Halpaa ruokaa tietysti on, jos katsoo ruokatarjouksia. Mutta ku katsoo ruuanhinnankehitystä, varsinkin valmisruuien kohdalta, niin ompa hinnat ykskax vaan noosseet, jopa muutamilla kymmenillä senteillä.
Kauppa tietysti on huomioinnut, että kiireiset ihmiset ostavat valmisruokia kauppojen tiskeiltä. Kun ei ole aikaa itse valmistaa ruokaa, niin ostetaan kaupantiskiltä.
Halvemmaksi tulisi, jos itse ostaisi ruuan raaka-aineet ja itse valmistaisi ruuan.
Halpaa ruokaa ei ole olemassakaan, jos sen ostaa valmiina kaupantiskiltä.
Kauppa tietysti on huomioinnut, että kiireiset ihmiset ostavat valmisruokia kauppojen tiskeiltä. Kun ei ole aikaa itse valmistaa ruokaa, niin ostetaan kaupantiskiltä.
Halvemmaksi tulisi, jos itse ostaisi ruuan raaka-aineet ja itse valmistaisi ruuan.
Halpaa ruokaa ei ole olemassakaan, jos sen ostaa valmiina kaupantiskiltä.
Vastaukset 24
Vanhimmat
On sitä ja löytyy vaikka blogista euronherkut.blogspot.fi
Hobittiruoka on se joka kannattaa
esim; Hobittilan Merryn Kurpitsapiiras
Ei oo Konnun ruohoo voittamista.
Kun maistan euroshopperin mansikoita voin kuvitella itseni täti Merlan mansikkapellolla keräämässä ihania meheviä konnun mansikoita.
Niitä ei ole voittamista.
Onkohan Taulumäen torilla jo näin markkina-aikaan myynnissä siinä yhessä kojussa Suonenjokelaista mansikkaa???
Käy+lounasravintolassa+syömässä+noutopöydässä.+Burgerin+hinnalla+syö+erittäin+hyvin+ja+monipuolisesti!
+Einesten+lämmittely+kalliissa+keittiössä+on+irvikuva.+Keittiö+on+tarpeeton+ylihinnoiteltu+huone+joka+on+n.+40%+koko+asunnon+hinnasta+ja+tavoite+keittiön+kaappien+materiaalin+ja+vetimien+tyyli+on+tärkein???+Kallis+huone+johon+ostettava+se+syötävä+kuitenkin!
Hyvä+sähkösavustin+ja+hiili+grilli+tai+avotuli+on+paras+omatoimiseen+ruuan+valmistukseen!+Kala+on+erittäin+edullista+samoin+broiler+jota+tosin+voi+ostaa+kaupan+grillistä+suoraan+4,90€/kpl+ja+on+reipas+annos.+Kalaa+saa+myös+itsekkin+kalastella+ongella+ilman+erillistä+lupaa.
Ruoka+on+edullista+kunhan+lopettaa+ruualla+leikkimiset+eli+ne+erikois+"gourmeet"+jossa+keko+jotain+ja+heinät+ristissä+kasan+päällä+ja+teelusikallinen+kastiketta+pitkin+lautasenreunoja....
Osta kämppä ilman keittiötä kun et tarvitse sitä. Joku pikku kontti olisi kiva, sinne kun teet pakolaistyylisen nuotion lattialle niin asiat on kunnossa. Näin gourmetta varkaudessa
Raahautua vanhassa villapaidassa ja collareissa Lidliin ostaa näkkäriä ja alle euron "lihapullia" ja makaronia. Se on halpaa.
Lidlin makaroni 0,30 euroa kilo, siihen jauhelihaa 1,80€ 400 grammaa. Tulee tosi hyvää, ketsuppia päälle. Riittää 4 hengelle.
Ei siinä vitamiineja ole. Kyllä pitää hedelmä ja vihanneksia syödä. Purkista tietenkin d vitamiinia. Omenamehu on edullista.
Totta, kuten joku totesi, että makaroonit jauheliha ja ketsuppi, niin halpaa on. Sillä kyllä nälkä lähtee. Vihannekset ja hedelmät tietysti ovat terveellisiä, mutta ei se nälkä niillä lähde, heiniä ja ruohoja ja vitamiineja purkista syömällä.
Jos ihminen tekee ruumillista työtä, niin heinillä ja vihanneksilla ei töitä jaksa tehdä. Kyllä se vaatii vahvan ja energisen ruoka-aterian. Vitamiineja saa luonnosta, Suomen marjoista, joita metsissä kasvaa. Tietysti pitää syödä niitä vitamiineja joita lääkäri määrää.
Osta kauraryyniä,vettä ja suolaa, ein ole kallista
Kaurapuuro on edullista, ei ole kallista. Aamulla sitä tulee syötyä, pakosta, vaikka ei maistuisikaan. Mutta on hyvä vatsalle; vie näläntunteen muutamaksi tunniksi.
Herneet on halpoja.Keiton osaa keittää kuka tahansa.Eikä siihen ole pakko laittaa lihaa.Herneenversot itävät viikossa.Ovat vitamiinipommeja.Jogurttia voi tehdä itse.Kaurahiutaleista ja jauhoista tulee helppo peltileipä.Kalakeitto seitistä ei maksa paljon.
Aamulla kaurapuuro ,kananmuna ja kahvia, Pitää hyvin nälän kello 1 iltapäivällä jolloin menen syömään lounasravintolaan 8 eurolla massun niin täyteen liharuokaa ja salaattia että ravintolanpitäjää hirvittää. Tällä satsilla pärjään iltayhdeksään jolloin vedän banaanin poskeen ja alan nukkumaan .Ei järin kallista ja syön joka päivä ravintolassa ja tapaan tuttuja.
jepulis
Joskus+piti+syödä+halvalla,+ostin+5kg++joulukinkun+jouluaaton+jälkeen+-70%,+2eur+jäi+hintaa+per+kilo.
Sitten+purkkihernekeittoja,+10prk+satsi+6eurolla.+Noissa+halvoissahan+ei+lihaa+käytännössä+mukana+ole.
Kypsennin+kinkusta+aina+osan+ja+sitten+viikon+mittaan+murensin+reilusti+lihaa+purkkihernekeittoon,+ja+keitin+kunnolla,+oli+ravitsevaa+ja+hyvääkin.+0.5e+tuli+isolle+lautaselliselle+hinnaksi.
Pyhällä hengellä elää ilmaiseksi
Ja Loyerin pyhä julistus todistaa, että Varkauteen kannattaa muuttaa työttömäksi. Rahaa jää säästöönkin, kun täällä vaan rillutellaan Helsingin asunnon myyntirahoilla.
Totuushan+on,+että+joulunjälkeen+saa+halvemmalla+ruokaa.++Neroleimaus+oli+jonkun+ostaa+joulukinkku+70%+alennuksella+ja+halvat+hernekeittopurkit.++Ja+jos+tuosta+ruoannoksen+hinnaksi+tuli+0,50e,+niin+voiko+enää+halvemmalla+ruokaa+tehdä.
Itse+keitin+jauhelihaperunakeiton+viidelle+päivälle,+perunoista+jauhelihasta,+parista+lihaliemikuutiosta,+sipulista,+keittojuurespussista,+vedestä,+suolasta+ja+persiljasta,+8-mustapippurista,+niin+ruokalautallisen+hinnaksi+tuli+0,70e.++
Kyllähän+pyhällä+hengelläkin+elää,+mutta+on+siinä+oltava+ruokaakin+mukana,+että+elää+pidempään.++Jos+voittaisin+lotossa+miljoonan,+niin+voisin+harkita+muuttaa+työttömäksi.++Mutta?++Miten+sen+ajan+työttömänä+saisi+kulutetuksi?
tee keittoja maksaa hiukan mutta riittoisaa
hirvisoppoo ei toikkee vaa halapoo oo
jauhelihakeittoo nakkisoppoo
nenässä on patti