niiku jos on vaik ku niiku katon jonku ms nii sit jos jätän sen siihen kuvaan ja Otan ss siitä välilehdestä nii näkyykse sille? Tai jos ottaa niiku videol jonku snäpis siis kännykän omalla. Nii näkyyks se? Oon ainki ite tehny nii ku tallensin vidin tai kuvan josta otin sit myöhemmin ss. Mut ei kai se näy sille?? Oon testannu ainaki omilla käyttäjillä. Entä sit jos lähettää jotain noloa jollekki nii sit jos sen tyypin estää ja poistaa sen eston nii näkyyks se kuva viel sillon ku ei sen mun mielest pitäis?
Kysymys snäppiin liittyen
8
5758
Vastaukset
Täh.
- tietämätön123
Eli siis jos kuvitellaan et katon jonkun snäppiä ja siis kun meinaa sulkee sen välilehden niin ottaa siinä ss eikä oikeesti sulje sitä. Nii Näkyykö se sille?
Sitte jos ottaa kännykän omalla ruutuvideolla niin ei senkään mun mielestä pitäisi kai näkyä sille toiselle?
Ja sitten jos lähettää jotain tyhmää tai noloa väärälle henkilölle nii eikö sen vaan voi estää ja sit poistaa esto ja lisätä se uudestaa kavereihin ja oottaa et seki äddää sut takas. Ja sit ei kai se näy sille enää se kuva siis? - kllööööödss
miks mun hä? kommentti poistettiin?
- Anonyymi
Miten eston voi poistaa??
- Anonyymi
jos estän jonkun snapchatissa miten saan sen takaisin kavereihin?
- Anonyymi
Miten eston voi ottaa pois päältä? Estin vahingossa mun kaverin ku oli tarkoitus estää yks toinen. Nii voisko joku kertoa mulle miten se otetaan pois
- Anonyymi
Sama homma
- Anonyymi
Voit ottaa eston pois menemällä asetuksiin ja siellä ihan alhaalla on estetyt käyttäjät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2335820Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394668KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104266Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123021Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1182974Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,742452Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212406Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1901669- 461629
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231296