Luokan vaihto!

Enkeksinimeäxdd

Elikkäs oon 7lk ja oon nyt niinkun puol vuotta halunnut vaihtaa luokkaa. En tykkää mun tän hetkisestä luokasta yhtään siis kaikki on kusipäitä. Mulla ei oo siis tässä luokassa yhtään kavereita vaan haluan vaihtaa luokkaan missä on kaikki mun kaverit. Mua tavallaan kiusataan, mun sukunimen takii. Enkä ymmärrä miks. Ja eroon meijän luokasta koska en näytä suomalaiselta tai siis en ole kokonaan suomalainen et mul on sukulaisii ulkomailta. Ja just luokkaan mihin haluun vaihtaa on monikulttuurinen ja tykkään enemmän siitä. En oo rasisti sit mut tykkään enemmän monikulttuurisesta luokasta. Mulla on kertyny muutenkin poissaoloja aika paljonkin nyt tänä ja viime vuonna. Kuraattori otti mun isään yhteyttä et Hänellä on paljon poissaoloja et niinku johtuukse siitä et luokalla ei oo kavereita ja haluis vaihtaa, niin mun isä vastas et joo et syy on se et haluis vaihtaa luokkaa. Olin syksyllä käyny kuraattoril puhumas kavereitten kans täst asiast, koska en uskaltanu mennä yksin. Noh kuraattori järjesti tapaamisen mihin tulee rehtori, mun vanhemmat ja kuraattori. Oon jotenkin ilonen siitä et se järjesti et mitä jos nyt voin vaihtaa lk koska ennen isä oli kysyn luokan vaihdosta rehtorilta ja ei oo onnistunu se. Toivon oikeesti tosi paljon et voisin vaihtaa. Jos te ootte vaihtaneet luokkaa nii kertokaa vähä miten on menny yms.

7

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jrkwbgns

      Voitte sitten kaveriporukalla hakea samaan jatko-opiskelupaikkaan, koska muuten voit joutua luokalle ilman kavereita. Sitten voitte hankkia saman työpaikan, ettei tarvitse tutustia uusiin ihmisiin. Sitten voitte koko poppoo perustaa perheen saman katon alle, koska sitoutuminen voi olla yksin pelottavaa. Lopuksi voitte kaikki hautautua samaan sukuhautaan, ettei tuonpuoleisessakaan tarvitse olla ilman kavereita.

      • MäkiHaluunTuuksMukaa

        Täähän oli hyvä :DD


    • Meegoingtocollege

      No erään kliseen mukaan: aidan takana ruoho ei oo aina nii vihreää ku miltä näyttää. (Sori en muista miten tarkkaa meni) Mutta tuota kyllä ne usein onnistuu ihan hyvin. Se vaan ett jos toinen luokka on jo kovasti kiintymy toisiinsa, nii saattavat alkaa pitään sua ulkopuolisena ja syrjii. Ei tokikaan aina, varsinki jos tunnet jo tyyppejä sieltä, nii sitthän sulla ei oo huolta. Kyll sie pärjäät, ja sittenhän sen näkeepi.

    • Hienoa että olet saanut sinulle tärkeän asian eteenpäin ja ole saanut aikuiset kuuntelemaan sinua. Tsemppiä sinulle kevääseen!
      Pipsa Nettisaapas Helsinki

    • Peruna23

      Miks musta tuntuu et kirjotin noin kuukausi sitten melkein samanlaisen viestin

    • Tirehtööriespoo

      Hei ihmiset...
      Täällä on varteenotettavia kauniita naisia. Miksi haluatte olla treffit :lla? En ainakaan itse häiritse ketään. Etsin itselleni ystävää...ehkä elämänkumppania.

    • Suomi on monikulttuurinen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe