Ajatuksia elämästä ym.

Palstalaisia kiinostaa jokin suurempi voima, jota sanotaan kosmiseksi ja meitä ympäröiväksi.

Eräs asia on varma. Mitään ei voi syntyä tyhjästä eikä itsestään. Repikää nyt tuosta jotain.

Minulla on omakohtaisia käsityksiä ihmisen yhteydestä maailmankaikkeuteen.

Perustelen tuon seuraavasti?

Ihminen toimii sähköllä. Aivoista lähtee impulsseja pitkin hermoratoja ja mm. lihakset toimivat tällaisilla käskyillä.Ajatuksen voiman nyt ainakin tiedätte.

Ihmisellä on potentiaali- eli jännite-ero vasemman ja oikean puolen välillä
Jos siis pannaan kädet ristiin, syntyy virta ja sen seurauksena sähkömagneettinen kenttä, jolla itse kukin on yhteydessä maailmankaikkeuteen. Edellinen on minusta itsestäänselvyys.

Rukouksessa koetaan kuin yhteys Luojaan ja suuressa joukossa, vaikka kirkossa. suurenakin.

Laajoissa ja perusteellisissa tutkimuksissa on todettu elävillä olennoilla, myös siis ihmisillä, olevan hermokeskittymiä, synopseja, joiden välillä on hermoratoja. On todettu, että noita hermoratoja voidaan saada lisättyä ja
saada aikaan uskomattomia hoitotuloksia ja parannuksia.

Ken elää hän näkee!

6

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppuriika

      Olin eräällä kurssilla ja siinä joku, taisi olla niitä new-age-tyyppejä, mutta ei ainakaan kristitty ollut. Hän väitti jonkin tutkimuksen saaneet selville, että ihmisellä on sielu. Kyllä hän siinä esittelikin sitä tutkimusta.
      Oli tutkittu henkilöiden, joilta oli amputoidu raajoja. Poistettujen raajojen tilalla oli näkynyt jonkinlainen raajanmuotoinen sähköinen jatke.

      "Laajoissa ja perusteellisissa tutkimuksissa on todettu elävillä olennoilla, myös siis ihmisillä, olevan hermokeskittymiä, synopseja, joiden välillä on hermoratoja. On todettu, että noita hermoratoja voidaan saada lisättyä ja
      saada aikaan uskomattomia hoitotuloksia ja parannuksia."

      Tämä hermo- ja synapsijuttu on kyllä selitettävissä ihan fyysisestikin ja siihen ei tarvita erikoisempia henkimaailman ilmiöitä. Luoja on tietenkin kaiken elämässä tapahtuvan aikaansaaja.

      • On pitkä aika jo siitä, kun Venäjällä keksittiin Kirlian-kuvaus (löytyy varmaan googlaten), Sillä saadaan esiin esim. amputoitu raaja.
        Hermoston anatomia ei sekään ole uusi asia. Hermosolujen liitoskohtaa sanotaan synapsiksi.


      • Sielu on kokonaan uskovien keksimä. Henki meissä "asuu" elämämme ajan.


      • Sielukas-
        Ruuneman kirjoitti:

        Sielu on kokonaan uskovien keksimä. Henki meissä "asuu" elämämme ajan.

        Sen huomaakin jokainen, että olet sieluton.


    • Ensimmäinen ajatus oli kun luin: voi kun olet ihana, etsiessäsi, ja sitten jo koin tuon sähkön merkityksen todeksi. Emmehän kyllä tiedä millä lailla meihin otetaan yhteyttä, vaikka osaat selittää tuon yhteyden rukouksessa.

      Eihän sitä tarvitsekaan tietää, varmaan riittää että on antautunut, on avoin kun jokin puhuttelee niin että sen tietää oikeaksi.

      Joo tv:stä näin myös nuo uusien hermoratojen haarojen kehittymisen synapseineen, mutta se liittynee lähinnä lääketieteeseen tai aivotutkimuksiin.'
      Koen Ihmisen ja elollisen olevan jo niin täydellisen luomuksena ettei voi kuin ihmetellä !

    • Mielestäni henki ja sielu ovat sama asia.

      Vaimoni kuolemasta tulee 10 vuotta sen jälkeiselle ajalle mahtuu joitakin ihmeellisiä tapahtumia, on jotain mistä me emme tiedä henkimaailmassa.

      En ole uskovainen enkä nykyään ole edes kirkon jäsen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe