Eli missä jään pois, ja miten osaan takaisin. Keskustassa ehkä pärjään, osaan karttaa lukea. Ja jos eksyn, etsin rannan.
Vastaukset 5
- Akalla_Linjen
Kannattaa käyttää metroa.
- TollottimenÄiti
Meillä täälä laivalla on infopiste, josta saat opastusta.
Älä mene rantaan jos eksyt. - DirectRopsten
Gärdetistä Centraliin (siihen Sergelin torin viereen).
Takaisin sama metro 13 (oikea kerros, jos menet Centralista), suunta Ropsten. - ruosu
Minkä ihmeen takia suomalaiset menee aina ja jatkuvasti Segelin torille ja Cityyn kun Tukholman keskustaajamassa on paljon mukavmapia paikkoja. Sergelin tori ja City, Norrmalm, ei ole mistään kotoisin. Södermalm ja Kungsholmen ovat esimerkiksi paljon mukavampia alueita, tai Östermalm.
- Käynyt
Vikingiltä pääsee suoraan Södermalmille kävellen, mikä on myös hyvä vaihtoehto.
Kun vielä käytin Siljaa, tulin metrolla usein juuri T-Centraleniin, kun en viitsinyt vaihtaa ja lähdin kävelemään Hötorgetille, jossa on muutama hyvä kauppa. Sen jälkeen kävellen yleensä lounaalle Östermalmhalleniin ja sen jälkeen käynti Armstrong’in paitakaupassa tai sitten Bianchi Café & Cycles’iin Norrlandsgatanille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512