Metsästäjä hinnoiteltu

Oikeahinta

Metsästäjän henki arvoitiin 80 päiväsakon hintaiseksi. Meniköhän vielä yläkanttiin? Ampuja oli 0,42 promillen humalassa, joten oli keskimääräistä ammuskelijaa selvempi. Pääasia tietysti on, ettei kaurista vahingoitettu.

Naisen salakuvaamisen hinta on 1v 2kk 150 000 korvaukset, joten tuomiot ovat yleisen oikeustajun mukaiset.

7

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias56

      No mutta ei kai tuo 1v 2kk 150 000 ollut per tapaus vaan yhteensä, vai olenko väärässä?

      • LinjaOK

        Muutama tonni kärsimyskorvauksia / nainen. Jokseenkin sama hinta kuin sakotetaan metsästäjän ampumistesta.

        Tuomioistuin on ottanut ymmärtävän kannan siihen, että humalaiset metsästäjät ammuskelevat myös toisiaan hengiltä.


    • semmostapeliä

      Jos naiset olis tahattomasti naitu hengiltä, niin luultavasti kyseessä olisi ollut kuolemantuottamus ja seurauksena sakkoa, ehkä ehdollista päälle. Kuvaus on tapahtunut tietoisesti eli tahallaan ja vastoin lakia. Kun ihminen kuolee, niin hän ei ole itse vaatimassa korvauksia, lähiomaiset voi halutessaan vaatia, jos korvauksia ei kukaan vaadi, niitä ei tule maksettavaksi?

    • ajakaaheikollajäällä

      Fantomaskin ampuu konnaa aseeseen!

      Autoalan aikakausilehden uusimmassa numerossa kuolonkolarien palstalla jälleen ilmoitettiin, kuinka kolme metsästyksen vastustajaa oli hinnoitellut itsensä ulos ohjaamalla ajoneuvonsa törmäämään vastaantulijaan ja jättäen kulut ja vammat syyttömille ihmisille.
      Ekologisempi vaihtoehto olisi ajaa kallioon.

      • OikeaRapsu

        Huvimetsästäjän henkirievun hinta - 80 päiväsakkoa- on liioiteltu ja sitä on alennettava. Rangaistus on suhteitettava vahinkoon, joka tässä on olematon.


    • Korpimets

      Ei sinne mennä toisiansa tappaman,hakkaamaan.Vahingon tapahtuessa Metsästäjällä
      on vakuutus .Ikävä kyllä osasta metsästäjistä alkaa olemaan lääkityksen alaisia,tai lääkitsevät
      itseään joten teot ovat yllämainitun tapaisia.Harrastus ja Huvimetsästyksen tulisi kieltää lailla.

    • Hussuntussun

      Ei ole mikään ihme jos metsästyspomot ammuskelevat kesyjä kotikissoja ja rehentelevät sillä varsinkin KEPULAISET niiden hävityksestä pitäisimaksaa kunnon poisto raha ( 10.0000,-€/per KEPU. Kun näkyy nykyisiä riistamiehiä johtaa karvaperse höntit jotka eivät saa tussullaa laukiamaan metsämiehen kivääriä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe