Lasku MYÖHÄSSÄ

rahuaonetpakottaa

Täällä Lievestuoreella on jätelasku maksettava ajoissa.Muuten nais yrittäjä soittaa.On tultu siihen johtopäätökseen et yrittäjällä on rahat vähissä.Eiköhän tää oo takavuosina useammin vaihtanut nimee.Vaihdetaan roskan ajaja rikkaampaan.Jolla on talous kunnossa.Ja joka ei kylällä huutele toisten asioita.

25

3326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hitontietotoimisto

      Puskaradio jälleen vauhdissa eikö Sulla juntilla ole omaa elämää??nyt on viimeinen tilaisuus hankkia sellanen

    • tietooon

      hitontietotoimisto ookko nää niuvanniemestä-vua onko ite yrittäjä.Aloittaja osui naulan kantaan.Toisten asioita kyllä levitellään.Mites omat.niissä ei oo paljon kehumista.Puutetta leivästä ja munasta.Eikös ois mukava illalla antautua.

      • josmuistan

        Jos lasku on vuorokauden myöhässä.Pyydän älä soita.....meni varmaan perille


      • pepellnu

        30-40ekua no vähän myöhässä.Mitä sitten jos menee konkkaan menköön.Niinhän siinä joskus kumminkin käy.Lassila-Tikanoja vie kohta ajot.Turha on kunnanisille mennä itkeen.Täällä on onneks vapaa kilpailu.Oiskohan vaihtaa tyhjentäjä.loppuu se vittuilu


      • turpaansietäsit

        Menehän puskaradio sinne puttosen essolle juoruumaan sehän on sun elämäntyö kytätä kaikkien asiat


      • tieroi

        puttosen essioo ei oo


    • voikunpajoskus

      mulla toiminu tyhjennykset hyvin,joskus ois tehny mieli kysästä,saiskos sitä naikkoselle tehdä hyvää,empä oo kehdannut....jospa joskus.

      • yökhyiyök

        Eihän kukaan tuollasta vastenmielistä kääkkää koipiensa väliin halua


      • koovvaakal

        Ja jos haluaa on oltava tosi iso kalu.Ehkäpä vielä kaveri auttamassa jos puhti loppuu.Miettinyt millaista ois isoo tyttöö panna.Voipi olla pettymys.


    • voikunpajoskus

      no,minäpä haluisin.

    • nohuhhhuh

      ne on nämä velkaantuvat kotitaloudet hemmetinmoinen syöpä. vetävät monen pienen yrittäjän talouden konkurssiin.

      yrittäjän taloudessa on vain yksi ongelma. sinä ja kaltaisesti, jotka otatte palvelut mutta ette halua maksaa. sinun talous on ongelmissa ihan omasta syystäsi. mihin lie laitat rahasi, kun ei perusasioihin riitä.

      • cffgtg

        Tulihan se siellä itse luuseri pihi


      • nohuhhhuh

        ha sinähän olen vainoharhainen.

        oletko huomannut sellaista että normaalissa taloudessa laskut maksetaan ajoissa ja niitä tehdään varojen mukaan.

        ei se ole velkojan syy tai häpeä, että hän joutuu perimään saataviaan. se on velallisen itsensä syy ja häpeä.

        miksi maksuvaikeuksissa olevat ihmiset esittävät aina niin agressiivisesti uhria?


    • kemamu

      kuka maksaa ajallaan? en minä etkä sinä.............

      • zxdfftt

        Sinä oletkin toiste siivellä elävä sossu pummi


    • asdasew23

      Onko joku yllättynyt tästä topicin avauksesta,en minä ainakaan :D

      • mieenälyä

        Etkä mistään muustakaan tuulitunneli


    • asdasdddd32131

      Joko on lisää tietoa.

      • xxfgghy

        Hanki elämä luuseri


    • as321763vb

      onko tiatua

      • ccfrttt

        On paljonkin sitähän ei sulle puskaradio kyylärille kerrota


    • kikulkai

      Kyllähän lasku maksetaan! Mutta saako pillua kans

    • 323GGR

      Vieläkö on puhelua tullut

    • eiluottoa

      teillä näyttää olevan siellä perinteinen tuppukylä meininki tyyliin "voi perse tuo yrittäjä ei mennykkään konkkaan nyt joutuu maksamaan sen laskun"

    • 323s4s

      No mitä sitten, ei kukaan päivän jälkeen soittele perään

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe