Poikaystävä?

tyttönen5

Moi! Oon 14-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta. Ettisin poikaystävää jonka kanssa voi hengaa ja on kiva viettää aikaa ja jolta saa läheisyyttä. Olis kiva jos poika olis luotettava ja mukava, ei fuckboy, suunnilleen saman ikäinen kun mä, ja olishan se plussaa jos olis ihan hyvän näkönenkin. Ja olis hyvä jos asuis mielellään myös jossain täs pääkaupunkiseudulla. En oo huoraamassa itteeni täällä, mutta kaipaan elämääni jonkun välittävän ihmisen tähän rinnalle. Oon mielestäni ihan ok näköinen ja urheilullinen :P jos oot kiinnostunu nii kerro jotain itsestäs ja pistä snäppis nii saatan tulla juttelee :)

19

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelin vastata jotain viisasta, mutta unohdin mitä se oli, joten vastaan jotain tyhmää.


      Oletko huora kun itseäsi esittelet internetissä?


      Anteeksi.

      • saiddsaisdsaids

        En ole ihan varma, mutta eikö ole vaihtoehtoa jättää vastaamatta?


      • saiddsaisdsaids kirjoitti:

        En ole ihan varma, mutta eikö ole vaihtoehtoa jättää vastaamatta?

        Ei.


    • tyttönen5

      Olen.

    • Sinunsnap

      Laitappa oma snäppisi

    • tyttönen5

      Paljon maksat?

    • KiinnostunutPoika

      Ei ole Snäppiä mutta Kik on. Onko sulla Kik? Alkoi vähän kiinnostaa :)

    • alfauros03

      Käviskö se et harrastettais vaan seksii? Älä huoli, mult löytyy jättimäinen siitin!

    • Kiinnostunutpoika

      Mä voin ottaa poskeen jos se mahtuu mun suuhun.

    • tyttönen5

      Annatko alfauros ruskeaan reikään?

      • alfauros03

        Oih, kyllä...


    • Tyttönen5oikee

      Noi pari tyttönen5 jotka on tänne on jotain vastaillu on trolleja, ei, en ole huora, sen voin sanoa. :/ jotkut on kyllä nii lapsellisia..

      • Toivottavasti löydät jonkun hyvän itsellesi , Onnea!


      • Totuuus

        Ei tältä palstalta ketään "hyvää" löydä.


      • znddnsnnw
        Totuuus kirjoitti:

        Ei tältä palstalta ketään "hyvää" löydä.

        Ihan hyvin voi löytää.


      • znddnsnnw kirjoitti:

        Ihan hyvin voi löytää.

        Siihen tarvitsee paljon onnea.


    • STORAMANNEN

      Pasi_lauri on ruotsalainen pokemon

    • Dembonez

      Moro kaikkille täällä 14v poika pääkaupunki seudulta, jos joku haluaa tietää enemmän musta.
      Snäp: malikboe645

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe