Miten saisin poikien huomion?

Olen aina ollut hieman näkymätön, joten nyt pyydän apua. Miten saisin ihmiset huomaamaan minut? Olen aika pienen kokoinen 16 vuotiaaksi noin 150 cm.

Kiitos

73

895

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö tytölle lyhyys ole etu?

      • No en tiedä kun olen noin lyhyt. Kaikki tuntuu tykkäävän sellaisista pitkistä blondeista ja itse olen kaukana sellaisesta.

        Ps. Taidat viettää paljon aikaa täällä. Olen nähnyt sinut täällä paljon.


      • WhiteDemon kirjoitti:

        No en tiedä kun olen noin lyhyt. Kaikki tuntuu tykkäävän sellaisista pitkistä blondeista ja itse olen kaukana sellaisesta.

        Ps. Taidat viettää paljon aikaa täällä. Olen nähnyt sinut täällä paljon.

        Tämähän on hyvää ajanvietettä. Ainakin ennen.


      • Niin, on kiva katsoa mitä toiset ajattelevat eri asioista, paitsi että mukaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä ja kaikki eivät tunnu ymmärtävän kohteliaisuutta...


      • WhiteDemon kirjoitti:

        Niin, on kiva katsoa mitä toiset ajattelevat eri asioista, paitsi että mukaan mahtuu kaikenlaisia ihmisiä ja kaikki eivät tunnu ymmärtävän kohteliaisuutta...

        Niin, jos palstalla vain olisi asiallista keskustelua...


      • En tiedä saisinko kysy tätä , mutta minkä ikäinen olet?


      • Anteeksi, että jatkan uteluani, oletko tyttö vai poika ja missä päin Suomea asut? Ei ole pakko vastata jos et halua.

        Ps. Oletko aktivoinut Suomi24 sähköpostisi.


      • WhiteDemon kirjoitti:

        Anteeksi, että jatkan uteluani, oletko tyttö vai poika ja missä päin Suomea asut? Ei ole pakko vastata jos et halua.

        Ps. Oletko aktivoinut Suomi24 sähköpostisi.

        Poika ja pääkaupunkiseudulta. Ei se kysely haittaa.


      • AIDS kirjoitti:

        Poika ja pääkaupunkiseudulta. Ei se kysely haittaa.

        Niin, oletko aktivoinut Suomi24 sähköpostin? Olen juuri paraikaa etsimässä sähköpostikirjeenvaihtokaveria, eli jos kiinnostaa, niin laita sähkistä.


      • WhiteDemon kirjoitti:

        Niin, oletko aktivoinut Suomi24 sähköpostin? Olen juuri paraikaa etsimässä sähköpostikirjeenvaihtokaveria, eli jos kiinnostaa, niin laita sähkistä.

        Vaikutat mukavalta, mutta en oikeastaan halua seuraa. En ainakaan netissä.


      • AIDS kirjoitti:

        Vaikutat mukavalta, mutta en oikeastaan halua seuraa. En ainakaan netissä.

        Kiitos, että sanoit ihan rehellisesti. No, toivottavasti tavataan aina täällä!


      • rfghjkl
        WhiteDemon kirjoitti:

        No en tiedä kun olen noin lyhyt. Kaikki tuntuu tykkäävän sellaisista pitkistä blondeista ja itse olen kaukana sellaisesta.

        Ps. Taidat viettää paljon aikaa täällä. Olen nähnyt sinut täällä paljon.

        Minkä vuoksi haluat heidän humionsa?


      • mietinvain...a
        rfghjkl kirjoitti:

        Minkä vuoksi haluat heidän humionsa?

        Missä on päättelykyky?


      • mietinvain...a kirjoitti:

        Missä on päättelykyky?

        En siis halua, mitään ylimääräistä huomiota ja kaikilta. Haluaisin vain, että joku mukava poika huomaisi minut ja saisin uuden kaverin tai enemmän.


      • Uusia kavereita saat täältäkin, kun vain jaksat palstalla pysyä. Ja on täkäläisten vakkarien välillä ainakin kerran parisuhdekin syntynyt.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Uusia kavereita saat täältäkin, kun vain jaksat palstalla pysyä. Ja on täkäläisten vakkarien välillä ainakin kerran parisuhdekin syntynyt.

        Niinkö, en tiennytkään sitä. Osaisitko sanoa keiden välillä? Ihana kuulla. Muuten jos halua alkaa sähköpostikaverikseni, niin profiiliesittelysivulla pitäisi löytyä sähkikseni, en laita sitä nyt tähän, muuten kommentti poistetaan.


      • Minun ja Ebzun (joka ei täällä enää liiku. Melkein kaikki lähtivät vuoden 2015 alussa, kun ylläpito feilasi uudistuksen totaalisesti).

        Harkitsen tuota sähköpostikaveruutta. Se on minulle aika tuntematon viestintäkanava, enkä muutenkaan oikein osaa jutella kahdenkesken, joten en ole ihan varma.... Mutta näet sitten, jos päätän viestiä laittaa.

        Ja kommentti saatetaan poistaa muutenkin. Kerran poistettiin muistaakseni "moi" tai "joo", mutta jätettiin vieressä oleva itsemurhakehotus poistamatta.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Minun ja Ebzun (joka ei täällä enää liiku. Melkein kaikki lähtivät vuoden 2015 alussa, kun ylläpito feilasi uudistuksen totaalisesti).

        Harkitsen tuota sähköpostikaveruutta. Se on minulle aika tuntematon viestintäkanava, enkä muutenkaan oikein osaa jutella kahdenkesken, joten en ole ihan varma.... Mutta näet sitten, jos päätän viestiä laittaa.

        Ja kommentti saatetaan poistaa muutenkin. Kerran poistettiin muistaakseni "moi" tai "joo", mutta jätettiin vieressä oleva itsemurhakehotus poistamatta.

        Vilpittömästi onnea teille! Olette siis varmaankin vieläkin yhdessä. Mieti ihan rauhassa, en siis painosta tai mitään. Minusta onkin varmaan tullut melkoinen sähköpostien pyydystelijä. En siis käytä niitä mihinkään väärin, minusta on vain kiva olla koneella ja vastata muille. Loin siis tilin vasta noin viikko sitten, kun olin vähän tylsistynyt, mutta sitten näin joidenkin keskusteluja ja halu vastata heräsi, joten aloin sitten käymään täällä itsekin.

        Täällä on joskus hieman erikoinen tapa poistattaa viestejä, mutta sille ei kai sitten voi mitään.


    • Homo1337

      Tissit tiskiin niin joka poika lämpee sulle :D:DD

      • En usko että auttaa, ovat nimittäin aika pienet.


    • Kdifis888

      Itsevarmuus on se asia mikä kiinnittää huomion

      • Niin, itseasiassa olen hyvin itsevarma, mutta olen ehkä olen liian tuima ja vakava.


      • WhiteDemon kirjoitti:

        Niin, itseasiassa olen hyvin itsevarma, mutta olen ehkä olen liian tuima ja vakava.

        No anna palaa vaan ;)
        Nolous on vain este joka tekee tuimaksi ja vakavasti. Heittäydy tilanteeseen kuin tilanteeseen niin oot good to go. (Itseä ei tarvitse paljastella kun joku oli niin sanonut.)


      • Niin ja ole vain oma itsesi. Ei sun oikeasti miksikään tarvi muuttua.


      • Onhan se niin. Olisi rasittavaa teeskennellä koko ajan jotain muuta kuin mitä on.


      • Sumor kirjoitti:

        No anna palaa vaan ;)
        Nolous on vain este joka tekee tuimaksi ja vakavasti. Heittäydy tilanteeseen kuin tilanteeseen niin oot good to go. (Itseä ei tarvitse paljastella kun joku oli niin sanonut.)

        Kiiros vinkistäsi. Ensi kerralla annan vain mennä!


    • Oho, asiallinen ja suht aktiivinen käyttäjä ja keskustelu.. respektit

      • Kiitos, niin täällä näkee joskus vähän vähemmän asiallisia ihmisiä.


    • emt imase vaik kulii ni ne huomaa varmaa

      • Kiitos tarpeellisesta neuvostasi!


      • aidsfan
        WhiteDemon kirjoitti:

        Kiitos tarpeellisesta neuvostasi!

        Tämä on sitten feikki-aids :D


      • aidsfan kirjoitti:

        Tämä on sitten feikki-aids :D

        Hyvä tietää!


    • kokopopo

      käytä paljastavia vaatteita(ei mitään liian paljastavaa)

      • Kiitos vinkistäsi, täytyykin ehkä mennä lähiaikoina vaatekauppaan.


    • miet1

      Ota näkymättömyysviitta pois päältäs

      • Yritän olla tästedes näkyvä ja säihkyvä!


    • Ei mun mielestä 150 cm tyttö ole mitenkään super lyhyt. Se taas miten saa poikien huomion voi vaihdella riippuen pojasta. Itse en osaa sen paremmin sanoa asiasta mitään koska itselläni ei ole koskaan ollut tyttöystävää. Asun itsekkin Helsingissä.

      • Eikö, no se on mielestäni hyvä uutinen, en osaa myöskään sanoa, koska minulla ei ole koskaan puolestaan ollut poikaystävää. En mielellän mainosta itseäni, mutta jos haluat vaihtaa sähköpostiani kanssani niin sähkis on [email protected]


    • ykspoika

      Kerrot miten suhun voi tutustua niin saat ainakin yhden pojan huomion :D

    • hgug

      Ihan hyvä olla näkymätön. Pahimmassa tapauksessa joudut muiden syntejä uhriksi. Miksi haluat näkyvyyttä? ole näkyvä jollekin mahdolliselle elämänkumppanille jos semmosta kaipaat.

      • Tuo on oikein hyvä pointti. Ehkä minun pitäisi loistaa vain omalle tulevalle rakkaalleni ja antaa toisten miettiä minusta ihan mitä vaan. Omaa rakasta odotellessa kiitos.


    • Järkevää

      Tapa joku kaikkien nähden. Negatiivinenkin huomio on huomiota.

      • Kiitos tarpeelisesta neuvosta, aion varmasti toteuttaa sen.


    • pdjsduodöuo

      näytä tissit

      toivottavasti tämä auttoi

      • Minun kaltaiselleni se ei taida valitettavasti auttaa paljoa, mutta kiitos paljon


      • KeittiöPsykologi_

        Onko sinulla kenties huono itsetunto? Ymmärrän miksi et halua näyttää tissejäsi, mutta sana valinta "Minun kaltaiselleni" kuulostaa aika ikävältä. Tietenkin jos on rintasyöpä niin ei varmaan sitten halua sitä esitellä. Mutta jos on vain pienet tissit tai vastaavaa niin sanon että turha huolehtia semmosta! Poika joka ei haluaisi sinua siksi että tissisi ovat pienet ei alunperinkään pitänyt sinusta vaan tisseistäsi.


      • KeittiöPsykologi_ kirjoitti:

        Onko sinulla kenties huono itsetunto? Ymmärrän miksi et halua näyttää tissejäsi, mutta sana valinta "Minun kaltaiselleni" kuulostaa aika ikävältä. Tietenkin jos on rintasyöpä niin ei varmaan sitten halua sitä esitellä. Mutta jos on vain pienet tissit tai vastaavaa niin sanon että turha huolehtia semmosta! Poika joka ei haluaisi sinua siksi että tissisi ovat pienet ei alunperinkään pitänyt sinusta vaan tisseistäsi.

        Ei, itsetuntoni ei ole mielestäni huono.
        Pointtisi olivat todella hyviä, kiitos niistä!


    • kik_keli

      myy peresettä ole huoramainen ja puristele poikien pippeleitä he tykkäävät siitä sillä olen poika ja tiedän tunteen (oman käden kautta) voit myös jakaa paljaita pyllykuvia

      • eräs.seksitauti

        Aloittaja ei tuskin halua menettää kaikkea itsekunnioitustaan.


      • eräs.seksitauti kirjoitti:

        Aloittaja ei tuskin halua menettää kaikkea itsekunnioitustaan.

        On muuten hieno nimimerkki palstan historiaa ajatellen. Yhdistää kivasti vanhaa ja uutta vakiokäyttäjistöä.


      • Pitäisikö kaikkien tyttöjen olla tuollaisia saadakseen edes vähän poikien huomiota tai hyväksyntää? Ihmettelen mitä tästä maailmasta koskaan tulee, jos kaikki menee tuohon suuntaan.


      • Kiitos02
        WhiteDemon kirjoitti:

        Pitäisikö kaikkien tyttöjen olla tuollaisia saadakseen edes vähän poikien huomiota tai hyväksyntää? Ihmettelen mitä tästä maailmasta koskaan tulee, jos kaikki menee tuohon suuntaan.

        Vihdoinkin järjen ääni!


      • Kiitos02 kirjoitti:

        Vihdoinkin järjen ääni!

        Kiitos, järkeä elämään tarvitaan


    • Niinpä, ja flirttailulla saisi vielä helpommin huomiota.

      • En sellainen ihminen, mutta kiitos vinkistä


    • asdfgqwe

      Aika moni tyttö menee hiljaseks iha vaikka jos on joku ryhmätyö koulussa ja muutenki silleen vetäytynyt jos ei oo just parhaat kaverit siinä. Oo silleen avoimempi ja puhu rohkeammin tuntemattomien kanssa nii varmasti jotkut antaa sulle paljon enemmän huomioo :)

      • Kiitos, todella hyvä vinkki!


    • Kerrankin tällainen keskustelu asiallisena..
      Lyhyyden ei luulisi haittaavan. Kokeile vaikka aktiivisempaa keskustelua?

      • On niitä varmaan muitakin keskusteluja asiallisena, mutta kyllä niitä saisi olla enemmänkin. Kiva, jollei lyhyys haittaa ja kokeilen aktiivisempaa keskustelua.

        Kiitos!


      • WhiteDemon kirjoitti:

        On niitä varmaan muitakin keskusteluja asiallisena, mutta kyllä niitä saisi olla enemmänkin. Kiva, jollei lyhyys haittaa ja kokeilen aktiivisempaa keskustelua.

        Kiitos!

        Miksi muuten haluat olla niin kovin "näkyvä"?


      • Söpöline kirjoitti:

        Miksi muuten haluat olla niin kovin "näkyvä"?

        En näkyvä, mutten ihan näkymätönkään. Koulussa olen melko yksinäinen ja kukaan ei oikein tee aloitteita minuun päin.


      • Poika_14
        WhiteDemon kirjoitti:

        En näkyvä, mutten ihan näkymätönkään. Koulussa olen melko yksinäinen ja kukaan ei oikein tee aloitteita minuun päin.

        Tee aloitteita heihin päin. Suosittelen. Itse pelkäsin jääväni yksin kun ylä-asteelle lähdin mutta ajattelin että "Miks ei?" Ja menin vaan muiden luo juttelemaan. Ymmärrän toki että se voi olla tilanteesta riippuen helpommin sanottu kuin tehty.


      • ystäviävaillataas
        Poika_14 kirjoitti:

        Tee aloitteita heihin päin. Suosittelen. Itse pelkäsin jääväni yksin kun ylä-asteelle lähdin mutta ajattelin että "Miks ei?" Ja menin vaan muiden luo juttelemaan. Ymmärrän toki että se voi olla tilanteesta riippuen helpommin sanottu kuin tehty.

        Hyvin tilannekohtaista.

        Loppujenlopuksi yksin oleminen ei ole ongelma, ellei tee siitä sellaista. Kunhan vain on mielekästä tekemistä.


      • Poika_14 kirjoitti:

        Tee aloitteita heihin päin. Suosittelen. Itse pelkäsin jääväni yksin kun ylä-asteelle lähdin mutta ajattelin että "Miks ei?" Ja menin vaan muiden luo juttelemaan. Ymmärrän toki että se voi olla tilanteesta riippuen helpommin sanottu kuin tehty.

        Kiva, että olit rohkea ja menit muiden puheille, onnea sinulle!


    • Joku--

      Jos todella haet poikien huomiota niin kokeile vaikka pukeutua seksikkäästi.

      • En ole ihan varma kokeilenko, mutta kiitos vinkistä


    • teeihmeessänäin

      Tässä sulle vinkkejä joilla laitat poikien päät pyörälle:
      - hymyile
      - katso silmiin
      - ole rentona
      - ota askel lähemmäksi siis normaalia lähemmäksi mitä oikeesti normi tilanteessa olisit. luo itsevarmutta ja läheisyyttä.
      - puhuessa kosketa toista vaikka olkapäälle...ihan vaan ohimennen. Toinen huomaa varmasti sen että puhut vain hänelle.
      - jos ett keksi mitään puheenaihetta, niin kysy vastapuolelta jotain sellasta joka liittyy häneen....
      - jos sun pitää mennä kaverin taakse ja sun pitää katsoa jotain tai tehdä jotain, niin mene kiinni häneen...siis että vaikka edes kosketat tai hipaiset häntä, jos se ei niinku huomaa asiaa, niin kyllä se sen tuntee ja muistaa sen pitkään...

      itselle on tälläsii tilanteita tehty paljonkin kun olin nuorempi ja vähän harmittaa kun olin aikalailla ujo ja hiljainen...mutta haluttu...

      • Kiitos vinkeistä!


    • Invisible99

      Siis jos huomiota haluat esimerkiski joltakin tietyltä henkilöltä, niin kerää rohkeutta ja mene juttusille. Itse kyllä huomaan koulussa ne lyhyemmätkin tytöt, että ehkä sitten riippuu henkilöittäin tämä. Itse olen myös aika näkymätön, mutta se rooli on mulle ominainen. Ei sillä että olisin kiusattu tai mitään vastaavaa, vaan viihdyn yksin paremmin kuin seurassa. Ja jos edelleen tietyltä hekilöltä haluat huomiota, niin kun katseenne kohtaavat, vastaa hymyllä. Varmasti noteeraa tuollaisen. Ja tietenkin pukeutumisella saat huomiota, mutta ei sun heruttamaan tarvitse alkamaan huomiota saadaksesi.

      T: 18v jätkä

      • Kiitos vinkeistä, ne auttoivat paljon!


    • 0yrhei

      noi pikku hipaisut just on hyviä, esim. olkapäähän tai kylkeen kevyt kosketus :)

      sanoit että on pienet rinnat, voisitko olla ilman liivejä? Pojat tykkää jos nännit näkyy

    • rsdhgfrthg

      Ihminen on sen verran itsekäs olento että se alkaa kiinnostua sinusta jos sinä kiinnostut hänestä. Lisäksi kiinnostumalla ensin saat itse valita.

      OLE LÄSNÄ.
      Ala ajatella hänestä positiivisesti. Mieti hänen kakkia hyviä puoliaan mitä keksit. Periaatteessa "kivat kengät" tasoiset riittää. Sit mene juttelemaan täynnä tätä hyvää tahtoa niin hän luultavasti pitää sinusta. (Luin yhtä karismaopasta eilen.)

      • Mielenkiintoinen psykologia. Kiitos vinkistä!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe