Moi! Oon 14-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta. Ettisin poikaystävää jonka kanssa voi hengaa ja on kiva viettää aikaa ja jolta saa läheisyyttä. Olis kiva jos poika olis luotettava ja mukava, ei fuckboy, suunnilleen saman ikäinen kun mä, ja olishan se plussaa jos olis ihan hyvän näkönenkin. Ja olis hyvä jos asuis mielellään myös jossain täs pääkaupunkiseudulla. En oo huoraamassa itteeni täällä, mutta kaipaan elämääni jonkun välittävän ihmisen tähän rinnalle. Oon mielestäni ihan ok näköinen ja urheilullinen :P jos oot kiinnostunu nii kerro jotain itsestäs ja pistä snäppis nii saatan tulla juttelee :)
Poikaystävä?
19
540
Vastaukset
Ajattelin vastata jotain viisasta, mutta unohdin mitä se oli, joten vastaan jotain tyhmää.
Oletko huora kun itseäsi esittelet internetissä?
Anteeksi.- saiddsaisdsaids
En ole ihan varma, mutta eikö ole vaihtoehtoa jättää vastaamatta?
saiddsaisdsaids kirjoitti:
En ole ihan varma, mutta eikö ole vaihtoehtoa jättää vastaamatta?
Ei.
- tyttönen5
Olen.
- Sinunsnap
Laitappa oma snäppisi
- tyttönen5
Paljon maksat?
- KiinnostunutPoika
Ei ole Snäppiä mutta Kik on. Onko sulla Kik? Alkoi vähän kiinnostaa :)
- alfauros03
Käviskö se et harrastettais vaan seksii? Älä huoli, mult löytyy jättimäinen siitin!
- Kiinnostunutpoika
Mä voin ottaa poskeen jos se mahtuu mun suuhun.
- tyttönen5
Annatko alfauros ruskeaan reikään?
- alfauros03
Oih, kyllä...
- Tyttönen5oikee
Noi pari tyttönen5 jotka on tänne on jotain vastaillu on trolleja, ei, en ole huora, sen voin sanoa. :/ jotkut on kyllä nii lapsellisia..
- Totuuus
Ei tältä palstalta ketään "hyvää" löydä.
- znddnsnnw
Totuuus kirjoitti:
Ei tältä palstalta ketään "hyvää" löydä.
Ihan hyvin voi löytää.
- STORAMANNEN
Pasi_lauri on ruotsalainen pokemon
- Dembonez
Moro kaikkille täällä 14v poika pääkaupunki seudulta, jos joku haluaa tietää enemmän musta.
Snäp: malikboe645
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5713501T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373913Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo402306- 1542199
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3321699- 951478
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast281450Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011422- 621186
- 1021174