Tonttu, the mestarivalmentaja!

Mitäs minä sanoin jo lehtikirjoituksissani 27 vuotta ennen kristuksen syntymää, voitte tarkistaa asian tuon vuosikerran keparista...

No mainitsin siellä että jos löytyy henkilö joka kykenee niihin rankkoihin treeneihin mitä minä itsekkin teen on hän varmasti maailman paras alallaan. Nyt Iivo on sitten seurannut minua hiihtolenkeilläni ja tässä on lopputulos. Hyvä Iivo!

Siniset hei, ootteko sitä mieltä että ansaitsisin jonkun sortin mitalin ansiokkaasta työstäni...;)

161

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)) No tottahan toki ;) Sulle pitäis kyllä jonkin sorttinen patsas saada. Mitali ja toi patsas vähintään ;))

      • Ja ehkä jotain muutakin, vaikka sinisten tyttöjen järkkäämä juhlailta mun kunniaksi?


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ja ehkä jotain muutakin, vaikka sinisten tyttöjen järkkäämä juhlailta mun kunniaksi?

        Juuu..isot juhlat ja paljon kuohuvaa...siis tontulle tietty Muumilimskaa mut meille muilla monta pulloa kuoharia ;)) Tontun lempiruokiaki pitää olla..:)) Ai nii..muistuki täs mieleen, että tää sakkihan täällä on kuin suoraan raittiuskerhosta, joten mä joudun varmaan juomaan noi kuohuviinit yksin ;) Sit ne juhlat vasta alkaakin :]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juuu..isot juhlat ja paljon kuohuvaa...siis tontulle tietty Muumilimskaa mut meille muilla monta pulloa kuoharia ;)) Tontun lempiruokiaki pitää olla..:)) Ai nii..muistuki täs mieleen, että tää sakkihan täällä on kuin suoraan raittiuskerhosta, joten mä joudun varmaan juomaan noi kuohuviinit yksin ;) Sit ne juhlat vasta alkaakin :]

        Äläs sä ny kuule viel innostu... Mä vedin viikonlopun ajan kahta mimmii pulkkamäes ku heillä kuulemma säärii pakotti et kyl mä ne kuoharit janooni kulautan mut hanavettä kuiteski riittää. Niinku sua mä sit täl meinaan ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Äläs sä ny kuule viel innostu... Mä vedin viikonlopun ajan kahta mimmii pulkkamäes ku heillä kuulemma säärii pakotti et kyl mä ne kuoharit janooni kulautan mut hanavettä kuiteski riittää. Niinku sua mä sit täl meinaan ;)

        Ai että mä joisin vettä?? :[ Ei onnistu Artsi..kuohuviini on lempparia :)) Vettä saa joka päivä, mut tontun juhlat on vaa kerran ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai että mä joisin vettä?? :[ Ei onnistu Artsi..kuohuviini on lempparia :)) Vettä saa joka päivä, mut tontun juhlat on vaa kerran ;)

        No et sä sit huomioi mun nestehukkaa? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No et sä sit huomioi mun nestehukkaa? ;)

        Juu juu..tollasen rasituksen jälkeen sä tarvit ite sen veden ;) mut voin mä sullekki tuota kuoharia vähäsen antaa, nii en oo ainoo joka hikottelee ;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ja ehkä jotain muutakin, vaikka sinisten tyttöjen järkkäämä juhlailta mun kunniaksi?

        näkyypi saaneen tilaisuuden juontajaki kuvansa sivun oikeaan yläkulmaan. kait sitä joutuis ottamaan sitte väkistenki tummeli ämpärin mukaan jos kutsu kävis.. ;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ja ehkä jotain muutakin, vaikka sinisten tyttöjen järkkäämä juhlailta mun kunniaksi?

        Meitsi laittaa arpoen että tytsi ei kykene hyperventilaatioltaan tähän avaukseen osallistumaan kun on mainittu taikasanat mitali, treenit ja valmennus.. ;-)


      • temmirauta kirjoitti:

        näkyypi saaneen tilaisuuden juontajaki kuvansa sivun oikeaan yläkulmaan. kait sitä joutuis ottamaan sitte väkistenki tummeli ämpärin mukaan jos kutsu kävis.. ;)

        Voihan hittolainen mitkä boobsit :-O Noita kun hiukkasen imuttelisi räjähtäisi saletisti täytteet päin näköä..


      • kaukaa_ihaillut
        butch-cassidy kirjoitti:

        Meitsi laittaa arpoen että tytsi ei kykene hyperventilaatioltaan tähän avaukseen osallistumaan kun on mainittu taikasanat mitali, treenit ja valmennus.. ;-)

        Onkos punahiuksinen kaunottaresi missä?


      • kaukaa_ihaillut kirjoitti:

        Onkos punahiuksinen kaunottaresi missä?

        Missä sun aivosolut?


      • kyselijä_yläpuolelta
        tinttu-liina kirjoitti:

        Missä sun aivosolut?

        Päässä kiitos vaan.


      • kyselijä_yläpuolelta kirjoitti:

        Päässä kiitos vaan.

        Kannattaisko ottaa käyttöön?


    • TosirealistiKokkolan

      Kuten olen sanonut jo kymmeniä vuosia: Turkoosi on hullu. Hullu mikä hullu".
      Hah hah haaa!!!...

      • Ja taas sekoilet, ei kukaan meistä ole ollut palstalla kymmentä vuotta, mutta sinä oletkin ihan aivoton.😂


      • Sun aikajana sanomisesi on säälittävän lyhyt verrattuna meikäläiseen pikku ressukka, ei millään pahalla;)


      • voi.saatanan-kun-hullu

        Sanoppa seko!miten väri VOI olla hullu!!!!keitätkö kahvit jos tultais kylään?


      • voi.saatanan-kun-hullu kirjoitti:

        Sanoppa seko!miten väri VOI olla hullu!!!!keitätkö kahvit jos tultais kylään?

        No näinpä! Ihme kun ei iso mies hoida mielenterveyttään kuntoon..


    • Saat kyllä hieman vakuutella minua, että saat ääneni.. Olet ollut liian kauan hiljaa ja poissa palstalta.😉

      • No kun oon treenannu tulevien voittajien kans, tänäänkin hiihtelin 100km ja se sitkeä nuorukainen rupesi pyytään armoa vasta viimeisen kympin aikana...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No kun oon treenannu tulevien voittajien kans, tänäänkin hiihtelin 100km ja se sitkeä nuorukainen rupesi pyytään armoa vasta viimeisen kympin aikana...

        No okei, hyvä selitys! Saat ääneni patsasta varten!😊 Heitä sitä energiaa tännekin, olisi tarvis..


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No kun oon treenannu tulevien voittajien kans, tänäänkin hiihtelin 100km ja se sitkeä nuorukainen rupesi pyytään armoa vasta viimeisen kympin aikana...

        Tässä kelissä 100 kilsaa on kyllä kunnioittava juttu ;) Olit laittanu voiteet fiksusti suksiin etkä huuliin ;)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No okei, hyvä selitys! Saat ääneni patsasta varten!😊 Heitä sitä energiaa tännekin, olisi tarvis..

        Kevät tulee ja kohta saat nauttia ihanan sessulisi kans ulkoilusta. Sieltä se energia löytyy eloon, usko mua:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tässä kelissä 100 kilsaa on kyllä kunnioittava juttu ;) Olit laittanu voiteet fiksusti suksiin etkä huuliin ;)

        No laitoin mä vähä huuliinki... Tuo mun valmennettava on semmonen tyttö että tahtoo jostain syystä pusuttaa aina treenin päälle suoraan suulle. Hassu tapa hällä;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kevät tulee ja kohta saat nauttia ihanan sessulisi kans ulkoilusta. Sieltä se energia löytyy eloon, usko mua:)

        Minä kyllä innolla odotan kevättä, aurinkoa ja vihreätä luontoa..😊 Kyllästyttää pitää talvikamppeita.. Täällä on ulkona märkää ja isoja vesilätäköitä.. Koiru ei suostunut kävelemään ulkona, tassut kastuu ja palelee..


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No laitoin mä vähä huuliinki... Tuo mun valmennettava on semmonen tyttö että tahtoo jostain syystä pusuttaa aina treenin päälle suoraan suulle. Hassu tapa hällä;)

        Siis häh?? Mä ihan luulin että sä meinaat Iivoa..:))


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No laitoin mä vähä huuliinki... Tuo mun valmennettava on semmonen tyttö että tahtoo jostain syystä pusuttaa aina treenin päälle suoraan suulle. Hassu tapa hällä;)

        Tota noin... En mä kyl alkais Iivoo imuttaa... Hitto vieköön xP


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... En mä kyl alkais Iivoo imuttaa... Hitto vieköön xP

        Iivolla on kyllä pusuhuulet :)) Mä voisin pusuttaa tuota Jauhojärveä..nappisilmää ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis häh?? Mä ihan luulin että sä meinaat Iivoa..:))

        Iivo on jo mestari, nyt on uusia perässähiihtäjiä;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Iivo on jo mestari, nyt on uusia perässähiihtäjiä;)

        Kato vaa että pysyvät perässä. Olisha se ny aika juttu jos joku ohittais sut..ja nainen vielä ;))


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... En mä kyl alkais Iivoo imuttaa... Hitto vieköön xP

        Aloin täs miettiä, että mitenkähä noilla tontuilla on toi juttu..:))))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aloin täs miettiä, että mitenkähä noilla tontuilla on toi juttu..:))))))

        Ai et imuttaako ne keskenään? Ei hemmetti mitä sä oikein keksit... Kyl mä tonttuna ennemminki muorii ku jotain partahäiskää xP


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et imuttaako ne keskenään? Ei hemmetti mitä sä oikein keksit... Kyl mä tonttuna ennemminki muorii ku jotain partahäiskää xP

        Häh..että tontut pusuttelis muoria?? Aika törkeetä olis joulupukkiaki kohtaan ;) Ja en mä tarkottanu että tonttu on homo, vaan että onko ne sukupuolettomia tai sit että niillä ei ole niin outoa antaa reilusti vaikka poskipusuja..oikeestaa mä menin ny sekasin sen ajatuksen kanssa mitä aattelin :8


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Häh..että tontut pusuttelis muoria?? Aika törkeetä olis joulupukkiaki kohtaan ;) Ja en mä tarkottanu että tonttu on homo, vaan että onko ne sukupuolettomia tai sit että niillä ei ole niin outoa antaa reilusti vaikka poskipusuja..oikeestaa mä menin ny sekasin sen ajatuksen kanssa mitä aattelin :8

        Unoha nää jutut :)) Miks mulla oli ajatus, että on olemassa vaa miespuolisia tonttuja :D


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Minä kyllä innolla odotan kevättä, aurinkoa ja vihreätä luontoa..😊 Kyllästyttää pitää talvikamppeita.. Täällä on ulkona märkää ja isoja vesilätäköitä.. Koiru ei suostunut kävelemään ulkona, tassut kastuu ja palelee..

        no kyllä jäbäki oottaa ku kuuta nousevaa et tulis kevät ja sais noi kantturat laitumelle.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Unoha nää jutut :)) Miks mulla oli ajatus, että on olemassa vaa miespuolisia tonttuja :D

        jäbällä on kyllä viime joululta näköhavainto semmosesta tyttötontusta ja poskellekki jäi hänestä mukavan sorttinen muisto. et jospa ne sitte on kummiski pukin perään enemmänki noi tyttötontut.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Unoha nää jutut :)) Miks mulla oli ajatus, että on olemassa vaa miespuolisia tonttuja :D

        No sitähän mäki ku sit on toi problemaattinen lisääntymisjutskaki... ;)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No okei, hyvä selitys! Saat ääneni patsasta varten!😊 Heitä sitä energiaa tännekin, olisi tarvis..

        Energia lisääntyy Chihunen kun lähdet meitsin kanssa kirmaamaan lumisohjoon.. ;-)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Minä kyllä innolla odotan kevättä, aurinkoa ja vihreätä luontoa..😊 Kyllästyttää pitää talvikamppeita.. Täällä on ulkona märkää ja isoja vesilätäköitä.. Koiru ei suostunut kävelemään ulkona, tassut kastuu ja palelee..

        Koko talvi on ollu peestä :/ Jatkuvasti vaihtuu tuo keli. Tulee lunta, sit taas lämpöasteita ja taas vähä pakkasta kunnes taas sulaa :/ En ole varmaan koskaan odottanu talven menoa niin paljon ku nyt!


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbällä on kyllä viime joululta näköhavainto semmosesta tyttötontusta ja poskellekki jäi hänestä mukavan sorttinen muisto. et jospa ne sitte on kummiski pukin perään enemmänki noi tyttötontut.. ;)

        Oot ehkä oikeessa..pukki on kummiski jo oikee mies ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oot ehkä oikeessa..pukki on kummiski jo oikee mies ;)

        Siis eikö tontut oo sun mielestä oikeita miehiä????


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Siis eikö tontut oo sun mielestä oikeita miehiä????

        Noo..ei ne tyttöjäkää ole, mut pukki on aina pukki ;) Mut ettet seinille hypi, nii ehkä tonttuli on poikkeus, ku sulla kasvaa muutaki ku hiukset ;))


      • temmirauta kirjoitti:

        no kyllä jäbäki oottaa ku kuuta nousevaa et tulis kevät ja sais noi kantturat laitumelle.. :)

        Eikö ne lehmät kirmaile innoissaan laitumelle talven jälkeen? Muistan nähneeni sellaisen klipin tv:ssä joskus..😃


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Energia lisääntyy Chihunen kun lähdet meitsin kanssa kirmaamaan lumisohjoon.. ;-)

        Uh, kuulostaa raskaalta..😛 Saat kyllä kestää hitauttani..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Iivolla on kyllä pusuhuulet :)) Mä voisin pusuttaa tuota Jauhojärveä..nappisilmää ;)

        Siis hiihtäjissä on oikeasti ainoastaan yksi söpö jäbä eli Norjan Niklas Dyrhaug :)) Joten ehkä voisin pusutella häntä, jos mun olisi ihan pakko... ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noo..ei ne tyttöjäkää ole, mut pukki on aina pukki ;) Mut ettet seinille hypi, nii ehkä tonttuli on poikkeus, ku sulla kasvaa muutaki ku hiukset ;))

        Hmmm... Tarkoitatko EHKÄ partaa mun rakas valmentaja vai jotain tsiljardisti jännittävämpää??? (ↁ_ↁ❀)♫♪♫♪


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No okei, hyvä selitys! Saat ääneni patsasta varten!😊 Heitä sitä energiaa tännekin, olisi tarvis..

        Mua piristää etsiä uusia bikineitä ensi kesää varten... :))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Siis hiihtäjissä on oikeasti ainoastaan yksi söpö jäbä eli Norjan Niklas Dyrhaug :)) Joten ehkä voisin pusutella häntä, jos mun olisi ihan pakko... ;))

        Norjalaista..yäk...Minusta ne ei kyllä ole söpöjä :) tai mulla voi vaikuttaa tuo niitte urpo käyttäytyminen :))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Hmmm... Tarkoitatko EHKÄ partaa mun rakas valmentaja vai jotain tsiljardisti jännittävämpää??? (ↁ_ↁ❀)♫♪♫♪

        No kyllä se partaki on huikee..mutta on vielä jotain huikeempaa..uuh..;P



      • klan_komein_uros
        Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mua piristää etsiä uusia bikineitä ensi kesää varten... :))

        Minkälaiset on hakusessa?;)



      • klan_komein_uros kirjoitti:

        Minkälaiset on hakusessa?;)

        Jonkinlaiset olkaimettomat, mielellään vaaleat...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sori..mun makuun liian sliipattu :)) Mä ku tunnetusti tykkään karvamiehistä :)) Onkoha tuon alakertaki yhtä mulittu..tuli vaa mieleen ;))

        Mmmm... Se saattaa olla oikeasti ihan käytännöllistä, haha ;))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mmmm... Se saattaa olla oikeasti ihan käytännöllistä, haha ;))

        Yäh..ajatus paljaasta...semmosesta...ei..ei..mä näen varmaan ny painajaista :{ Mä en vaa vois kahtoa semmosta "pikkumiehen" varustusta :8


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yäh..ajatus paljaasta...semmosesta...ei..ei..mä näen varmaan ny painajaista :{ Mä en vaa vois kahtoa semmosta "pikkumiehen" varustusta :8

        :))))))) Mä kuolen nauruun ku tuli yks juttu mieleen, ku kirjotit käytännöllisyydestä :)))) Hyi mua..;))) Meen pesemään suun saippualla..tai sormet ehkä tässä tilanteessa ;))


      • klan_komein_uros


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Eikö ne lehmät kirmaile innoissaan laitumelle talven jälkeen? Muistan nähneeni sellaisen klipin tv:ssä joskus..😃

        no kyllä siellä mennään ens alkuun melkosta laukkaa. omaaki työtaakkaa helpottaa sitte kovasti ku ovat laitumella kesän.. :)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Jonkinlaiset olkaimettomat, mielellään vaaleat...

        Kyl mä ne hankin et poitsuin ei tarvi yötä myöten tsiigailla nettii. Mutsiki huolestuu ku eivät mee iltapisun jälkeen nukkuun... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yäh..ajatus paljaasta...semmosesta...ei..ei..mä näen varmaan ny painajaista :{ Mä en vaa vois kahtoa semmosta "pikkumiehen" varustusta :8

        No on kai se huomaavaista sillai snadisti siistii... ;)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Uh, kuulostaa raskaalta..😛 Saat kyllä kestää hitauttani..

        No meitsi rohkenee kylläkin epäillä että kunhan näkisit tällaisen tumman ja karvaisen nuoren uroksen kevätväsymys olisi hetkessä unohdettu ja poispyyhkäisty.. ;-D


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mmmm... Se saattaa olla oikeasti ihan käytännöllistä, haha ;))

        Peukku tuli meitsiltä sitten.. ;-P-:


      • artagnan kirjoitti:

        No on kai se huomaavaista sillai snadisti siistii... ;)

        Mä taidan olla vanhanaikanen, ku mä tiiän vaan naisten siistimisestä :) Mut tietysti jos meinaa apinaks kasvaa, niin kai sitä sillon kannattaa karsia ;)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi rohkenee kylläkin epäillä että kunhan näkisit tällaisen tumman ja karvaisen nuoren uroksen kevätväsymys olisi hetkessä unohdettu ja poispyyhkäisty.. ;-D

        Butsiko saa nykyään pitää haivenensa? :))


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl mä ne hankin et poitsuin ei tarvi yötä myöten tsiigailla nettii. Mutsiki huolestuu ku eivät mee iltapisun jälkeen nukkuun... ;)

        Juu, ota sinä asiakses, nii ei tartte sakin taas villiintyä laittelemaan kymmeniä bikinijuttuja..:P


      • Häh..onko Arielin viesti poistettu, ku oli tuolla mulla ylhäällä, mut nyt ei näy...:P No ei kai hän vaa kirjottanu nii tuhmia, ettei enää ylläpitokaa kestäny :))))


      • Tulipa tässä mieleen, että toivottavasti sit aina kaikki ottaa nää jutut ihan vaan huumorilla. Lähteehän se välillä ihan lapasesta, mut laittakaa huumorilasit päähän. On elämässä niin totisia juttuja paljon, että pitää repiä huumoria sit vaikka mistä...Tietysti sitä vois hullutella muillaki asioilla, mut ku noi jutut vaa sattuu usein naurattamaan eniten...pahoittelen...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä taidan olla vanhanaikanen, ku mä tiiän vaan naisten siistimisestä :) Mut tietysti jos meinaa apinaks kasvaa, niin kai sitä sillon kannattaa karsia ;)

        No kyl se on sillai epäsiistii jos kainalokarvat venyy uimahallis pitkin kylkii et kyl ne kuuluu ottaa veke...


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl se on sillai epäsiistii jos kainalokarvat venyy uimahallis pitkin kylkii et kyl ne kuuluu ottaa veke...

        Oli naurussa pitelemistä,ku kuvittelin mielessäni tuonki jutun :D No juu..kyllä jokaisen pitää kummiski pitää huolta ettei ole ihan räjähtäny..kunhan miehet kumminki näyttää viel miehiltä :) Mun mielestä on kaikkein tärkeintä se, että kaikki pitää puhtaudesta huolen :)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Mua piristää etsiä uusia bikineitä ensi kesää varten... :))

        Minäkin odotan että saan topin ja kesähameen päälle, olen kyllästynyt talvivaatteisiin..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsi rohkenee kylläkin epäillä että kunhan näkisit tällaisen tumman ja karvaisen nuoren uroksen kevätväsymys olisi hetkessä unohdettu ja poispyyhkäisty.. ;-D

        Ehkäpä, ei minua karvaiset miehet haittaa..😉


      • temmirauta kirjoitti:

        no kyllä siellä mennään ens alkuun melkosta laukkaa. omaaki työtaakkaa helpottaa sitte kovasti ku ovat laitumella kesän.. :)

        Vooih..😊 Olisi kiva nähdä ne lehmät, ne on jotenkin kivoja ja sympaattisia..😊



      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Laitetaanko me muut palstan naiset säkki päälle, kun ei meille ehdotella bikineitä?😆

        No kerrohan minkätyyppisistä pidät?:)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        No kerrohan minkätyyppisistä pidät?:)

        No, sininen on lempivärini ja ehkä sellaiset marilyn monroe/pin up bikinit olisi kivat, ne on upeat ja ei liian paljastavat.😊





      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Vau.. Aikas komeet!😍

        Kiitti, kiva kun tykkäsit:)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Vooih..😊 Olisi kiva nähdä ne lehmät, ne on jotenkin kivoja ja sympaattisia..😊

        no on kai ne semmosia mukavan sorttisia ku taitavimmat polkasevat sorkanki omien bikineittensä sisälle.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oli naurussa pitelemistä,ku kuvittelin mielessäni tuonki jutun :D No juu..kyllä jokaisen pitää kummiski pitää huolta ettei ole ihan räjähtäny..kunhan miehet kumminki näyttää viel miehiltä :) Mun mielestä on kaikkein tärkeintä se, että kaikki pitää puhtaudesta huolen :)

        No mä sain noottii aikoinaan et jos on harakanpesii nii ne veke tai ei tuu uimaoppii ;) Ei kyl sit ollutkaan ku en mä niitä pahemmin diggaa...


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No, sininen on lempivärini ja ehkä sellaiset marilyn monroe/pin up bikinit olisi kivat, ne on upeat ja ei liian paljastavat.😊

        Tykkäätkö sinä taivaan sinisestä vai tumman sinisestä? Itselleni on ihan sama minkä väriset uimapuku on..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tulipa tässä mieleen, että toivottavasti sit aina kaikki ottaa nää jutut ihan vaan huumorilla. Lähteehän se välillä ihan lapasesta, mut laittakaa huumorilasit päähän. On elämässä niin totisia juttuja paljon, että pitää repiä huumoria sit vaikka mistä...Tietysti sitä vois hullutella muillaki asioilla, mut ku noi jutut vaa sattuu usein naurattamaan eniten...pahoittelen...

        Hihii. Läppää me täällä puhutaan esim eihän tonttu oikeasti ole joulutonttu.


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Vooih..😊 Olisi kiva nähdä ne lehmät, ne on jotenkin kivoja ja sympaattisia..😊

        Niin. Ja myös poneja olisi kiva nähdä.


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Hihii. Läppää me täällä puhutaan esim eihän tonttu oikeasti ole joulutonttu.

        Voitko olla varma....;)


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Tykkäätkö sinä taivaan sinisestä vai tumman sinisestä? Itselleni on ihan sama minkä väriset uimapuku on..

        No, esim. Sähkön sininen on aivan upea väri.😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No, esim. Sähkön sininen on aivan upea väri.😊

        no eikös semmosesta lennä sitte kipinät näpeille? ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no eikös semmosesta lennä sitte kipinät näpeille? ;)

        Meitsin salarakkaan silmät taitavat olla sähkönsinisen väriset.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meitsin salarakkaan silmät taitavat olla sähkönsinisen väriset.. ;-)

        No ei ole siniset, vaan harmaat ja pitkät silmäripset..


