Aids tule haastamaan

4IDS

Aids olen palstan kuningas, tuu haastaa!

19

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AIDS on mielestäni oikein mukavalta vaikuttava ihminen ja toivon että hän palaa tänne.

      • aidsfan

        niin... tuskim hän kykenee olla pois täältä, paitsi jos hän on kuolleena


      • aidsfan kirjoitti:

        niin... tuskim hän kykenee olla pois täältä, paitsi jos hän on kuolleena

        Ei oo, vaan pelkurina ei uskalla vastata. Helvetin nössöt..


      • Melko epäasiallista. Toivotaan ettei hänelle ole sattunut mitään.


    • aidsfan

      aids on varmaan vetämässä amfetamiiniä ja psykoosissa

      • fndkdkd292

        Mistä näin päättelet?


      • aidsfan
        fndkdkd292 kirjoitti:

        Mistä näin päättelet?

        oon palstalla usein ja oon seurannut käyttäjää

        ps: vittu kun 24 lagaa...


      • penis2452

        mitah oletko vain seurannut häntä, et ole hän?


    • eveliina26

      Autistit joutuvat paniikkiin, kun heidän johtajansa AIDS ei ole päivään palstalla. Koettakaa löytää jotain muuta tekemistä.

      • aidsfan

        hän on kommentoinut vain harvoin lähiainoina, on vain ikävä sitä että hän kommentoi joka aloitukseen...

        ja sinä voit keksiä muuta tekemistä kuin valittaa täällä, taidat itse olla autisti?


    • Pitääko sut haastaa sumopainissa vai ihan perinteisessä ristinollassa?

      • Ihan sama, vaikka servailussa. Kunhan hän nyt ottaisi haasteen vastaan kuin mies, eikä piilottelisi. Vai pelkäätkö nolausta?


      • 4IDS kirjoitti:

        Ihan sama, vaikka servailussa. Kunhan hän nyt ottaisi haasteen vastaan kuin mies, eikä piilottelisi. Vai pelkäätkö nolausta?

        Joo taitaa pelätä vitusti.

        Aids on vaan yksinäinen poika, joka ei opiskele, ja tuhlaa ajansa pelaamisee ja tähän palstaa, hän on liian tyhmä opiskeluun ja töihin ja elää yhteiskunnan rahoilla. aids on läski ja yksinäinen, aidsim ainoat ystävät ovat huumeet ja pelit. Tosi säälitävä tapaus, ainaki jos ei vitun nössönä vastaa tähän analyysiin..


      • 4IDS kirjoitti:

        Joo taitaa pelätä vitusti.

        Aids on vaan yksinäinen poika, joka ei opiskele, ja tuhlaa ajansa pelaamisee ja tähän palstaa, hän on liian tyhmä opiskeluun ja töihin ja elää yhteiskunnan rahoilla. aids on läski ja yksinäinen, aidsim ainoat ystävät ovat huumeet ja pelit. Tosi säälitävä tapaus, ainaki jos ei vitun nössönä vastaa tähän analyysiin..

        Mä oon karaten maailmanmestari. Haastan sinut AIDSin puolesta.


      • 4IDS kirjoitti:

        Joo taitaa pelätä vitusti.

        Aids on vaan yksinäinen poika, joka ei opiskele, ja tuhlaa ajansa pelaamisee ja tähän palstaa, hän on liian tyhmä opiskeluun ja töihin ja elää yhteiskunnan rahoilla. aids on läski ja yksinäinen, aidsim ainoat ystävät ovat huumeet ja pelit. Tosi säälitävä tapaus, ainaki jos ei vitun nössönä vastaa tähän analyysiin..

        MInä puolustan AIDSIA viimeiseen. Voit hastaa minut. Puolustan herraani viimeiseen.


    • Ei se vitun hintti vaan vastaa. Taisi sanat mennä tunteisii,?

      • heeeeeeeeeeeeeelp

        Kuinka tyhmä sinä oikein olet? Oletko ns. vajakki?


    • yksiveeyksiaapeeurgot

    • Pastan erakko uhmailee meitä AIDS:sin sotureita vastaan. Minä ja anime-homo emme jätä AIDS:sia yksin ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe