Täällä Lievestuoreella on jätelasku maksettava ajoissa.Muuten nais yrittäjä soittaa.On tultu siihen johtopäätökseen et yrittäjällä on rahat vähissä.Eiköhän tää oo takavuosina useammin vaihtanut nimee.Vaihdetaan roskan ajaja rikkaampaan.Jolla on talous kunnossa.Ja joka ei kylällä huutele toisten asioita.
Lasku MYÖHÄSSÄ
25
3784
Vastaukset
- hitontietotoimisto
Puskaradio jälleen vauhdissa eikö Sulla juntilla ole omaa elämää??nyt on viimeinen tilaisuus hankkia sellanen
- tietooon
hitontietotoimisto ookko nää niuvanniemestä-vua onko ite yrittäjä.Aloittaja osui naulan kantaan.Toisten asioita kyllä levitellään.Mites omat.niissä ei oo paljon kehumista.Puutetta leivästä ja munasta.Eikös ois mukava illalla antautua.
- josmuistan
Jos lasku on vuorokauden myöhässä.Pyydän älä soita.....meni varmaan perille
- pepellnu
30-40ekua no vähän myöhässä.Mitä sitten jos menee konkkaan menköön.Niinhän siinä joskus kumminkin käy.Lassila-Tikanoja vie kohta ajot.Turha on kunnanisille mennä itkeen.Täällä on onneks vapaa kilpailu.Oiskohan vaihtaa tyhjentäjä.loppuu se vittuilu
- turpaansietäsit
Menehän puskaradio sinne puttosen essolle juoruumaan sehän on sun elämäntyö kytätä kaikkien asiat
- tieroi
puttosen essioo ei oo
- voikunpajoskus
mulla toiminu tyhjennykset hyvin,joskus ois tehny mieli kysästä,saiskos sitä naikkoselle tehdä hyvää,empä oo kehdannut....jospa joskus.
- yökhyiyök
Eihän kukaan tuollasta vastenmielistä kääkkää koipiensa väliin halua
- koovvaakal
Ja jos haluaa on oltava tosi iso kalu.Ehkäpä vielä kaveri auttamassa jos puhti loppuu.Miettinyt millaista ois isoo tyttöö panna.Voipi olla pettymys.
- voikunpajoskus
no,minäpä haluisin.
- nohuhhhuh
ne on nämä velkaantuvat kotitaloudet hemmetinmoinen syöpä. vetävät monen pienen yrittäjän talouden konkurssiin.
yrittäjän taloudessa on vain yksi ongelma. sinä ja kaltaisesti, jotka otatte palvelut mutta ette halua maksaa. sinun talous on ongelmissa ihan omasta syystäsi. mihin lie laitat rahasi, kun ei perusasioihin riitä.- cffgtg
Tulihan se siellä itse luuseri pihi
- nohuhhhuh
ha sinähän olen vainoharhainen.
oletko huomannut sellaista että normaalissa taloudessa laskut maksetaan ajoissa ja niitä tehdään varojen mukaan.
ei se ole velkojan syy tai häpeä, että hän joutuu perimään saataviaan. se on velallisen itsensä syy ja häpeä.
miksi maksuvaikeuksissa olevat ihmiset esittävät aina niin agressiivisesti uhria?
- kemamu
kuka maksaa ajallaan? en minä etkä sinä.............
- zxdfftt
Sinä oletkin toiste siivellä elävä sossu pummi
- asdasew23
Onko joku yllättynyt tästä topicin avauksesta,en minä ainakaan :D
- mieenälyä
Etkä mistään muustakaan tuulitunneli
- asdasdddd32131
Joko on lisää tietoa.
- xxfgghy
Hanki elämä luuseri
- as321763vb
onko tiatua
- ccfrttt
On paljonkin sitähän ei sulle puskaradio kyylärille kerrota
- kikulkai
Kyllähän lasku maksetaan! Mutta saako pillua kans
- 323GGR
Vieläkö on puhelua tullut
- eiluottoa
teillä näyttää olevan siellä perinteinen tuppukylä meininki tyyliin "voi perse tuo yrittäjä ei mennykkään konkkaan nyt joutuu maksamaan sen laskun"
- 323s4s
No mitä sitten, ei kukaan päivän jälkeen soittele perään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057