    • No ilman muuta mitalii ja mökkitonttii pukkaa jos tuossa on perää... :)

      • Hyvä Artsi!! Mä unohdin ihan ton tontin. :)) Saa tonttuli rakentaa sinne pienen pirtin, missä me rekatut sit kyläillään ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hyvä Artsi!! Mä unohdin ihan ton tontin. :)) Saa tonttuli rakentaa sinne pienen pirtin, missä me rekatut sit kyläillään ;))

        No mökil ei oo nii välii ku on vaan kunnon sauna ja biitsi lähettyvil... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mökil ei oo nii välii ku on vaan kunnon sauna ja biitsi lähettyvil... ;)

        Pitää se mökkiki olla ku mä juon sielläki sitä kuoharia, nii ei saunaan viitti sammua ;))))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pitää se mökkiki olla ku mä juon sielläki sitä kuoharia, nii ei saunaan viitti sammua ;))))))

        No kyl me sut sielt kannettais... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl me sut sielt kannettais... ;)

        Ai..no sit ei oo mitään hätää ;))


    • TosirealistiKokkolan

      Hah hah haaa. Paska saitti. Sama hullu ämmä kirjoittelee eri kuvilla ja nimimerkeillä. Tuo hullu on saatava hoitoon heti. Kyllä ylläpito tietää"... Hah hah haaa!!!...

      • TOSItahavo

        Tahavon typeryydellä ei ole rajaa! Ei ihme ettei äijästä ollut kuin rottakouluun vessanpönttöjä kuuraamaan !


      • Otappa ihan vapaasti selvää asiasta pöljäke, kumma kun kaikki mitä haukut, kolahtaa itseesi!😁


      • TOSIripulisti

        Hyvin sanottu vai mitä ripulisti, roger!


    • Jumiiko muilla tää sivusto?

      • No en mä kyl mitään huomaa. Pari päivää sitte oli kyl 'bad gateway 502' ku mä koitin kirjoittaa...


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä kyl mitään huomaa. Pari päivää sitte oli kyl 'bad gateway 502' ku mä koitin kirjoittaa...

        No mulla toimii hetkittäin..Tontulle jouduin viis kertaa kirjoittaa, ennenku onnistu.


    • Joo-o, ihan ehdottomasti :)) Saat mun hopeisen Hippo-mitalin ihan heti, jos tunnustat mulle, että hiihto on maailman tylsin ja pitkäveteisin talviurheilulaji... I-K-I-N-Ä :))

      • No kiinnostavampia lajeja toki löytyy pilvin pimein;)


      • oliko toi sitte se hiihdosta saatu..? ;)


      • Tiiättekö mitkä lajit on maailman tylsimpiä..Siis koripallo, lentopallo ja pesäpallo. Jalkapallo menee ym. lajit, mutta nuo on kyllä tappavia lajeja :P Hiihdot on mukavia ja mäkihyppy. Nii ja sit ne jutut...en saa nimeä mieleen, missä ne menee sillä laudalla pompuissa ja muissa esteissä :)


    • jehukka

      Jehu

    • Olisi muuten enemmän kuin superjännittävää hiihtää Toljanterin kanssa kilpaa... Ja mua oikeasti ihan naurattaa ajatella, kuinka mun voitto harmittaisi (◔_◔✿)♫♪♫♪

      • Siis Toljanteria harmittaisi... Ei tietenkään mua, jos ette heti tajunneet :))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Siis Toljanteria harmittaisi... Ei tietenkään mua, jos ette heti tajunneet :))

        Meinasin eka kirjottaa, että saisit koko matkan kuunnella tontun itsekehuja, mut eihä siinä tarviskaa ku sä jättäisit sen taakses kilometrien päähän ;) Kiinnostavaa olis nähä tonttu semmosilla sun puomeillas..auts..;))))


      • Tota noin... Jos mä en aivan väärin muista nii sä haastoit mut alamäkiluisteluun tänään klo 10:45 et mites tän kisa-aikataulun kaa? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Meinasin eka kirjottaa, että saisit koko matkan kuunnella tontun itsekehuja, mut eihä siinä tarviskaa ku sä jättäisit sen taakses kilometrien päähän ;) Kiinnostavaa olis nähä tonttu semmosilla sun puomeillas..auts..;))))

        Jeeeee!!! Siis kuvittele Toljanter ihan kaamean supertiukassa voimisteluasussa ;)) Hahaha... Multa menee luultavasti taju :)) Joo-o, mutta ehkä mun olisi järkevintä antaa sen aukaista mulle latua ja tehdä mun tooooooooooooodella näyttävä ohitus vasta loppusuoralla :)) Mutta jos se alkaisi puhua mulle jostain Kristuksen ajoista, niin jättäisin sen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin HETI ;))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Jeeeee!!! Siis kuvittele Toljanter ihan kaamean supertiukassa voimisteluasussa ;)) Hahaha... Multa menee luultavasti taju :)) Joo-o, mutta ehkä mun olisi järkevintä antaa sen aukaista mulle latua ja tehdä mun tooooooooooooodella näyttävä ohitus vasta loppusuoralla :)) Mutta jos se alkaisi puhua mulle jostain Kristuksen ajoista, niin jättäisin sen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin HETI ;))

        No aattele ny oikeesti..tontun tietäen niin se rehentelis koko matkan ja pysähtyis innoissaan kertomaan omia huippusuorituksiaan ja sitä kuinka mahtityyppi se on..:)) Suosittelen jos meinaat perässä hiihtää, nii kuulokkeet korville..myöntelet vaa väliajoin, niin se luulee että sä oot kuullu kaiken ja oot samaa mieltä ;)))


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Jos mä en aivan väärin muista nii sä haastoit mut alamäkiluisteluun tänään klo 10:45 et mites tän kisa-aikataulun kaa? ;)

        Ta-daa!!! Voittaisin sinut aivan varmasti YHTÄ NÄYTTÄVÄSTI, haha... ;))

        https://www.youtube.com/watch?v=zyGw8EYTYSk


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No aattele ny oikeesti..tontun tietäen niin se rehentelis koko matkan ja pysähtyis innoissaan kertomaan omia huippusuorituksiaan ja sitä kuinka mahtityyppi se on..:)) Suosittelen jos meinaat perässä hiihtää, nii kuulokkeet korville..myöntelet vaa väliajoin, niin se luulee että sä oot kuullu kaiken ja oot samaa mieltä ;)))

        Ehkä mun olisi sittenkin viisainta ohittaa se?!! Siis varsinkin, jos tuo ylempänä oleva pussailujuttu pitää OIKEASTI paikkaansa...


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Ehkä mun olisi sittenkin viisainta ohittaa se?!! Siis varsinkin, jos tuo ylempänä oleva pussailujuttu pitää OIKEASTI paikkaansa...

        Noo..jos kattelee mieshiihtäjiä, niin siellä räkä roikkuu parroissa..:D


      • Yllättävä yhteensattuma!!!

        Hiihtelyn ohella mun suosikkilaji on tosiaankin tuo naisten käyttämä puomi voimistelussa. Janne Ahosen tyyliin oon värkänny itelleni tuon supertiukan voimisteluasun. Se on pinkki ja rinnassani on tuo nimmarini logo. Mulla on muuten suojattu nuo arat alueet paksulla pumpulikerroksella, mukavasti tuo lisäpullotusta naisyleisön mieliksi:)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Ta-daa!!! Voittaisin sinut aivan varmasti YHTÄ NÄYTTÄVÄSTI, haha... ;))

        https://www.youtube.com/watch?v=zyGw8EYTYSk

        Noi on sällei muru ja sä oot tuollainen hento balleriina et funtsipa ny uudelleen ;) Etkä sä taitoluistimil mua muutoinkaan voittais ku mul on kuiteski hokkarit ja kaikkee... ;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Yllättävä yhteensattuma!!!

        Hiihtelyn ohella mun suosikkilaji on tosiaankin tuo naisten käyttämä puomi voimistelussa. Janne Ahosen tyyliin oon värkänny itelleni tuon supertiukan voimisteluasun. Se on pinkki ja rinnassani on tuo nimmarini logo. Mulla on muuten suojattu nuo arat alueet paksulla pumpulikerroksella, mukavasti tuo lisäpullotusta naisyleisön mieliksi:)

        :))) No siihen täytyy tulla sit suuriki pullotus etumukseen, ku jos sä pumpulia käytät nii sitä pitää olla paljon ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) No siihen täytyy tulla sit suuriki pullotus etumukseen, ku jos sä pumpulia käytät nii sitä pitää olla paljon ;)))

        Kolme pussillista on soppeli, enempi tekee 'suojauksestani' epäuskottavan...;)


      • artagnan kirjoitti:

        Noi on sällei muru ja sä oot tuollainen hento balleriina et funtsipa ny uudelleen ;) Etkä sä taitoluistimil mua muutoinkaan voittais ku mul on kuiteski hokkarit ja kaikkee... ;)

        Tuo luistelujuttu on kyllä karmeeta katottavaa. Telkkarista ku sitä oon kattellu, niin kyllä mua on hirvittäny ihan :(


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kolme pussillista on soppeli, enempi tekee 'suojauksestani' epäuskottavan...;)

        Kolme??? :))) Mahtaa siinä se pieni kapistus alla hikoilla vähäsen ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo luistelujuttu on kyllä karmeeta katottavaa. Telkkarista ku sitä oon kattellu, niin kyllä mua on hirvittäny ihan :(

        No mä ku olin ekaa kertaa tsiigailemas tota puomil taiteiluu nii tuli kyl myös sellaiset fiilikset et mieletöntä touhuu... Sä ku pamautat pääs siihen tehdessäs volttei nii se on sit sen pituinen se ja kallo halki :(


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Jeeeee!!! Siis kuvittele Toljanter ihan kaamean supertiukassa voimisteluasussa ;)) Hahaha... Multa menee luultavasti taju :)) Joo-o, mutta ehkä mun olisi järkevintä antaa sen aukaista mulle latua ja tehdä mun tooooooooooooodella näyttävä ohitus vasta loppusuoralla :)) Mutta jos se alkaisi puhua mulle jostain Kristuksen ajoista, niin jättäisin sen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin HETI ;))

        Olit semmoinen syötävän kaunis uimapuvussasi, perjantai-illan tunnustuksena tämä;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä ku olin ekaa kertaa tsiigailemas tota puomil taiteiluu nii tuli kyl myös sellaiset fiilikset et mieletöntä touhuu... Sä ku pamautat pääs siihen tehdessäs volttei nii se on sit sen pituinen se ja kallo halki :(

        Hui..mulle tuli ihan kylmät väreet :{ Varmasti livenä katottuna karmeampaa ku telkusta. Oon tykänny telkusta kattoa mäkihyppyä, mut ku olin kerran pohjosessa livenä paikan päällä ku harjottelivat, niin en melkeen voinu kattoa..


      • pikkulikalle
        Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Ehkä mun olisi sittenkin viisainta ohittaa se?!! Siis varsinkin, jos tuo ylempänä oleva pussailujuttu pitää OIKEASTI paikkaansa...

        Turhaan sitä yrität pommittaa, olla mielin kielin. Nauraa sulle, innokkuudellesi selän takana. Kehtaa edes vastata ettei menetä kasvojaan.


      • häivy_ja_hanki_elämä
        pikkulikalle kirjoitti:

        Turhaan sitä yrität pommittaa, olla mielin kielin. Nauraa sulle, innokkuudellesi selän takana. Kehtaa edes vastata ettei menetä kasvojaan.

        No nuorempia on silläkin varalla ympärillä.


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Jeeeee!!! Siis kuvittele Toljanter ihan kaamean supertiukassa voimisteluasussa ;)) Hahaha... Multa menee luultavasti taju :)) Joo-o, mutta ehkä mun olisi järkevintä antaa sen aukaista mulle latua ja tehdä mun tooooooooooooodella näyttävä ohitus vasta loppusuoralla :)) Mutta jos se alkaisi puhua mulle jostain Kristuksen ajoista, niin jättäisin sen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin HETI ;))

        jäbä taitaiski laittaa sitte saunan typykälle lämpiämään ja tulla ihte perään semmoseks selän pesijäks.. ;)


      • peukuistakin_sen_näkee
        pikkulikalle kirjoitti:

        Turhaan sitä yrität pommittaa, olla mielin kielin. Nauraa sulle, innokkuudellesi selän takana. Kehtaa edes vastata ettei menetä kasvojaan.

        Kiinnostavin nainen vie voiton elikkäs palstan kuningatar. Pikkupimun on turha pitää itseään tarjottimella.


      • älä_innostu
        Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Ehkä mun olisi sittenkin viisainta ohittaa se?!! Siis varsinkin, jos tuo ylempänä oleva pussailujuttu pitää OIKEASTI paikkaansa...

        Ei siinä sinua tarkoitettu.


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Ehkä mun olisi sittenkin viisainta ohittaa se?!! Siis varsinkin, jos tuo ylempänä oleva pussailujuttu pitää OIKEASTI paikkaansa...

        Ohita noi ylläolevat kommentit, tässä on poitsu johon voit luottaa:) Nyt ja aina.


      • älä_innostu kirjoitti:

        Ei siinä sinua tarkoitettu.

        Siis mitä väliä, oikeasti? Mun on aina mahdollista hiihtää TOLJANTERIA vastaan mun huulet töröllään :)) Eikä se mua pakoon pääsisi, jos mun suksissa olisi voiteet kohdallaan... Sulla on muuten ruuvit löysällä, jos sitä ei ole sulle kukaan koskaan kertonut.


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Siis mitä väliä, oikeasti? Mun on aina mahdollista hiihtää TOLJANTERIA vastaan mun huulet töröllään :)) Eikä se mua pakoon pääsisi, jos mun suksissa olisi voiteet kohdallaan... Sulla on muuten ruuvit löysällä, jos sitä ei ole sulle kukaan koskaan kertonut.

        kahtoppa typykkä kulta ku sieltä tulis jäbä ekana vastaan semmosin kovasti rohtunein huulin ;) et se toljanter unohtuis saman tien ku meidän katsehet kohtais ;) ruuvien osalta kompataan..


      • temmirauta kirjoitti:

        kahtoppa typykkä kulta ku sieltä tulis jäbä ekana vastaan semmosin kovasti rohtunein huulin ;) et se toljanter unohtuis saman tien ku meidän katsehet kohtais ;) ruuvien osalta kompataan..

        Tota noin... Sä kyl just rikoit sauvan et annas latuu ;) Mul on sit pinkkii Labelloo et huomioi se murusein ;)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Siis mitä väliä, oikeasti? Mun on aina mahdollista hiihtää TOLJANTERIA vastaan mun huulet töröllään :)) Eikä se mua pakoon pääsisi, jos mun suksissa olisi voiteet kohdallaan... Sulla on muuten ruuvit löysällä, jos sitä ei ole sulle kukaan koskaan kertonut.

        Toi vihreä ykkönen kommenttini alla, se teki mut, sanotaanko että onnelliseksi:)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Siis mitä väliä, oikeasti? Mun on aina mahdollista hiihtää TOLJANTERIA vastaan mun huulet töröllään :)) Eikä se mua pakoon pääsisi, jos mun suksissa olisi voiteet kohdallaan... Sulla on muuten ruuvit löysällä, jos sitä ei ole sulle kukaan koskaan kertonut.

        Tää poitsu ei hiihdä pakoon jos näkee sut ladulla;)


      • tyrkky_ei_kelpaa
        Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Siis mitä väliä, oikeasti? Mun on aina mahdollista hiihtää TOLJANTERIA vastaan mun huulet töröllään :)) Eikä se mua pakoon pääsisi, jos mun suksissa olisi voiteet kohdallaan... Sulla on muuten ruuvit löysällä, jos sitä ei ole sulle kukaan koskaan kertonut.

        Kympistä veto että hiihtelet itekses.


      • Iskämies_ladun_varrelta
        tyrkky_ei_kelpaa kirjoitti:

        Kympistä veto että hiihtelet itekses.

        Muistakaapa että nikin takana on ihminen, tunteva jopa herkkä. Kahden tytön iskänä tiedän kokemuksesta että nuoren päivän saa pilattua melkolailla vähemmälläkin. Kehottaisin häpeämään mutta kohdallasi se vaatisi käytöstapoja, jotka sinulta ilmiselvästi puuttuvat. Yksin hän ei hiihdä, ei tässä seurassa.


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Siis mitä väliä, oikeasti? Mun on aina mahdollista hiihtää TOLJANTERIA vastaan mun huulet töröllään :)) Eikä se mua pakoon pääsisi, jos mun suksissa olisi voiteet kohdallaan... Sulla on muuten ruuvit löysällä, jos sitä ei ole sulle kukaan koskaan kertonut.

        Kyllä mä voisin valmentaa sua, ihan mielelläni. Mun pitäisi varmaan kuitenkin teipata hiekkapaperia omiin suksiini että saataisiin nuo lenkkien rasitustasot samalle viivalle;)


      • sivusta_seurannut

        Pinnat täytyy turkoosipimulle antaa. Ei ihan joka tyttö saa miehiä kilpailemaan siitä kuka lohduttaa parhaiten.


      • vetoalyövä
        sivusta_seurannut kirjoitti:

        Pinnat täytyy turkoosipimulle antaa. Ei ihan joka tyttö saa miehiä kilpailemaan siitä kuka lohduttaa parhaiten.

        Lyödäänkö vetoa että toljanter veti pinnat kotiin?


      • alkoihimottaan
        vetoalyövä kirjoitti:

        Lyödäänkö vetoa että toljanter veti pinnat kotiin?

        Sille iski hätä kun alko olemaan useampi kilpailija. Tuli pitämään reviiristään huolta.


      • vetoalyövä kirjoitti:

        Lyödäänkö vetoa että toljanter veti pinnat kotiin?

        tää on kuulkaas sen sorttinen homma et pinnat vetää se kuka hoksaa olla ensimmäisenä paikalla.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        tää on kuulkaas sen sorttinen homma et pinnat vetää se kuka hoksaa olla ensimmäisenä paikalla.. ;)

        Sori vaan Temmi mut pinnat vien kyl mä ;) Katos ku mä hokasin tään naistenpäivän sillai hyvis ajoin... :D


      • tyrkky_ei_kelpaa kirjoitti:

        Kympistä veto että hiihtelet itekses.

        Kyl säki viel kundikamun löydät mut se en oo mä...


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tää poitsu ei hiihdä pakoon jos näkee sut ladulla;)

        Rentoudu. Katso kuinka ihana kevät on.


    • Tuli yks päivä juttua telkkarista lohtusyömisestä..Jäin oikeen miettimään sitä..Mä en oikeen käsitä semmosta, ku itse reagoin massulla kaikkeen..oli sitten kyse iloista tai suruista :)
      Olis kiva tietää miten teillä muilla vaikuttaa elämän eri tilanteet?

      Sori sit Tontulle, ku vähän vaihdoin täs aihetta..;) Ei sun urotyöt unohdu täs kumminkaan. Voidaan välillä kehuskella sua muitten juttujen lomassa ;))))

      • No ei tuo aiheen vaihto mua harmita, kaikki varmaan tietää ja muistaa mun urotyöt:)

        Kyllä tuo lohtusyöminen pätee jotenkin myös minuun. Kun oon vähä alamaissa niin läheiseni passaa mua vielä tavallistakin enemmän ja kaiken maailman herkkuja kannetaan eteeni. Pakkohan niitä on sitte vähä myös mutustella vaikkei välttämättä kauheasti tekisi niin mielikään...;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No ei tuo aiheen vaihto mua harmita, kaikki varmaan tietää ja muistaa mun urotyöt:)

        Kyllä tuo lohtusyöminen pätee jotenkin myös minuun. Kun oon vähä alamaissa niin läheiseni passaa mua vielä tavallistakin enemmän ja kaiken maailman herkkuja kannetaan eteeni. Pakkohan niitä on sitte vähä myös mutustella vaikkei välttämättä kauheasti tekisi niin mielikään...;)

        No kyllä muistetaan sun urotyöt..ja jos ny meinaa välillä unohtua, nii sä kyllä muistutat;) Sitä paitsi jo tuo herra-sana on isona muistuttajana ;)) Vai kannetaan tontulle herkkuja nenun eteen..mä voisin kuvitella sut istumassa nojatuolissa tonttumyssy kallellaan ja mussuttamassa voileipäkakkua..ja siihen on laitettu telkkuun pyörimään Tonttu Toljanterin seikkailuja..nii ja tietysti vanhoja kultamitalihiihtoja..johan siinä tonttulinki mieli piristyy ;))


      • Jos mulla on huolia, niin en todellakaan lohtusyö :(( Siis se kuulostaa mun mielestä ihan älyttömältä... Mulla on tapana olla nälässä, juoda pelkkää yrttiteetä ja ärsyttää mun läheisiä mun syömättömyydellä ;))


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Jos mulla on huolia, niin en todellakaan lohtusyö :(( Siis se kuulostaa mun mielestä ihan älyttömältä... Mulla on tapana olla nälässä, juoda pelkkää yrttiteetä ja ärsyttää mun läheisiä mun syömättömyydellä ;))

        Sä oot sit samanlainen tässä asiassa ku minäkin..Mä vaan kinnaan kahvia. Mulla oli aikoinaan tosi kurja elämänvaihe ja en meinannu pystyä syömään yhtään mitään. Se murheellinen aika vaan kesti nii kauan, että oli pakko yrittää syödä jotain..no ku sitä söi vähäsen äärimmäisen stressaantuneena, niin eihän se vaikuttanu mitään vaan paino tippui. Onneks se koko juttu päätty lopulta hyvin ja ruokaki meni taas alas :)


      • Ariel-the-Mermaid kirjoitti:

        Jos mulla on huolia, niin en todellakaan lohtusyö :(( Siis se kuulostaa mun mielestä ihan älyttömältä... Mulla on tapana olla nälässä, juoda pelkkää yrttiteetä ja ärsyttää mun läheisiä mun syömättömyydellä ;))

        toi loppu osui kyllä sitte nappiin.. :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sä oot sit samanlainen tässä asiassa ku minäkin..Mä vaan kinnaan kahvia. Mulla oli aikoinaan tosi kurja elämänvaihe ja en meinannu pystyä syömään yhtään mitään. Se murheellinen aika vaan kesti nii kauan, että oli pakko yrittää syödä jotain..no ku sitä söi vähäsen äärimmäisen stressaantuneena, niin eihän se vaikuttanu mitään vaan paino tippui. Onneks se koko juttu päätty lopulta hyvin ja ruokaki meni taas alas :)

        No jos on esim. sydänsurui nii ei sit kyl vedä koko jääkaappii sisuksiin... Kyl ne sisäfileepihvitki saa silloin olla ;)


      • No kessutteleen oli helppoa purkaa elämän tuskaa kun sitä tuli harrastettua että savu nousi korvista sällillä vaan. Viimeinen pisara siihen tuli sitten kun naapureiden pojannaskalit kulkivat pihalla tikut suussa ja leikkivät meitsiä ja kun sain kautta rantain tietooni että savu kantautui erään eläkeläispariskunnan asuntoon saakka. Tytsin painostuksesta nyt puhumattakaan..


      • artagnan kirjoitti:

        No jos on esim. sydänsurui nii ei sit kyl vedä koko jääkaappii sisuksiin... Kyl ne sisäfileepihvitki saa silloin olla ;)

        Sillon ku noita sydänsuruja tulee sillai et on jätetty, nii oikeestaan silloin pitäis juhlia. Joku ku häippäsee, niin se kyllä joutaa mennäkki. Mikään ei ole turhempaa itkua ku vollottaa jonku katalan perään. :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No kessutteleen oli helppoa purkaa elämän tuskaa kun sitä tuli harrastettua että savu nousi korvista sällillä vaan. Viimeinen pisara siihen tuli sitten kun naapureiden pojannaskalit kulkivat pihalla tikut suussa ja leikkivät meitsiä ja kun sain kautta rantain tietooni että savu kantautui erään eläkeläispariskunnan asuntoon saakka. Tytsin painostuksesta nyt puhumattakaan..

        No mihkäs se Butsi nyt sit purkaa sitä?


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No ei tuo aiheen vaihto mua harmita, kaikki varmaan tietää ja muistaa mun urotyöt:)

        Kyllä tuo lohtusyöminen pätee jotenkin myös minuun. Kun oon vähä alamaissa niin läheiseni passaa mua vielä tavallistakin enemmän ja kaiken maailman herkkuja kannetaan eteeni. Pakkohan niitä on sitte vähä myös mutustella vaikkei välttämättä kauheasti tekisi niin mielikään...;)

        Älä syö liikaa herkkuja jotta voit taas jouluna tehdä tontun työt.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sillon ku noita sydänsuruja tulee sillai et on jätetty, nii oikeestaan silloin pitäis juhlia. Joku ku häippäsee, niin se kyllä joutaa mennäkki. Mikään ei ole turhempaa itkua ku vollottaa jonku katalan perään. :)

        Juhlia? Heti? Kyllähän sitä tekosyyn pitää saada että saa itseään hemmotella herkuilla.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mihkäs se Butsi nyt sit purkaa sitä?

        No liikuntaan ja purkan jauhamiseen enimmäkseen.. ;-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      226
      1983
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1362
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1293
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1209
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      940
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      801
    7. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      800
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      776
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      736
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      724
    Aihe