http://www.tivi.fi/blogit/avoin-lahdekoodi-katoaa-pilveen-6625761
"Avoimen lähdekoodin järjestelmillä on monipilvistyvässä maailmassa enää vähän elintilaa."
Tubuttimien loppu sen kun lähestyy......†
Linuksin loppu lähestyy
12
225
Vastaukset
- pikku-pieru
Kun istut pilven reunalla niin -heippa!
- ZeppoPc
Nyt onkin ollut pitkään tosi pilvistä,
että ei se oikein siltä vaikuta. - fsfdsfdfdsfds
Artikkeli siis koski suuryrityksiä ja niiden tietojärjestelmäratkaisuja.
Noh, Karin kohdalla on ihan ymmärrettävää tällaiset väärinymmärrykset: eihän pullonkerääjän hommissa pahemmin olla suoranaisesti tekemisissä tietojärjestelmiin liittyvän päätöksenteon kanssa.....†
- Linuks_Pullonkerääjä
Ja niin kun te linukshihhulit olettekin muistaneet aina kertoa, miten se ja se on siirtynyt avoimeen lähdekoodiin ja miten avoin lähdekoodi leviää.......†
Mutta nyt kun tuleekin tuollainen uutinen, alkaa ne perinteiset seliseliselit, todelliset pullokerääjien epätoivoiset itkut taas.......† Linuks_Pullonkerääjä kirjoitti:
Ja niin kun te linukshihhulit olettekin muistaneet aina kertoa, miten se ja se on siirtynyt avoimeen lähdekoodiin ja miten avoin lähdekoodi leviää.......†
Mutta nyt kun tuleekin tuollainen uutinen, alkaa ne perinteiset seliseliselit, todelliset pullokerääjien epätoivoiset itkut taas.......†Jaahans, eipä Kari tainnut linkittämäänsä juttua edes lukeakaan. Sitäkään ei ole huomannut, että se on kolumni eikä uutinen, mutta epätoivoista itkua vain on väännettävä.......†
- Linuks_Anni-Helena
Menipä taas luut kurkkkuun ja jauhot suuhun tubutinpojille.....†
- Konitohtori_tuhhoo
Epätoivoista koni, epätoivoista.....†
Totuuden edessä on näet pakko nostaa kädet ilmaan....†
- 54ggg
Kari on kehityskelvoton trolli ja hihhuli. Erityisen tyhmä lisäksi.
- Linuks-puppugen
Puppugeneraattori toimii hyvin Windows 7:ssa.
Jo kahdeksan vuotta pelkkää puppua. Totta, Windowsia ei löydy enää oikein mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294