Kyllä on sekalaista sakkiia laukaan kunnallisvaali ehdokkaina! Eipähän tartte äänestää. Eivät taida ehdokkaista suurin osa edes tietää mitä valtuutetilta edellytetään.
Kuntavaaliehdokkaat
18
757
Vastaukset
- nohahahaa
Jälleen sarjassamme puskaradion kuulumiset hanki jo elämä vähä älyinen kääpiö
- nojoopajooo
Ei siihen puskaradiota tarvita, jos osaa lukea! Paikallkslehdessä kaikki nimet , niin voi kyllä päätellä tason?
- minäneiti
Kyllä jokiniemessä asuu yksi puskaradio"juorusetä"kyttää kaikkien tekemiset teilata pitäisi se äijä hame vaan puuttuu ja lankit naamasta
- antiAA
Mitä etkö sinäkään halua liittyä AA-kerhoon?
- zetorrprrprprp
Valtio jakaa ilmaisia banaaneja laukaa torilla apinoille ugu gu guugug menkää sinne!!!
- revisiitähönö
No sinähän et saa edes banaania äo on pienempi kuin kengännumero ja apinakin on fiksumpi
- Aikooäänestää
Olisi varmaan kannattanut asettua ehdokkaaksi. Jokaisen puolueen listalle olisit sopinut. Mitä tulee siihen, että ei tarvitse äänestää, niin silloin kannattaisi pitää suunsa supussa ja ainakin olla valittamatta.
- aahahaa
vajaa älyiset sillä kylällä äänestää toisia hönöjä
- Jkok
Kuinkas tämä Amnestyn joukkoihin kuuluva vihreiden edustaja. Mahtaakohan tyttörukka tietää, millaisen miehen vankilassa nai? Nainen puolustaa väkivaltaa kokeneita naisia, ja silti nai miehen jolla on taakallaan useita pahoinpitelyitä edellisiin naisiinsa, sekä myös miehiin ja viimeisempänä kuolemantuottamus, ja istuu tätä nykyä jälleen vankilassa. Nyt vain astetta pidempi kakku.
Kunpa joku varoittaisi naista. - kuyr
Kiva kun olette saaneet tämän lastenraiskaajan sinne kylälle. Tarkistakaa taustat, mustaa valkoisella,
- informationplease
Siis kuka ja mitä ja mistä voi tarkistaa? Itse en ainakaan tiedä mitään joten olisi hyvä saada tietoa.
- vannalliskuulit
Mitä miksi ette äänestä kaikki poliitikothan ajattelevat vain toisen parasta ja ovat rehellisiä..
- vannalliskuulit
Oletko ikinä kuullut sarkasmista?
- kgfe
http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Päähän-polkaistu-mies-kuoli-aivovammaan-–-hovioikeus-alensi-tekijän-vankeustuomiota/787489
Kymmenensivuinen rikosrekisteri mukaanlukien raskaana olevien naisten pahoinpitelyitä, lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ja niin edespäin. Nyt häkissä, aina kun pääsee vapaaksi sekoaa. Nyt on löytänyt uuden sinisilmäisen hyysärin kylältä joka hengenvaarassa. - Apukokki
Tiedän tyypin myös. Ihan sekopää jo ala-asteelta asti. Kannattas tosiaan uutta naista varottaa, kohta on musta silmä silläkin!
- oujeejipii
Sinähän sen tiedät kun sen tyypin kanssa harjoitat yhteistä kivaa
- Slipfuck
Ja minä!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst28714628Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1564122PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1343868Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4411822Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1711777En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351706Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521375Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1341165Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok671149Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81131