Aids tule haastamaan

Aids olen palstan kuningas, tuu haastaa!

19

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AIDS on mielestäni oikein mukavalta vaikuttava ihminen ja toivon että hän palaa tänne.

• aidsfan

niin... tuskim hän kykenee olla pois täältä, paitsi jos hän on kuolleena

• aidsfan kirjoitti:

niin... tuskim hän kykenee olla pois täältä, paitsi jos hän on kuolleena

Ei oo, vaan pelkurina ei uskalla vastata. Helvetin nössöt..

• Melko epäasiallista. Toivotaan ettei hänelle ole sattunut mitään.

• aidsfan

aids on varmaan vetämässä amfetamiiniä ja psykoosissa

• fndkdkd292

Mistä näin päättelet?

• aidsfan
        fndkdkd292 kirjoitti:

Mistä näin päättelet?

oon palstalla usein ja oon seurannut käyttäjää

ps: vittu kun 24 lagaa...

• penis2452

mitah oletko vain seurannut häntä, et ole hän?

• eveliina26

Autistit joutuvat paniikkiin, kun heidän johtajansa AIDS ei ole päivään palstalla. Koettakaa löytää jotain muuta tekemistä.

• aidsfan

hän on kommentoinut vain harvoin lähiainoina, on vain ikävä sitä että hän kommentoi joka aloitukseen...

ja sinä voit keksiä muuta tekemistä kuin valittaa täällä, taidat itse olla autisti?

• Pitääko sut haastaa sumopainissa vai ihan perinteisessä ristinollassa?

• Ihan sama, vaikka servailussa. Kunhan hän nyt ottaisi haasteen vastaan kuin mies, eikä piilottelisi. Vai pelkäätkö nolausta?

• 4IDS kirjoitti:

Ihan sama, vaikka servailussa. Kunhan hän nyt ottaisi haasteen vastaan kuin mies, eikä piilottelisi. Vai pelkäätkö nolausta?

Joo taitaa pelätä vitusti.

Aids on vaan yksinäinen poika, joka ei opiskele, ja tuhlaa ajansa pelaamisee ja tähän palstaa, hän on liian tyhmä opiskeluun ja töihin ja elää yhteiskunnan rahoilla. aids on läski ja yksinäinen, aidsim ainoat ystävät ovat huumeet ja pelit. Tosi säälitävä tapaus, ainaki jos ei vitun nössönä vastaa tähän analyysiin..

• 4IDS kirjoitti:

Aids on vaan yksinäinen poika, joka ei opiskele, ja tuhlaa ajansa pelaamisee ja tähän palstaa, hän on liian tyhmä opiskeluun ja töihin ja elää yhteiskunnan rahoilla. aids on läski ja yksinäinen, aidsim ainoat ystävät ovat huumeet ja pelit. Tosi säälitävä tapaus, ainaki jos ei vitun nössönä vastaa tähän analyysiin..

Mä oon karaten maailmanmestari. Haastan sinut AIDSin puolesta.

• 4IDS kirjoitti:

MInä puolustan AIDSIA viimeiseen. Voit hastaa minut. Puolustan herraani viimeiseen.

• Ei se vitun hintti vaan vastaa. Taisi sanat mennä tunteisii,?

• heeeeeeeeeeeeeelp

Kuinka tyhmä sinä oikein olet? Oletko ns. vajakki?

• yksiveeyksiaapeeurgot

• Pastan erakko uhmailee meitä AIDS:sin sotureita vastaan. Minä ja anime-homo emme jätä AIDS:sia yksin ikinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      291
      2625
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      300
      1389
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1261
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1241
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1215
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1195
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      45
      1063
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      963
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      900
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      807
    Aihe