Niin missäköhän....? ;)
Missä mun kultani....
24
518
Vastaukset
- hymiseväkarju
missä muruseni on?
- humisevaharju
hauska 👍
- Eppäilijä
Katsoitko vessaan ja keittiöön? 😂
- japarihaamua
Jooo ei täällä näy ku iskä ja äiskä :D
- KiljaisetVillat
Ei ainakaan täällä, kukkuu..
- jatyörauha
akka tais kyllästyä koko tilanteeseen, antakaa hänelle elämisen rauha
- mävaansävaan
täällä se on ihan paniikissa.
Täällähän minä olen, jos sinulla on VIHREÄT SILMÄT,
ja työskentelet Ruoholahden toimistolla.- Sompion_suolla
"Tuol on mun kultani, ain yhä tuolla...."
- hyväulkoilusää
Ei ainakaan tääl käy:) ei some-vastaiset tyypit oo tottuneet siihen
- käymässä
Missä oi missä on kultani mun. Lemmenjoella kultaani huuhdon, hiekkaa ja vettä vain, vaikka kultaa hain. Kullan jos saisin sen iäksi naisin. No ei vaan näin, kullan arvoinen on ihminen, vaikka kohta haihtuvi elämä sen.
- nirhaamaan
Oliko toi uhkaus
- kullanhuuhtojaon
pannut ränninsä odottamaan sulia vesiä,;)
- nauttikaaulkoilusta
Ihanaa kevättä kaikille :)
- Varattunakirjoitan
Taas tänään totesin, etten ole kenenkään miehen kulta. Tuon tosi asian tunnustaminen on alkanut tuntumaan melkein samanlaiselta, kuin jos toteaisin, että minulla on mustat farkut.
Alan tottumaan ajatukseen, olen sisäistänyt sen ja hyväksyn sen.
Kaikkea ei voi saada, elämässään. - Myhverö
Minun tuleva vaimoni on myöskin jossakin en tiedä missä on. Me ollaan kateissa toisiltamme ja se vähän itkettää. Voi kun ne olisimme jo pian lohduttamassa toisiamme.
- wantedmyhverönkulta
Ihana <3
- kaislatuulessa
Myhverö se jaksaa liikuttaa.
🌾 - terhontarja
kaislatuulessa kirjoitti:
Myhverö se jaksaa liikuttaa.
🌾Onko sarjaliikuttaja?
- kaislatuulessa
Mikä on sarjaliikuttaja?
🌾 - myhys
kaislatuulessa kirjoitti:
Mikä on sarjaliikuttaja?
🌾Se joka jaksaa liikuttaa. Sun aiempi kommentti.
- Myhverö
Sarjaliikuttaja. Hmm. Varmaan sitten kaikki jotka kaipaavat sanan varsinaisessa merkityksessä ovat sarjaliikuttajia. Minä kaipaan vaimoa itselleni. Ja kaipaan eniten hänen sielunsa kosketusta. No en tiedä onko se mahdollista. Voiko minua sitten lopun kaiken tavoittaa niin syvällisesti, että tämä kaipuuni tulisi päätökseen. En tiedä. Olen aika kummajainen. Hyvää yötä, Jeesus myötä.
- Onsulla
Äitillä käymässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220