Metsästäjä hinnoiteltu

Oikeahinta

Metsästäjän henki arvoitiin 80 päiväsakon hintaiseksi. Meniköhän vielä yläkanttiin? Ampuja oli 0,42 promillen humalassa, joten oli keskimääräistä ammuskelijaa selvempi. Pääasia tietysti on, ettei kaurista vahingoitettu.

Naisen salakuvaamisen hinta on 1v 2kk 150 000 korvaukset, joten tuomiot ovat yleisen oikeustajun mukaiset.

7

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias56

No mutta ei kai tuo 1v 2kk 150 000 ollut per tapaus vaan yhteensä, vai olenko väärässä?

• LinjaOK

Muutama tonni kärsimyskorvauksia / nainen. Jokseenkin sama hinta kuin sakotetaan metsästäjän ampumistesta.

Tuomioistuin on ottanut ymmärtävän kannan siihen, että humalaiset metsästäjät ammuskelevat myös toisiaan hengiltä.

• semmostapeliä

Jos naiset olis tahattomasti naitu hengiltä, niin luultavasti kyseessä olisi ollut kuolemantuottamus ja seurauksena sakkoa, ehkä ehdollista päälle. Kuvaus on tapahtunut tietoisesti eli tahallaan ja vastoin lakia. Kun ihminen kuolee, niin hän ei ole itse vaatimassa korvauksia, lähiomaiset voi halutessaan vaatia, jos korvauksia ei kukaan vaadi, niitä ei tule maksettavaksi?

• ajakaaheikollajäällä

Fantomaskin ampuu konnaa aseeseen!

Autoalan aikakausilehden uusimmassa numerossa kuolonkolarien palstalla jälleen ilmoitettiin, kuinka kolme metsästyksen vastustajaa oli hinnoitellut itsensä ulos ohjaamalla ajoneuvonsa törmäämään vastaantulijaan ja jättäen kulut ja vammat syyttömille ihmisille.
      Ekologisempi vaihtoehto olisi ajaa kallioon.

• OikeaRapsu

Huvimetsästäjän henkirievun hinta - 80 päiväsakkoa- on liioiteltu ja sitä on alennettava. Rangaistus on suhteitettava vahinkoon, joka tässä on olematon.

• Korpimets

Ei sinne mennä toisiansa tappaman,hakkaamaan.Vahingon tapahtuessa Metsästäjällä
      on vakuutus .Ikävä kyllä osasta metsästäjistä alkaa olemaan lääkityksen alaisia,tai lääkitsevät
      itseään joten teot ovat yllämainitun tapaisia.Harrastus ja Huvimetsästyksen tulisi kieltää lailla.

• Hussuntussun

Ei ole mikään ihme jos metsästyspomot ammuskelevat kesyjä kotikissoja ja rehentelevät sillä varsinkin KEPULAISET niiden hävityksestä pitäisimaksaa kunnon poisto raha ( 10.0000,-€/per KEPU. Kun näkyy nykyisiä riistamiehiä johtaa karvaperse höntit jotka eivät saa tussullaa laukiamaan metsämiehen kivääriä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe