KUKA TYKKÄÄ BELGISTÄ
Vastaukset 5
- Ihaok miksei
mä tykkään mun mielest ne on ihan Okoita :)))
- Terveysmies
Mä taas katon niitä, että tekeekö niillä mitään, ovatko terveitä, hyvärakenteisia, ovatko viettivoimaisia ja tarvittaessa rauhallisia. Olen saanut käsityksen, että geelibelgit tarvitsevat rauhoittavia lääkkeitä selviytyäkseen näyttelyistä. Tiedän myös, että niille syöteään erilaisia aineita ennen näyttelyjä. Tämä juttu kertoo oikeastaan kaiken näiden näyttelyelukoiden kasvattajista. Kyse vastuuttomasta toiminnasta - pahimmillaan eläinrääkkäyksestä.
- man-legally
Terveysmies kirjoitti:
Mä taas katon niitä, että tekeekö niillä mitään, ovatko terveitä, hyvärakenteisia, ovatko viettivoimaisia ja tarvittaessa rauhallisia. Olen saanut käsityksen, että geelibelgit tarvitsevat rauhoittavia lääkkeitä selviytyäkseen näyttelyistä. Tiedän myös, että niille syöteään erilaisia aineita ennen näyttelyjä. Tämä juttu kertoo oikeastaan kaiken näiden näyttelyelukoiden kasvattajista. Kyse vastuuttomasta toiminnasta - pahimmillaan eläinrääkkäyksestä.
tietysti joka rodulla on vähän myöskin huonoa mainetta
- man-legally
Terveysmies kirjoitti:
ELÄINRÄÄKKÄYS ON ONGELMA NYKYÄÄN
- Taumii
jumaloin, ihailen, palvon..eli en tyydy tykkäämään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451