Saas nähä onko lehdissä huomenna Soi 80 näkemämme tappelu jossa kaksi Thaimaalaista veti turpaan ja potki farangia. Ambulanssi vei uhrin.
Soi 80 tappelu tänään
9
295
Vastaukset
- UutisiaOdotellen
Ei ole uutisissa näkynyt mitään. Tämä on sitä Hua Hiniä.
- UutisiaOdotellen
Taas minun trollausaloitus meni perseelleen kun kukaan ei ole kiinnostunut.
- kommentointähän
Kakaraa joka osaa käyttää toisten nimimerkkiä, tuntui silti kiinnostavan kun avauksen luki.
Luuletko tosiaan ettei Hua Hinin kokoisessa kaupungissa väkivaltaa ei tapahdu, vaikka pieni kylä se onkin? Jos näin on, olet harvinaisen yksinkertainen. - kommentointähän
Kakaraa joka osaa käyttää toisten nimimerkkiä, tuntui silti kiinnostavan kun avauksen luki.
Luuletko tosiaan ettei Hua Hinin kokoisessa kaupungissa väkivaltaa ei tapahdu, vaikka pieni kylä se onkin? Jos näin on, olet harvinaisen yksinkertainen.- lerpanhommia
lerppa se jaksaa varkaana toimia entiseen tapaansa, jos muuta ei pysty varastamaan, niin nimimerkin ja kirjoitukset.
Se on lerppa se. - lerpanhommia
Näinhän se on. Tämän on minun normaalia elämääni lerppana.
- tervetuloakokeilemaan
Nopea kuolema Hua Hinissä, kertakokeilu ilmaiseksi.
http://www.telegraph.co.uk/news/2016/08/11/one-dead-and-ten-injured-after-bombs-hit-thailand-resort-town-of/ - Aloittajajatkaa
No niin, valehtelijoiksi ja trolliksi meitä sitten moitittiin :). Eilen kävimme Vana Navan vesipuistossa. Yhteenkään mäkeen tai laiteeseen ei ollut lainkaan jonoa, ei siis paljoa ollut ihmisiä mikä kertoo paljon. No ei ollut ruuhkaa sopi meille. Ei täällä paljoa turisteja muutenkaan ole. Säät on hyvät mutta mutta muuten Hua Hin hmmmm enpä kerro ettei tule kuraa niskaan.
Eikä tuosta tappelusta olle näkynyt missään uutissa. On täällä muutama parempi baari. Ihmetyttää tuo taksihintojen nousu ilta-aikaan. Ajattelimme lähteä huomenna Bangkokiin 2-3 vrk siellä vaihtelua tässä alkaa kaipaamaan. - Aloittajat
Onneksi päästään tällä viikolla Suomeen. Bangkok oli OK mutta tämä Hua Hin ei. Pieni ja eläkeläisiä enimmäkseen täällä on. Muutama parempi pubi thats it.
Phukettia ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4275705Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1911984Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671884- 1231100
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724