...nimittäin Karin hoito!
Kari (†) on ollut haastavin potilaamme kautta aikain. Jopa "HISKIN" hoidossa onnistuimme lopulta, mutta Kari on ainoastaan taantunut kaikkien näiden vuosien aikana!
Täten lopetamme Karin hoidon tehottomana. Potilas palaa kotiinsa 6. maaliskuuta.
"Kauan tinasit ja paljon pilasit, mut viimein "kolvisi" kylmeni."
Tämä on nyt meidän osaltamme ohi...
12
207
Vastaukset
- yritys_hyvä_10
Vaikka tohtori klinikoineen taitava onkin, toivottomille tapauksille hänkään ei voi mitään. Vaiva on edennyt liian pitkälle.
- Linuks_Luovuttaja
Eli kari on onnistunut työntämään luita kurkkuun ja jauhoja suuhun linukshihhuleille niin paljon, ettei mikään linuks-valhe tai muu seliseliseli käy enää päinsä!
Tubutin on se mikä on eli tuhoova kurttaus, jossa ei toimi oikein mikään......†- jo.8v.pelkkää.puppua
Nooh, onneksemm. eikun valitettavasti et ......† ole tukehtunut vielä noihin puutaheinää juttuihisi.
JK. jokos sinulla on Windows 10? - win_on_tubutin
Edes ......† ei luota Windows 10:een. Sellainen vakoileva kurttaus se on.
- meitä-et-hämäile
Sinä kari otat Linuxisteilta luuta syväkurkkuun!
- tinakattilaolisiparempi
"Tämä on nyt osaltamme ohi..."
Mitä mitä eikö pahvikattiloilla ole enää menekkiä joita sanoit värkkäileväsi?
Täten lopetit pahvikattiloiden tuotannon huonon menekin takia.Ja Jallukin pyörittelee samoja vanhoja 24-bittisiä blu-ray-ultraäänilevyjään. Ei mitään uutta auringon alla.
- Pää_äänet
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Ja Jallukin pyörittelee samoja vanhoja 24-bittisiä blu-ray-ultraäänilevyjään. Ei mitään uutta auringon alla.
Vai on niissä mielestäsi jo ultraääniäkin, kuuletko paljon muitakin ääniä?
- Anonyymi
Linukshihhulit nyt kuulevat milloin mitäkin. Yritäppäs itse olla siellä kannabis periksessä vuorokausitolkulla ja sitten olla normaali? Ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linukshihhulit nyt kuulevat milloin mitäkin. Yritäppäs itse olla siellä kannabis periksessä vuorokausitolkulla ja sitten olla normaali? Ei onnistu.
Sellaista on pösilön normaalius, kaivellaan vanhoja viestiketjuja kun ei ole mistään mitään järkevää sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264