KUKA TYKKÄÄ BELGISTÄ
KUKA TYKKÄÄ BELGISTÄ
5
619
Vastaukset
- Ihaok miksei
mä tykkään mun mielest ne on ihan Okoita :)))
- Terveysmies
Mä taas katon niitä, että tekeekö niillä mitään, ovatko terveitä, hyvärakenteisia, ovatko viettivoimaisia ja tarvittaessa rauhallisia. Olen saanut käsityksen, että geelibelgit tarvitsevat rauhoittavia lääkkeitä selviytyäkseen näyttelyistä. Tiedän myös, että niille syöteään erilaisia aineita ennen näyttelyjä. Tämä juttu kertoo oikeastaan kaiken näiden näyttelyelukoiden kasvattajista. Kyse vastuuttomasta toiminnasta - pahimmillaan eläinrääkkäyksestä.
- man-legally
Terveysmies kirjoitti:
Mä taas katon niitä, että tekeekö niillä mitään, ovatko terveitä, hyvärakenteisia, ovatko viettivoimaisia ja tarvittaessa rauhallisia. Olen saanut käsityksen, että geelibelgit tarvitsevat rauhoittavia lääkkeitä selviytyäkseen näyttelyistä. Tiedän myös, että niille syöteään erilaisia aineita ennen näyttelyjä. Tämä juttu kertoo oikeastaan kaiken näiden näyttelyelukoiden kasvattajista. Kyse vastuuttomasta toiminnasta - pahimmillaan eläinrääkkäyksestä.
tietysti joka rodulla on vähän myöskin huonoa mainetta
- man-legally
Terveysmies kirjoitti:
ELÄINRÄÄKKÄYS ON ONGELMA NYKYÄÄN
- Taumii
jumaloin, ihailen, palvon..eli en tyydy tykkäämään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796