miten saan poikaystävän??

poikaystäväävaille

moi!
mulla olisi yksi kysymys liittyen poikiin.kuten otsikosta huomaa,haluaisin tietää miten saa poikaystävän...

14

361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole poika, mutta ole itsesi äläkä yritä liikaa. Muuten imagosi voi muuttua poikia kalastelevaksi, etkä kestävää suhdetta haluavaksi, jota uskon sinun haluavan. Onnea sinulle, kyllä sinä sellaisen vielä saat!

    • tyttöystäväävaille

      Kerro eka miten saa tyttöystävän nii mä voin yrittää auttaa sua D:

      • dldldmw992

        Pojalla se alkaa olla jo vähän vaikeaa... Ainakim vaikeampaa kuin tytöllä.


    • fdmdmdmdm28

      Kyllä itsevarma ja peruskaunis tyttö poikaystävän saa

    • Tuu juttelee mulle niin saatat saaha sellasen :)

      • tyttö15vvv

        Kui vanha oot ja mistä asioista tykkäät?


      • Patrik.robert

        Katso tuo alempana oleva kommenttini


      • Nimetönpoika

        Siis oo oma ittes ja laita just jtn viestii iha pikku asioita esim tieksä mitä tuli läksyks ja tällee ja sit lopult se poika hiffaa ja alkaa vhä juttelee bäkkii sulle ja khyl se siit tsemii sulle :3


    • Olen kuusitoista. Olisi kiva tutustua paremmin jossain muualla kun tässä julkisesti :)

    • tyttö15vvv

      Liian vanha. Aattelin jotain 12 vuotiasta.

    • Sano ikäsi ja se minkä ikäistä poikaystävää etsit.

    • VåjTejtäNuårijaHuårija

      heilauta hamettasi & tuuleta tuheroasi => pojan pippeli ponnahtaa pystyyn ==> poikaystäväsi!!!!

    • toimiiiii

      Katsomalla silmiin. Jos poika ei ole ujo/nössö/luuseri, olette sängyssä jo samana päivänä :)

    • mixu13

      oon 13-vuotias poika ja oon tyttöystävää vailla. Tykkään pelata video-pelejä ja asun espoossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe