Aids tule haastamaan

4IDS

Aids olen palstan kuningas, tuu haastaa!

19

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AIDS on mielestäni oikein mukavalta vaikuttava ihminen ja toivon että hän palaa tänne.

      • aidsfan

        niin... tuskim hän kykenee olla pois täältä, paitsi jos hän on kuolleena


      • aidsfan kirjoitti:

        niin... tuskim hän kykenee olla pois täältä, paitsi jos hän on kuolleena

        Ei oo, vaan pelkurina ei uskalla vastata. Helvetin nössöt..


      • Melko epäasiallista. Toivotaan ettei hänelle ole sattunut mitään.


    • aidsfan

      aids on varmaan vetämässä amfetamiiniä ja psykoosissa

      • fndkdkd292

        Mistä näin päättelet?


      • aidsfan
        fndkdkd292 kirjoitti:

        Mistä näin päättelet?

        oon palstalla usein ja oon seurannut käyttäjää

        ps: vittu kun 24 lagaa...


      • penis2452

        mitah oletko vain seurannut häntä, et ole hän?


    • eveliina26

      Autistit joutuvat paniikkiin, kun heidän johtajansa AIDS ei ole päivään palstalla. Koettakaa löytää jotain muuta tekemistä.

      • aidsfan

        hän on kommentoinut vain harvoin lähiainoina, on vain ikävä sitä että hän kommentoi joka aloitukseen...

        ja sinä voit keksiä muuta tekemistä kuin valittaa täällä, taidat itse olla autisti?


    • Pitääko sut haastaa sumopainissa vai ihan perinteisessä ristinollassa?

      • Ihan sama, vaikka servailussa. Kunhan hän nyt ottaisi haasteen vastaan kuin mies, eikä piilottelisi. Vai pelkäätkö nolausta?


      • 4IDS kirjoitti:

        Ihan sama, vaikka servailussa. Kunhan hän nyt ottaisi haasteen vastaan kuin mies, eikä piilottelisi. Vai pelkäätkö nolausta?

        Joo taitaa pelätä vitusti.

        Aids on vaan yksinäinen poika, joka ei opiskele, ja tuhlaa ajansa pelaamisee ja tähän palstaa, hän on liian tyhmä opiskeluun ja töihin ja elää yhteiskunnan rahoilla. aids on läski ja yksinäinen, aidsim ainoat ystävät ovat huumeet ja pelit. Tosi säälitävä tapaus, ainaki jos ei vitun nössönä vastaa tähän analyysiin..


      • 4IDS kirjoitti:

        Joo taitaa pelätä vitusti.

        Aids on vaan yksinäinen poika, joka ei opiskele, ja tuhlaa ajansa pelaamisee ja tähän palstaa, hän on liian tyhmä opiskeluun ja töihin ja elää yhteiskunnan rahoilla. aids on läski ja yksinäinen, aidsim ainoat ystävät ovat huumeet ja pelit. Tosi säälitävä tapaus, ainaki jos ei vitun nössönä vastaa tähän analyysiin..

        Mä oon karaten maailmanmestari. Haastan sinut AIDSin puolesta.


      • 4IDS kirjoitti:

        Joo taitaa pelätä vitusti.

        Aids on vaan yksinäinen poika, joka ei opiskele, ja tuhlaa ajansa pelaamisee ja tähän palstaa, hän on liian tyhmä opiskeluun ja töihin ja elää yhteiskunnan rahoilla. aids on läski ja yksinäinen, aidsim ainoat ystävät ovat huumeet ja pelit. Tosi säälitävä tapaus, ainaki jos ei vitun nössönä vastaa tähän analyysiin..

        MInä puolustan AIDSIA viimeiseen. Voit hastaa minut. Puolustan herraani viimeiseen.


    • Ei se vitun hintti vaan vastaa. Taisi sanat mennä tunteisii,?

      • heeeeeeeeeeeeeelp

        Kuinka tyhmä sinä oikein olet? Oletko ns. vajakki?


    • yksiveeyksiaapeeurgot

    • Pastan erakko uhmailee meitä AIDS:sin sotureita vastaan. Minä ja anime-homo emme jätä AIDS:sia yksin ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe