä . kuitenkin nsn näyttelykoirat pärjäävät kokeissa yhtä hyvin kun metsästävät koirat. Mutta toisin päin tämä ei onnistu
- Täh556
Ja tämä liittyy viestiketjuun miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399